Obsesja albo przeciętność - GRANT CARDONE
Obsesja nie jest niczym złym. Bez niej trudno doprowadzić do końca jakiekolwiek ambitne dzieło. To cecha wspólna wszystkich ludzi sukcesu
Jeśli postanowiłeś odnotować na swoim koncie naprawdę spektakularne oraz imponujące osiągnięcie, bez solidnej dawki obsesji się nie obejdzie. To dzięki niej osiągasz szczyty swoich możliwości, jesteś skupiony, wytrwały, kreatywny i zdeterminowany. To obsesja sprawia, że w pełni korzystasz ze swoich talentów. Ludzie nią ogarnięci tworzą nowe branże, doprowadzają do przełomów, to wywrotowcy, tytani, wizjonerzy i żyjące legendy. Dzięki nim świat jest miejscem, w którym żyje się ciekawie!
Ta książka nie tylko przekonuje, że warto spełniać marzenia. Jest niesamowitą inspiracją do wprowadzania rzeczywistych zmian w życiu. Dzięki niej wydostaniesz się z ciasnego kokonu przeciętności, dowiesz się, jak wyzwolić moc obsesji, pielęgnować ją i ukierunkować tak, aby realizować największe i najambitniejsze cele. Jeśli tylko postanowiłeś odnieść sukces, osiągniesz go, kimkolwiek jesteś. Obsesja bowiem jest jego kluczowym komponentem. Przejmij kontrolę nad swoim życiem, nie tylko w obszarze finansowym, ale też osobistym i emocjonalnym, i ciesz się całkowitą wolnością!
W książce znajdziesz:
sposoby identyfikowania własnej obsesji
rozwiewanie wątpliwości i podążanie za własną obsesją
superskuteczne techniki marketingu, promocji i sprzedaży
skuteczne przywództwo i budowanie zespołu
rozwijanie potęgi wytrwałości
GRANT CARDONE jest znanym amerykańskim przedsiębiorcą, autorem bestsellerów "New York Timesa", trenerem sprzedaży i znakomitym mówcą motywacyjnym. Swoje firmy, które obecnie są warte miliony dolarów, rozwijał niemalże od zera. W trakcie swojej kariery zawodowej postawił na skuteczną sprzedaż i dzisiaj jest uważany za eksperta w tej dziedzinie. Jest twórcą Reguły 10X, która stała się klasyką dla większości poważnych ludzi sukcesu. Grant jest stałym komentatorem tematów związanych z gospodarką, biznesem oraz przywództwem w amerykańskich stacjach telewizyjnych takich jak: Fox News, Fox Business, NBC, MSNBC.
Przejdź na stronę książki >> || Zajrzyj do książki! >>
|