Opowieści, które sprzedają [premiera!] |
|
Drogi Czytelniku!
Korzystając z naszego cotygodniowego kanału kontaktowego, chciałabym oddać głos Erykowi Mistewiczowi i jego książce pt. Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
:
Marketing narracyjny jest syntezą komunikowania łączącą najskuteczniejsze - sprawdzone w praktyce - techniki kreowania wizerunku.
W czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężać będą mistrzowskie narracje. Już dziś współtworzą one zwycięskich polityków, ale też rozpoznawanych sportowców, znanych ludzi nauki czy liderów zarządzania. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże.
Marketing narracyjny skutecznie zwiększa dziś wartość firm i zainteresowanie ich produktami. Przykładem Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levis Strauss, Starbuck, Nokia czy Chivas Regal Legende. Świadomie operując technikami marketingu narracyjnego uzyskały one znaczną przewagę konkurencyjną. Sprawdza się to także w Polsce.
Na gnających wciąż przed siebie i nie mających na nic czasu konsumentów i wyborców działa już bowiem tylko jedno: opowieść, historia, story. Prowadzona według ścisłych reguł, zgodnie z prawidłami sztuki, jest w stanie zafascynować nas człowiekiem, firmą, menedżerem, partią, produktem, ale też miastem, regionem czy państwem. W prowadzonych kampaniach marketingowych, wizerunkowych czy wyborczych właśnie marketing narracyjny okazuje się techniką najskuteczniejszą.
Łącząc, gromadząc najnowsze dokonania ekspertów z różnych dziedzin, teoretyków i praktyków, ludzi reklamy i nowych mediów, psychologów, socjologów, konsultantów wizerunkowych i politycznych z różnych krajów, proponuję najskuteczniejszą technikę budowania wizerunku: marketing narracyjny.
Eryk Mistewicz
Książka Eryka Mistewicza ukazała się właśnie nakładem Onepress i znajdziecie ją w księgarni Onepress.pl
. Zapraszam także na stronę
autora poświęconą książce.
Patronat nad "Marketingiem narracyjnym" objęli:
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
Książki, które pomogą Ci sprzedawać:
|
|
|
Zachwyć ich swoją opowieścią!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
|
|
Przemów do nich obrazami!
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
|
|
Wniknij do ich głów!
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
|
|
Sprzedaj im wszystko, co chcesz!
Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.
|
|
Ciesz się ich zaufaniem - także w sieci!
Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
|
|
I pamiętaj, że biznes jest sportem dla ludzi inteligentnych... emocjonalnie
Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.
|
|
|
|