📗 Studencka zniżka... nie tylko dla studentów!
W księgarni ⭕nepress.pl to możliwe!
Nie musisz być studentem ani nawet odkurzać starego indeksu żeby korzystać z naszych studenckich promocji na książki drukowane 🙂 📚
Obecnie dajemy:
💼 -30% na nasze najnowsze tytuły
💼 -35% na te starsze
Takie rabaty mamy dla każdego!
Dodatkowo książki wysyłamy nawet ZA DARMO 📦
Sprawdź szczegóły >>
💥Promocja obejmuje wiele nowości i bestsellerów! 👇
|
|
|
|
(druk) |
(druk) |
(druk) |
(druk) |
Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność |
Prawo dla biznesu. E-commerce |
Zrozumieć social media |
Nierozpraszalni. Jak panować nad uwagą i decydować o swoim życiu |
Ewa Błaszczak |
Piotr Kantorowski, Paweł Głąb |
Artur Roguski |
Nir Eyal |
|
|
|
|
|
|
|
|
(druk) |
(druk) |
(druk) |
(druk) |
Employer branding po polsku |
Inwestycje walutowe dla bystrzaków. Wydanie III |
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat |
Medytacja w życiu codziennym. Ścieżki praktyki w sufizmie uniwersalnym. Wydanie II |
Urszula Zając-Pałdyna |
Kathleen Brooks, Brian Dolan |
Richard Koch |
Maciej Wielobób |
|
|
|
|
|
|
|
|
(druk) |
(druk) |
(druk) |
(druk) |
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! |
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo |
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania |
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting |
Klaudia Pingot |
Brian Tracy |
dr Katarzyna Czyż |
Artur Jabłoński |
|
|
|
|
|
|
|
|
(druk) |
(druk) |
(druk) |
(druk) |
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji |
Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny Krzemowej |
Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu |
Motywacja bez zadyszki. Jak pokonywać przeciwności i osiągać cele w zgodzie ze sobą |
Chris McChesney, Sean Covey, Jim Huling |
Eric Schmidt (Author), Jonathan Rosenberg (Author), Alan Eagle (Author) |
David Allen, Brandon Hall |
Jadwiga Korzeniewska |
|
|
|
|
Dla miłośników ebooków, również coś przygotowaliśmy!
🍁 W jesiennej promocji EBOOKI od Grupy Helion możesz mieć
taniej o 40% i 50%!
❗ Nowości Wydawnictwa ONEPRESS ❗
Gra bez końca
Nieskończona gra. Nieskończone zwycięstwa!
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie silnej i zdrowej organizacji, która wytrzyma próbę czasu.
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli jesteś przekonany do słusznej sprawy i postanawiasz pracować nad tą wizją przyszłości tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, rok po roku, oznacza to, że zwyciężasz. Nawet jeśli nie masz pojęcia, ile może to potrwać. Po prostu: samo dążenie nadaje znaczenie pracy i życiu. Dzięki tej książce przekonasz się, że nieskończone nastawienie lidera pozwala mu budować silniejsze, bardziej innowacyjne i inspirujące organizacje. Przyszłość świata leży w rękach takich przywódców.
Przeczytaj fragment książki Gra bez końca
Opowieść o dwóch graczach
Kilka lat temu wygłaszałem wykład na konferencji edukacyjnej Microsoftu. Parę miesięcy później miałem wykład na konferencji
edukacyjnej Apple. Na konferencji Microsoftu większość prezenterów poświęciła lwią część swoich prezentacji głównie temu, jak
zamierzają pokonać Apple. Na konferencji Apple 100% prezenterów poświęciło 100% swoich prezentacji temu, jak Apple może
pomóc nauczycielom uczyć, a uczniom przyswajać wiedzę. Pierwsza grupa zdawała się mieć obsesję na punkcie pokonania konkurencji. Druga grupa zdawała się mieć obsesję na punkcie realizowania misji.
Po wykładzie dla Microsoftu otrzymałem prezent — odtwarzacz
Zune (ówczesną nowość). Był on odpowiedzią Microsoftu na iPoda
Apple, wówczas dominujący odtwarzacz mp3 na rynku. Microsoft
nie chciał być gorszy i wprowadził swój odtwarzacz, żeby uszczknąć
dla siebie część udziałów arcyrywala. Będący w 2006 roku CEO
Microsoftu Steve Ballmer wiedział, że to niełatwe zadanie, ale wyrażał
pewność, że Microsoft w końcu „pokona” Apple. I uwzględniając
wyłącznie jakość produktu, miał pełne podstawy do optymizmu.
Musiałem przyznać, że wersja podarowana mi przez Microsoft —
Zune HD — była wyjątkowym produktem. Elegancki design. Prosty,
intuicyjny i przyjazny użytkownikowi interfejs. Naprawdę podobał mi się ten odtwarzacz. (Żeby niczego nie ukrywać, dodam, że
oddałem go znajomemu z tego prostego powodu, że w przeciwieństwie do mojego iPoda, kompatybilnego z Windowsem, Zune nie
był kompatybilny z iTunes. Chociaż więc sprzęt mi się podobał,
nie byłem w stanie z niego skorzystać).
Po wykładzie dla Apple wracałem taksówką do hotelu razem
z jednym z pracowników wyższego szczebla, a konkretnie pracownikiem numer 54, co oznaczało, że był w Apple niemal od początku
i doskonale znał kulturę i przekonania firmy. Siedząc obok niego
ze świadomością, że nie może wysiąść, nie mogłem się powstrzymać, by nie wrzucić swoich dwóch groszy. Odwróciłem się do niego
i stwierdziłem: „Wie pan… po moim wykładzie w Microsofcie dali
mi ich nowy odtwarzacz Zune i muszę przyznać, że jest O WIELE
LEPSZY niż wasz iPod”. Mężczyzna spojrzał na mnie, uśmiechnął
się i odparł: „Nie wątpię”. I tyle. Koniec rozmowy.
Człowiek z zarządu Apple nie przejął się faktem, że Microsoft
ma lepszy produkt. Może był to po prostu przejaw arogancji dominującego gracza. Może była to gra aktorska (w takim razie bardzo
dobra). A może chodziło o zupełnie coś innego. Wtedy tego nie
wiedziałem, lecz jego odpowiedź pasowała do lidera o nieskończonym nastawieniu.
❗ Kolejna NOWOŚĆ ❗
Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone
Kogo słychać, tego słuchają
Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, aktorem lub prezenterem, to dobrze wiesz, że aby Twój przekaz dotarł do odbiorców ― studentów, uczniów, widzów, słuchaczy ― nie wystarczy do nich mówić. Trzeba to robić odpowiednio. Na temat, interesująco, używając rozmaitych narzędzi wspomagających, chwytów i sztuczek, jakie stosują dobrzy mówcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niektórym ludziom zdolność do przyciągania uwagi audytorium przychodzi z łatwością, inni muszą praktykować wiele lat, by się tego nauczyć.
Jedni i drudzy nie osiągną sukcesu, jeśli nie będzie ich dobrze słychać. Nawet najbardziej fascynująca opowieść, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, głosem drżącym i niepewnym swojej mocy, mową niewyraźną czy wręcz niezrozumiałą, nie dotrze do odbiorcy! Na szczęście właściwej emisji głosu także można się nauczyć. Dzięki zasadom i ćwiczeniom zawartym w tej książce poprawisz dykcję i modulację głosu. Nauczysz się radzić sobie z tremą i zaprzęgniesz towarzyszące wystąpieniom emocje do pracy na Twoją rzecz. Dowiesz się, jak przygotować się do przemawiania i jak wzbudzić w sobie charyzmę, za którą chętnie podążą Twoi słuchacze.
Nowe wydanie zostało poszerzone o strategię kreowania wizerunku.
💲 Zobacz również pozostałe, aktualne promocje! 💲
Zaczytanego weekendu ;)
|