Najbardziej oczekiwana premiera! |
|
Drogi Czytelniku!
Z prawdziwą przyjemnością informuję, że książka Pawła Tkaczyka pt. Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki ma dziś swą uroczystą premierę w księgarni Onepress.pl
Możliwe, że znalazłeś się w gronie niemal pół tysiąca Czytelników, którzy nabyli książkę w przedsprzedaży -- wtedy z pewnością już ją czytasz i dobrze wiesz, że warto było czekać. Jeżeli książki jeszcze nie masz (a wydaje się, że posiadanie jej i cytowanie będzie takim samym wyznacznikiem bycia "trendy" jak nie przymierzając -- różne gadżety elektroniczne, których nazwa zaczyna się od literki "i" ;)) lub nazwisko Paweł Tkaczyk nic Ci nie mówi -- czym prędzej sięgnij po Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki i bądź na bieżąco z tym, co w marketingu piszczy.
Zwłaszcza, że w kolejce czeka następna książka Pawła Tkaczyka: GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS
Patronat nad Zakamarkami... objęli: Marketing w praktyce, Gazeta.pl, Bankier.pl, ecommerce.edu.pl, blog mediafun oraz Brief.
|
|
Z listy bestsellerów Onepress.pl:
|
|
|
Marka zaczyna się w głowie konsumenta
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
|
|
Jak wydobyć kasę z sieci?
Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć tę książkę i... zacząć czytać.
|
|
Mitologia small biznesu
Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
|
|
W sieci słów, zdań i stron WWW
Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu — czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.
|
|
Klasyk na książkowej giełdzie
Ostatnie lata na giełdach papierów wartościowych trudno nazwać tłustymi, jednak nawet w kryzysie wielu mądrych inwestorów zdołało uniknąć poważnych strat. Jeśli jesteś osobą stawiającą pierwsze kroki na rynku kapitałowym, chcesz zapewne nauczyć się inwestować swoje pieniądze tak, aby nie ryzykować ponad miarę, osiągając przy tym satysfakcjonującą stopę zwrotu. Pamiętaj, że skuteczne inwestowanie wymaga ciężkiej i skrupulatnej pracy, silnej psychiki oraz sporej wiedzy.
|
|
Na ochotnika, publicznie -- wystąp!
Jeśli zechcesz, zostaniesz lewitującym metr nad ziemią płomiennym mówcą. Zobacz to -- Ty przed publicznością, całą swoją postawą prezentujący pewność siebie i fachowość. Rzucasz celny dowcip, a następnie poważniejesz w mgnieniu oka. Harmonijnie wykorzystujesz elementy ruchu, modulację głosu, celne puenty i inteligentne riposty. Tak, to właśnie Ty. Koniec z nieśmiałością, uczuciem gorąca, trzęsącymi się kolanami. Twoje wystąpienia nareszcie przypominać będą perły retoryki. Twoje prezentacje podbiją serca audytorium. A egzamin ustny zdasz już przy pierwszych słowach. To tylko kwestia treningu.
|
|
|
|