Przedwiośnie, przebiśnieg i... przesympatyczne ceny :) |
|
Drogi Czytelniku,
Dużo czytasz, zgadza się? Ale na pewno możesz czytać jeszcze więcej! :) Co prawda czasu podarować Ci nie możemy, za to zaplanowaliśmy dodatkowe atrakcje! Te atrakcje znajdziesz w koszyku na księgarni onepress.pl. Zamawiając książki za min. 50 zł zobaczysz zupełnie nową, odlotową opcję, którą nazwaliśmy "sympatyczna cena" :) Każdy zakup za min. 50 zł premiujemy możliwością zakupienia od 1 do 3 dodatkowych książek w cenie 5 zł lub 10 zł za sztukę.
Sprawdź sam!
UWAGA: KONKURS!
Zapraszmy Cię serdecznie do konkursu, który zorganizowaliśmy wspólnie z firmą Seminars4Success. Stronę konkursu i jego regulamin znajdziesz tutaj. Pytanie konkursowe: jakich trzech (poza Bobem Proctorem) światowej sławy autorów książek wydanych przez Onepress mieliśmy okazję gościć w Polsce?
Do wygrania są:
- 4 x VOD w jakości HD z całego Seminarium z Bobem Proctorem, które odbyło się w listopadzie 2013 w Warszawie
- 2 x program szkoleniowy Boba Proctora "Goal Achiever" wydany w języku polskim
Więc warto! :) Odpowiedzi przesyłajcie do 07.03. do g. 12:00 na maila: konkurs@onepress.pl
Przedwiosennych zakupów w sympatycznych cenach!
|
|
|
Jak wygrywać każdy spór?
Pierwsza zasada dobrych negocjacji brzmi: poznaj swojego rozmówcę. Druga: przedstaw swoje racje. Im zręczniejszy będziesz w tej sztuce, tym szybciej osiągniesz porozumienie. Pamiętaj, że siła argumentu zawsze przeważy argument siły! Trzecia zasada: opanuj narzędzia, dzięki którym możliwość rozwiązania konfliktu nie będzie stanowić dla Ciebie żadnego problemu.
|
|
Giełda. Podstawy inwestowania.
Ta książka to skarbnica podstawowych informacji o polskiej giełdzie. Podstawowych, czyli takich, które powinien koniecznie poznać początkujący inwestor, zanim zdecyduje się na ulokowanie środków finansowych w akcjach spółek. Brak tej wiedzy może mieć bardzo negatywne skutki dla portfela osoby rozpoczynającej przygodę z rynkiem akcji.
|
|
Zaczęło się od krótkiego wykładu...
Dążenie do sukcesu, pasja, praca, marzenia, odwaga — te składowe łączą się ze sobą w obraz spełnionego życia. Dają nam pełną MOC możliwości. O tym właśnie opowiadał Jacek Walkiewicz słuchaczom TEDxWSB we wrześniu 2012 roku we Wrocławiu.
|
|
Reklama i public relations w małej firmie
Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne.
|
|
Startup okiem praktyka
W tej książce znajdziesz omówienie wszystkich aspektów wyceny początkujących firm, z uwzględnieniem wielu trudności wiążących się z tym procesem. Jej autor na konkretnych przykładach pokaże Ci, jak estymować wartości materialne, niematerialne i prawne, jak oszacować wartość know-how, jak przygotować dokumentację dla audytorów, banków czy biegłych.
|
|
|
|