Uwaga na epidemię rozsiewaną przez sieć! [ i na 10% rabatu] |
|
Drogi Czytelniku!
Podobnie jak wszystkie zjadliwe mikroby, wirus marketingowy atakuje nagle, powala zainfekowanego (częsty objaw to śmiech) i zmusza go do przekazywania kolejnym napotkanym (w sieci) znajomym. Pozostawia trwały ślad w pamięci. Roznosi się drogą kablową i bezprzewodową, co czyni go tym bardziej skutecznym.
Wielu speców od akcji marketingowych śni o tym, by wykorzystać nowy mikrob do własnych celów. Teraz marzenie staje się rzeczywistością - pierwsza polska publikacja prawienaukowa o Marketingu wirusowym w internecie jest już dostępna w księgarni Onepress.pl. Publikacja tak dobrze opisuje nowe zjawisko, że w linkach zewnętrznych do hasła "marketing wirusowy" wspomina o niej nawet Wikipedia.
Życząc powodzenia w rozsiewaniu zaraźliwych idei
Justyna Wydra
redakcja newlettera Onepress.pl
PS I
W tym tygodniu w ramach Elementarza człowieka sukcesu książki z działu Komunikacja i negocjacje kupisz z 10% rabatem.
PS II
Sprawdź, jakie są wyniki konkursu na hasło reklamujące naszą księgarnię! W tym celu, zajrzyj tutaj.
|
|
|
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
|
|
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.
|
|
To drugie wydanie -- bo Ty chcesz być na bieżąco, a my się rozwijamy.
Dodaliśmy dwa rozdziały. Nauczyliśmy się sporo o różnicy między logiką, bezwarunkowymi uczuciami i ciągle zmieniającymi się emocjami. Napisaliśmy o człowieku myślącym, który potrafi korzystać z całej oferty świata, a nie tylko prowadzić egzystencję transującego robota, powtarzającego za innymi ich życie. Oj, będziesz dużo mądrzejszy po przeczytaniu tego wszystkiego... Dużo!
|
|
Chaos -- Twój wróg
Każdego dnia świat bombarduje nas milionami informacji. Jedne są cenne, inne tylko ciekawe, ale większość jest kompletnie bezwartościowa. Aby zupełnie nie zwariować w rzeczywistości naszpikowanej danymi, musimy zacząć rozsądnie je filtrować. Z pomocą przychodzi nam niezawodny Edward de Bono -- mistrz kreatywnego myślenia -- i jego koncepcja sześciu ram myślowych.
To rewolucyjny autorski program świadomej koncentracji uwagi tylko na istotnych informacjach oraz ich odpowiedniej interpretacji. Ramy myślowe nie tylko nie ograniczą Twojej percepcji świata, ale właśnie pomogą Ci odpowiednio ją ukierunkować. Dzięki nim będziesz w stanie szybko i skutecznie wyłuskiwać z docierających do Ciebie informacji ich prawdziwą wartość.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|