|
|
Drogi Czytelniku!
Perswazja od manipulacji różni się jak zły glina od dobrego policjanta. Ich cele są niby takie same -- obydwaj działają w imię prawa (no powiedzmy), ale ten drugi gotów jest przy tym zrobić delikwentowi krzywdę. Instynktownie unikamy więc złego gliny, tak jak ludzi, którzy próbują nami manipulować.
Perswazja to co innego. Dobry policjant chce nas przekonać do złożenia zeznań (zakupu książek) wyłącznie dla naszego dobra! Siła jego argumentów, poparta łagodnym uśmiechem i kubkiem kawy z automatu jest tak duża, że ulegamy i jeszcze jesteśmy z tego zadowoleni.
Nie chcę Cię namawiać do zapełniania biblioteczki kolejnymi pozycjami o perswazji, jednak zanim powiesz "NIE" przyjrzyj się im dobrze. Zajrzyj do środka a potem w pełni przekonany powiedz sobie:
Nie potrzebna mi wiedza na temat neuromarketingu w tworzeniu stron WWW. Nie chcę, by więcej osób odwiedzało moją stronę internetową.
Nie lubię czytać o perswazji. Nie oglądam reklam, nie chodzę na wybory, niczego nie sprzedaję, generalnie nie kontaktuję się z ludźmi i dlatego nikt nigdy nie próbował wpłynąć na moje decyzje. Do czego może mi się przydać Kompendium technik perswazyjnych?
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS
Pamiętajcie o Konkursie dla Zaczytanych w Biznesie
|
|
Perswazja niejedno ma imię:
|
|
|
Lepsza strona Twojej strony
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
|
|
Wszystkie techniki w jednym miejscu
Nie ma sensu obrażanie się na fakt, że perswazja jest wszechobecna w naszym życiu. Warto natomiast zdobyć wiedzę, która pozwoli w mig poznać manipulatora, rozbroić go i niepostrzeżenie… przekonać do swoich racji. Jeśli więc chcesz perfekcyjnie opanować słownictwo i gramatykę języka wpływu, sięgnij po ten podręcznik!
|
|
Złam kod ludzkiej podświadomości!
"Hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
|
|
Uśmiechnij się!
Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Trzymasz w ręku książkę, która podpowie Ci, jak efektywnie korzystać z technik budowania sympatii, dobrego nastroju, radości i innych pozytywnych uczuć u ludzi w Twoim otoczeniu. Przekonasz się, że ich stosowanie da także i Tobie wiele radości i satysfakcji. Wraz z tym podręcznikiem otrzymasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wywoływać uśmiech na twarzach swoich rozmówców. Sprawisz, że poczują się potrzebni, lepsi i bardziej zmotywowani. Czy nie jest to kusząca perspektywa?
|
|
Perswazja tak, manipulacja nie!
Codziennie ktoś próbuje nami manipulować. Niestety, robią to nie tylko zawodowi oszuści, ale również poczciwi bankierzy, jaśniejący z ekranów telewizorów politycy, Twój szef, a co gorsza, również Twoja najbliższa rodzina. Jeśli masz dość bycia bezwolną marionetką w cudzych rękach, odsłonimy przed Tobą wszelkie nikczemne gry, jakich ofiarą możesz paść. Uczulimy Cię na psychologiczne chwyty poniżej pasa, zawoalowane kłamstwa i dziesiątki innych kombinacji.
|
|
Rozumiemy się bez słów
To, jak porusza się Twoje ciało, jaki masz wyraz twarzy, jak szybko mówisz, a nawet to, gdzie stoisz lub siedzisz, jak mocno się perfumujesz, jaką nosisz biżuterię, czy masz długie, czy krótkie włosy - wszystko mówi o Tobie więcej niż marne 7% komunikatu słownego, który wydobywa się w tym czasie z Twoich ust.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|