Dlaczego 98% wybiera marchewkę? |
|
Drogi Czytelniku!
Aż 98% ludzi, poproszonych o wymienienie pierwszego warzywa, jakie przychodzi im do głowy, myśli o marchewce (podaję za serwisem technologicznym gazeta.pl). Dlaczego tak się dzieje?
- Może dlatego, że aż tylu ludzi lubi marchewkę?
- Może dlatego, że marchewka ma ładny kolor?
A może po prostu dlatego, że ludzie są nudni i przewidywalni???
Obawiam się, że ostatnia teza jest najbliższa rzeczywistości. Pomyśl jednak, jaką szansę ta ponura prawda o 98% ludzkości daje pozostałym 2%! O ile łatwiej ludzie kreatywni mogą się wyróżnić szukając pracy, przewodząc ludziom, albo po prostu... myśląc ;)
Życzę kreatywnej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newlettera Onepress.pl
|
|
Sięgnij po odpowiednią lekturę by kreatywnie:
|
|
|
szukać pracy...
Rozmowa kwalifikacyjna to swego rodzaju transakcja, gdzie po jednej stronie kładziesz na szali swoje umiejętności, doświadczenie i kompetencje osobiste, a po drugiej Twoja upatrzona firma oferuje Ci wymarzoną posadę. Oni naprawdę chcą, byś ją dostał. Gdyby Cię nie potrzebowali, nie marnowaliby czasu i pieniędzy nawet na pierwsze spotkanie. Ułatw im tę decyzję -- stań się rozwiązaniem ich problemów. W nagrodę dostaniesz... pracę!
|
|
zdobywać wyznawców...
Nie ma znaczenia, kim jesteś -- genialnym programistą, miłośnikiem starych pocztówek, smakoszem win, błyskotliwym księgowym czy literaturoznawcą. Dziś możesz zrobić coś naprawdę wielkiego -- objąć przywództwo nad współpracownikami, klientami, inwestorami, wyznawcami, hobbistami lub czytelnikami.
Może kieruje Tobą ambicja, empatia, chęć zbawienia świata, a może pobudki czysto finansowe. Cokolwiek daje Ci satysfakcję -- możesz zrealizować swój wielki plan jeszcze dziś.
Nowa książka Setha Godina to aktualny wkład autora w jego nieustającą pracę nad podanymi w przystępny sposób wielkimi ideami, które są w stanie zmienić świat.
|
|
myśleć...
Stworzony przez autora książki Model Produktywnego Myślenia thinkx powstał jako efekt wieloletnich badań nad zjawiskiem kreatywności i metodami poprawiania sprawności umysłu, stosowanymi między innymi przez NASA. Trzymasz w ręku podręcznik produktywnego myślenia, który pozwoli Ci w sposób zdyscyplinowany i powtarzalny generować większą liczbę lepszych pomysłów w krótszym czasie. Na końcu książki znajduje się słowniczek z terminologią produktywnego myślenia i kluczowymi narzędziami, a także przykład zastosowania Modelu Produktywnego Myślenia w praktyce.
|
|
walczyc z biurowymi szczurami...
Nasze życie od zawsze koncentrowało się i koncentruje na nieustannej walce o byt -- tyle tylko, że dziś Twoja mała wojna toczy się każdego dnia w przestrzeni biurowej. Aby przetrwać i nie pozwolić się pożreć, musisz stale zdobywać i rozwijać nowe, cenne umiejętności. Tych najskuteczniejszych nie uczą w szkołach, na kursach ani w poradnikach. Może dlatego, że są one nieco barbarzyńskie, czasem bezkompromisowe... Ale skoro działają, czy nie warto ich poznać?
|
|
kreować nowe marki...
Wiek XXI jest nasycony produktami, firmami, narzędziami marketingowymi, wiedzą i pomysłami. Znaleźliśmy się w momencie, w którym robienie po prostu właściwych rzeczy we właściwy sposób nie wystarcza, by odnieść sukces. Dziś chodzi o to, żeby kreować coś nowego, iść pod prąd utartych schematów i sposobów postępowania, kwestionować i szukać odpowiedzi. Jednak chociaż zmieniają się zasady i metody, marketingowe panaceum na ataki konkurencji jest niezmienne: należy stworzyć atrakcyjną markę -- nowy przedmiot rynkowego pożądania -- i zarządzać nią na tyle skutecznie, by właśnie ona stała się najbardziej wartościowym zasobem firmy.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|