Owczy pęd czy mądrość tłumu? [10% rabatu na bestsellery] |
|
Drogi Czytelniku!
Obojętne, czy jesteś indywidualistą, czy lubisz podążać za innymi. Nie ma znaczenia, czy wyznajesz demokrację, czy wierzysz w rządy królów-filozofów. Czyś zwolennikiem tezy o mądrości tłumów, czy czarną owcą stojącą tyłem do pędzącego stada - przyznaj, że wybierając książki z księgarni onepress.pl zaglądasz na listę bestsellerów!
I słusznie, bo aż do 24. stycznia kupisz je z 10-procentowym rabatem. Dlatego warto właśnie teraz sprawdzić, jakie poradniki biznesowe najchętniej czytają Polacy i dlaczego właśnie książki klasy business!
Listę wszystkich książek objętych promocją znajdziesz tutaj
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
|
|
Poznaj kilka prawd, które mogą ocalić Ci życie (zawodowe i nie tylko):
O wartości posiadania dobrego zespołu i rzetelnego consigliere.
O tym, że długi język może Cię pogrążyć (oraz zagrozić Twojej firmie).
O lekcjach, które powinieneś wynosić z porażek.
O naginaniu reguł, które jest niebezpieczne dla Ciebie i Twojej firmy.
O tym, czego możesz nauczyć się od klasyków, takich jak Machiavelli i Salomon.
|
|
Ustaw wewnętrzny magnes na spełnione marzenia
Nosisz w sobie potężne siły, które podlegają Prawu Przyciągania. To taka mentalna grawitacja -- zawsze i bez wątpienia przyciągasz do siebie te wydarzenia, o których intensywnie myślisz. Zastanów się -- czy są takie negatywne sytuacje, które ciągle Ci się przytrafiają? Dzieje się tak, ponieważ nie kontrolujesz tego, na czym podświadomie skupiasz się całym sobą. Jednak sama świadomość istnienia Prawa Przyciągania nie wystarczy, by odmienić Twoje życie, otoczenie i samopoczucie. Musisz zdobyć jeszcze prawdziwy klucz do sekretu, który otworzy przed Tobą świat pełen nowych możliwości.
|
|
Szef na miarę naszych czasów
Przyszłość biznesu stoi otworem przed ludźmi, którzy posiadają przede wszystkim doskonałe umiejętności interpersonalne. Skoro czytasz ten tekst, z pewnością również aspirujesz do tego elitarnego grona. Jesteśmy tu po to, aby zebrać wszystkie Twoje najlepsze cechy, talenty oraz kwalifikacje i oszlifować je niczym cenny diament. Niech wizja szefa doskonałego stanie się ciałem!
Ta książka to praktyczny zeszyt ćwiczeń, dopełniony niezbędną dawką teorii i przykładów wziętych prosto z życia. Pozwoli Ci doskonalić Twoje umiejętności i wypracowywać nowe wzory zachowań.
|
|
Na początku było słowo,,,
Każdy, kto uczy się programowania neurolingwistycznego, jest świadomy potęgi wzorców. Niniejsza książka przekazuje w Twoje ręce ponad 200 wzorców, dobranych ze względu na ich wartość i przydatność. Vaknin podaje prawidła NLP w formie zwięzłej i treściwej — bez nudnych dywagacji i anegdotek o niczym.
Wszystkie zawarte tu praktyczne wskazówki i porady możesz wykorzystywać w rozwoju osobistym, sesjach treningowych, pracy klinicznej, a także takich dziedzinach, jak perswazja, sprzedaż, przywództwo czy zarządzanie. Jeśli chcesz zastosować wybraną technikę na sobie, po prostu wykonaj wskazane kroki lub nagraj je i odtwórz podczas ćwiczenia.
|
|
Granie w sprzedawanie/kupowanie
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:
zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
radzenia sobie z grami kupieckimi,
budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|