Czy są tu jacyś pilni Czytelnicy? [20% rabatu] |
|
O dobrze, że Cię widzę, bo właśnie Ciebie szukam!
To ja! Twój Mikołaj, zwany Zaczytanym. Dziś mamy wyjątkowy dzień - moje imieniny i z tej okazji wychylam swój lekko przykurzony nochal z książki, którą właśnie czytam - tym razem wziąłem na warsztat: Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką - podoba mi się w tytule słowo prezentować :), hohoho.
O czym to ja, starszy pan mówiłem... Ach tak. Imieniny. A jak imieniny to prezenty, a jak prezenty to 20% rabatu. Tylko dziś, tylko 6 grudnia, ale za to na całą ofertę księgarni internetowej Onepress.pl. Oczywiście pod warunkiem, że jesteś grzecznym Czytelnikiem!
Także korzystaj, bo kolejne imieniny mam dopiero za rok!
Twój Zaczytany Mikołaj!
|
|
A w kategorii świątecznej także:
|
|
|
Pieniądz lubi mądrość
Dlaczego tak wielu Żydów odnosi sukcesy w interesach? Istnieje na ten temat mnóstwo teorii: geny, wpływy kulturowe, dieta… Jednak odpowiedź jest prostsza, niż Ci się wydaje. Teksty Tory i Kabały od dawna uważane są za skarbnicę największych mądrości ludzkości. Zawierają również wiele czysto praktycznych informacji — w tym wskazówki, jak stworzyć i rozwinąć zyskowny interes, a także jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym.
|
|
Marka zaczyna się w głowie konsumenta
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
|
|
Powiedz mi coś o sobie!
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
|
|
Strategia szyta na miarę
Strategii inwestycyjnych odpowiednich dla danego rynku, aktualnej sytuacji inwestora oraz jego celu inwestycyjnego jest bardzo wiele. Autor zebrał je i opisał w tej książce. Swoją wiedzę adresuje do Czytelnika, który pierwsze kroki na rynku giełdowym ma już za sobą. Zna podstawowe mechanizmy rządzące giełdą, trochę zarobił, trochę stracił i już wie, że podążanie za tłumem oraz kierowanie się powszechnie dostępnymi prognozami to za mało, by poważnie myśleć o giełdzie. Chce poznać podstawowe strategie inwestycyjne i dowiedzieć się, kiedy należy je stosować.
|
|
Naucz się przemawiać obrazami
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściwy dla Ciebie sposób. Znajdziesz tu także inspirujące projekty graficzne oraz omówienia przykładów wykorzystania prezentacji przez międzynarodowe firmy.
|
|
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
|
|
|
|