|
|
|
|
|
(druk) |
(druk) |
(druk) |
(druk) |
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! |
Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem |
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji |
Techniki negocjacji i wywierania wpływu |
Klaudia Pingot |
Brian Tracy |
Ewa Wilmanowicz |
Michał Chmielecki |
|
|
|
|
|
|
|
|
(druk) |
(druk) |
(druk) |
(druk) |
Insight. Droga do mentalnej dojrzałości |
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting |
Kiedy odwlekasz i narzekasz... 102 sposoby na pokonanie prokrastynacji |
30 modeli mentalnych. Ścieżka prowadząca do podejmowania najlepszych decyzji i szybkiego rozwiązywania trudnych problemów |
Michał Pasterski |
Artur Jabłoński |
Barbara Lech |
Peter Hollins |
|
|
|
|
|
|
|
|
(ebook) |
(ebook) |
(ebook) |
(ebook) |
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji |
Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu |
Skuteczna reklama na LinkedInie |
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych |
Joanna Berendt, Agnieszka Kozak |
Morgan Housel |
Artur Jabłoński |
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble |
|
|
|
|
|
|
|
|
(ebook) |
(ebook) |
(ebook) |
(ebook) |
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat |
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu |
Content marketing. Od strategii do efektów |
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II |
Richard Koch |
Marcin Grzegorz Cichocki |
Justyna Bakalarska-Stankiewicz |
dr Katarzyna Czyż |
|
|
|
|
🆕 Więcej o ostatniej premierze "Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika" 👇
Rekruter powinien dysponować zestawem HR-owych narzędzi pozwalających mu wybrać idealnego kandydata spośród wielu życiorysów i listów motywacyjnych, które nadeszły w odpowiedzi na ofertę pracy.
Jednym z takich narzędzi - kluczowych według autorki - jest rekrutacja oparta na kompetencjach. Chodzi w niej o to, by osoba wytypowana do pracy na danym stanowisku była tą, która w największym stopniu spełni oczekiwania pracodawcy, a co za tym idzie - będzie najskuteczniej realizować powierzone jej zadania.
Dlaczego to niezwykle istotne?
Ponieważ jeśli zrekrutowany się nie sprawdzi, przyniesie to firmie straty i stanie ona przed koniecznością uruchomienia na nowo procesu rekrutacyjnego. A to oznacza kolejne wydatki; wraz z wdrożeniem i ze szkoleniami koszt przygotowania nowej osoby do pracy sięga nawet stu tysięcy złotych.
Niestety, w wielu przypadkach rekrutacja oparta na kompetencjach ogranicza się do zadania kandydatowi kilku standardowych pytań, bazujących na informacjach, jakie wymienił on w swoim CV. Jednak pytania w stylu "Dlaczego chce pan/pani u nas pracować?" albo "Gdzie pan/pani widzi się za pięć lat?" to zdecydowanie za mało, by mówić o skutecznej rekrutacji opartej na kompetencjach. Prawda jest taka, że odpowiedzi na tego typu pytania niczego do procesu rekrutowania nie wnoszą. Może poza wzbudzeniem u pytającego sympatii lub antypatii do kandydata. A przecież prywatne odczucia rekrutera nie powinny mieć tu nic do rzeczy.
Co zatem powinno stanowić czynniki warunkujące wytypowanie kandydata do pracy? Jak realnie sprawdza się kompetencje i cechy charakteru w trakcie procesu rekrutacyjnego? Czy już podczas rozmowy o pracę można przewidzieć, jak dany kandydat będzie się zachowywał w obliczu trudności, które spotkają go na danym stanowisku?
Okazuje się, że tak! Tego wszystkiego dowiesz się z książki Agnieszki Ciećwierz.
|
|
|