Marketing relacji. Lojalnie |
|
Wpisując w Google frazę "program lojalnościowy" otrzymujemy blisko 2 000 000 wyników. Ponieważ marketing relacji, zwłaszcza w dobie Internetu, będzie dominował, a nawet stanie się jedyną formą racjonalnego marketingu, wyników tych będzie coraz więcej. A co to właściwie jest marketing relacji?
Marketing buduje wartość marki, zaś lojalność można budować tylko tam, gdzie o wyborze marki decydują emocje. Zupełnie inna jest cena produktów "no logo", a inna tych oznaczonych marką o dużej wartości. Marka, z którą łączy nas emocjonalna więź, która wyraża nasze "ja", jest nam bliska i trudna do zastąpienia. Co zrobić, aby taką marką dla milionów konsumentów stała się nasza marka?
Maciej Tesławski odpowiada na te i inne pytania dotyczące lojalnych konsumentów. Stworzył tę książkę z grupą około 100 Czytelników, z którymi konsultował i omawiał kolejne rozdziały... Można więc pokusić się o stwierdzenie, że książka Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem zawiera w sobie wszystko to, co chciałbyś wiedzieć o marketingu relacji i lojalności konsumenta.
Zapraszamy na spotkanie z Autorem Maciejem Tesławskim już 06. października o godzinie 18:00 we Wrocławiu!
|
|
„Połowa pieniędzy wydana na reklamę jest wyrzucona w błoto. Tylko nikt nie wie, która to połowa.” John Wanamaker
|
|
|
Klient lojalny, klient nielojalny…
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!
|
|
KONKURS NA 14. ROZDZIAŁ „WAŁKOWANIA”
Ameryka w oczach (i uszach) korespondenta Polskiego Radia
Światowe supermocarstwo czy kolos na glinianych nogach? Ostoja wolności i demokracji czy dżungla, w której ludzie sami wymierzają sprawiedliwość? Przystań dla imigrantów czy miejsce, gdzie przybysze z zagranicy są obywatelami drugiej kategorii? Neutralne światopoglądowo państwo czy kraj fanatyków religijnych? Jakie naprawdę są Stany Zjednoczone? I jacy są Amerykanie? Inteligentni, życzliwi, otwarci, bezpośredni i optymistyczni? A może niedouczeni, zarozumiali, ograniczeni, nietolerancyjni i aroganccy? Otwarci na świat czy zaściankowi? Pewni siebie czy zakompleksieni?
|
|
Sprzedaż totalnie zorganizowana
Ten podręcznik pokazuje, jak krok po kroku wdrożyć i realizować w codziennej praktyce handlowej kluczowe zadania wpływające na podniesienie wyników sprzedaży. Wiedza, pomysły i przykłady oparte są na długoletniej praktyce autora jako sprzedawcy, trenera i menedżera sprzedaży. Podczas pisania tej książki sięgnął on również do najciekawszych rozwiązań stosowanych w USA, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. W efekcie powstał oparty na solidnych podstawach totalny model sprzedaży.
|
|
Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!
Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.
|
|
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
|
|
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
|
|
|
|