O crowdsourcingu słów kilka |
|
Drogi Czytelniku,
Czy masz problemy z zaangażowaniem?
A konkretnie - klienta w świat marki, swojej marki?
Jeśli nie – szczerze gratulujemy :) Jeśli jednak chciałbyś coś w tym temacie zmienić i udoskonalić, to znak, że czas najwyższy poznać….
CROWDSOURCING
To stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym
kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google,
zmieniło podejście do komunikacji. Teraz kolej na Ciebie!
Do 06.04. włącznie książkę kupisz taniej w przedsprzedaży: Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów
w świat marek
A wszystkich szczególnie zainteresowanych tematem informujemy, że już 12. kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja The Future of Crowdsourcing
Na koniec przypominajka: korzystając z tego kodu rabatowego:
8D0D37-77DE83-O
tylko do 05.04. wszystkie książki z działu Perswazja i NLP zgarniasz 20% taniej!
Kod należy wpisać w koszyku zamówienia. Z kuponu można skorzystać przy zamówieniu za minimum 30 zł.
Owocnej poświątecznej lektury życzy
Redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
Czytaj, angażuj, przekonuj:
|
|
|
Co tysiąc głów, to nie jedna [PRZEDSPRZEDAŻ]
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno — zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców — i na odwrót.
|
|
Wywieranie wpływu w teorii i praktyce - komiks [PRZEDSPRZEDAŻ]
Czy można zmienić książkę naukową w komiks? Jak najbardziej. Skoro jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, to komiks może okazać się prawdziwą skarbnicą treści! Jeśli jesteś już wyznawcą nauk Cialdiniego i miłośnikiem jego książki Wywieranie wpływu na ludzi, z pewnością docenisz formę, w jaką ujęta została esencja trzydziestoletnich badań nad psychologią wpływu. Jeżeli jednak to Twój pierwszy kontakt z tym genialnym dziełem, miej się na baczności — zawarta tu wiedza zaostrzy Twój apetyt!
|
|
Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes
Wyobraź sobie, że otrzymujesz przepustkę uprawniającą do przyjrzenia się pracy najwybitniejszych osobistości ze świata rzeczywistego oraz literatury. Możesz obserwować ich niebanalny tok rozumowania i uczestniczyć w narodzinach wielkich dzieł.
Bohaterami tego tomu są Arystoteles, Sherlock Holmes, Walt Disney i Wolfgang Amadeusz Mozart.
|
|
Czarrrna księga perrrswazji
Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.
|
|
Programowanie umysłów niezawodną ręką manipulacji
Niech myślą, że są od Ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z Tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który Ty napiszesz.
Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji.
|
|
|
|