Kupon rabatowy do księgarni Onepress |
|
Drogi Czytelniku!
Dziś księgarnia Onepress.pl ma dla Ciebie kupon rabatowy o numerze:
326DCF-ACD2D5-O
Kupon uaktywni się, gdy kwota Twojego zamówienia przekroczy 30zł. Jest aktywny do 28. lutego. Więcej o kuponie dowiesz się tutaj.
Natomiast informacje umieszczone pod tym linkiem podpowiedzą, jak zapłacić za przesyłkę 0zł.
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
PS.
Wraz z Mirosławem Konkelem, dziennikarzem biznesowym, zapraszamy do cotygodniowej lektury jego
bloga w księgarni Onepress.pl.
|
|
A oto całkiem nowe propozycje księgarni Onepress.pl:
|
|
|
Perswazja -- ujęcie Harvardzkie
Opanowanie sztuki skutecznej perswazji to coś więcej niż tylko zdobycie kolejnej wartościowej umiejętności -- to prawdziwy przełom w Twojej dotychczasowej karierze. Umiejętność przekonania ludzi do swojego pomysłu, forsowanie własnych projektów i koncepcji oznacza realizację planów, zdobywanie nowych szczytów, osiąganie coraz lepszych rezultatów. A najważniejsze, że wszystko odbywa się w sposób etyczny -- perswazja to nie to samo, co manipulacja. Jej celem nie jest zaspokojenie niezdrowych ambicji jednostki, ale realizacja żywotnych interesów firmy poprzez przekonanie sceptyków i wpływanie na opinię niezdecydowanych.
|
|
Kreowanie markowej rzeczywistości
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę -- nowy przedmiot rynkowego pożądania -- i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
|
|
Wszelkie prawa zastrzeżone
Wynalazki od zawsze napędzały rozwój ludzkości. Wciąż szukamy nowych rozwiązań, uruchamiamy procesy innowacyjne, przeprowadzamy badania, przedstawiamy niespotykane dotąd projekty, wzory i znaki. Tworzymy produkty, które czynią życie łatwiejszym i przyjemniejszym oraz są odpowiedzią na nasze potrzeby. Jednak tak jak potrzeba jest matką wynalazku, tak ochrona patentowa powinna być jego logicznym następstwem.
|
|
Zostań prawdziwym e-biznesmenem!
Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
|
|
Wirtualny biznes -- prawdziwe pieniądze
Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
|
|
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|