Marka w formie skondensowanej! |
|
Drogi Czytelniku!
Przedstawiam Ci Pawła Tkaczyka -- Wrocławianin, mąż i ojciec, przede wszystkim jednak jeden z najciekawszych krajowych specjalistów ds. identyfikacji wizualnej i budowania strategii marketingowej firm i marek. Pracuje dla tych największych i tych całkiem małych, pomagając im rosnąć. Swoją wiedzę chętnie przekazuje innym podczas seminariów, szkoleń i konferencji. Także poprzez blog i podcast "Mała Wielka Firma", który prowadzi razem z Markiem Jankowskim, autorem książki Pułapki small biznesu.
Pozwalam sobie poświęcić nasz dzisiejszy newsletter Pawłowi, ponieważ już 19. sierpnia nakładem Onepress ukaże się jego książka: Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki. Choć rynek księgarski ujrzy ją dopiero za ponad dwa tygodnie, doczekała się już recenzji w mediach, strony internetowej oraz fan page′a na Facebooku. Książkę można już nabyć w przedsprzedaży w księgarni Onepress (taniej o 15%). Cóż jeszcze mogę dodać -- wygląda na to, że warto skorzystać z przedsprzedaży, ponieważ obawiam się, że w dniu premiery będziemy już planować dodruk...
Książce patronują: Gazeta.pl, Brief, blog MediaFun, Marketing w Praktyce, Bankier.pl oraz ecommerce.edu.pl.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
Sierpień gorący tytułami:
|
|
|
Do 8. sierpnia 15% rabatu!
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
|
|
Także w promocji!
Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
|
|
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?
Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!
|
|
Kevin Hogan o sprzedawaniu. W przedsprzedaży...
Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.
|
|
Czas - temat zawsze na czasie... i w promocji.
Zawrotna szybkość, z jaką pędzi świat nowego milenium, niejednego z nas przyprawia o ból głowy. A gdyby tak powiedzieć STOP temu szaleństwu? Spojrzeć z boku na swoje obowiązki, piętrzące się na biurku dokumenty i skrzynkę odbiorczą, zalaną mailami? Zmniejszyć prędkość na bieżni, po której gonisz swój cel? Czy wiesz, że wystarczy zastosować spójny system zarządzania zawodowym chaosem i wirem życia prywatnego, by odzyskać spokój umysłu, a w dodatku poprawić kreatywność i efektywność?
|
|
|
|