Marsz marsz po książki! [tytuły polskich autorów o 10 zł taniej!] |
|
|
Proste, ale ważne w zarządzaniu! Jak skutecznie zarządzać ludźmi i zmianą
Dzięki tej książce poznasz pierwszy etap metody CVP —podstawy w komunikacji międzyludzkiej i zarządzania, a także techniki, które autor nazywa „coachingiem przez małe c”. Metoda CVP jest logiczna i bardzo szybka. Jako filozofia i metodologia zmiany jest pomostem między twardym biznesem nastawionym na efekt i pieniądze, a ludzkim podejściem do wartości, szacunku, współpracy, zaufania i otwartości.
|
|
Naukowe podstawy sukcesu Napoleona Hilla
Jeśli nazwisko Napoleona Hilla nie jest Ci obce, jeśli przeczytałeś w życiu choć jeden esej tego wybitnego filozofa sukcesu, powinieneś rzucić się na tę książkę równie zachłannie, jak na swoje ulubione danie. Napoleon Hill nie był bowiem marzycielem oderwanym od rzeczywistości. Przeciwnie, on tę rzeczywistość naginał do swoich celów, a co więcej, przez całe życie uczył innych, jak sami mogą odnieść sukces i zdobyć to, czego pragną. Kanoniczne teksty — Myśl i bogać się czy Prawa sukcesu — znajdziesz na półkach wszystkich rekinów biznesowych tego świata, a wkrótce dołączy do nich ta znakomita książka.
|
|
Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Znajdziesz tu rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów. Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj!
|
|
Konwersja w e-commerce
Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.
|
|
|
|