Drodzy Czytelnicy!
Zdajemy sobie sprawę z tego, że chłodne wieczory mogą powodować zmniejszoną chęć do działania. Wszystkim, którzy nie chcą dać się pokonać jesiennemu zniechęceniu, proponujemy potężną dawkę motywacji i fachowej wiedzy zawartej w naszych audiobookach. Aby umilić Wam jesienne wieczory do każdego zakupionego przez Was audiobooka drugi dostaniecie gratis!
Promocja trwa do 13 października 2019!
|
|
|
|
(audio) |
(audio) |
(audio) |
(audio) |
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku |
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji |
Technical Leadership. Od eksperta do lidera. Wydanie II poszerzone |
Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy |
Marek Wzorek |
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker |
Mariusz Sieraczkiewicz |
Andrzej Jeznach, współpraca Wojciech Eichelberger |
|
|
|
|
|
|
|
|
(audio) |
(audio) |
(audio) |
(audio) |
Jesteś kozak! Uwierz w siebie i zacznij żyć pełnią życia |
Uwierz w siebie i działaj. Pokonaj wątpliwości, zostaw przeszłość za sobą i odkryj swój potencjał |
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami |
Szef, który myśli, bo warto i się opłaca |
Jen Sincero |
Brian Tracy, Christina Stein |
Marcin Żmigrodzki |
Andrzej Jeznach |
|
|
|
|
|
|
|
|
(audio) |
(audio) |
(audio) |
(audio) |
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone |
77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie |
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces |
Rework |
Joanna Wrycza-Bekier |
Marek Skała, i goście |
Napoleon Hill |
Jason Fried, David Heinemeier Hansson |
|
|
|
|
"Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu" Ewy Wilmanowicz
Z przyjemnością przedstawiamy naszą dzisiejsza nowość!
Książka Ewy Wilmanowicz to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którym zależy na skutecznym budowaniu własnej reputacji.
Każdy z nas ma w swoim otoczeniu takie osoby, którym bardziej ufa, których zdanie i czas najbardziej ceni. Do takich ludzi odnosimy się z szacunkiem, uznaniem, dotrzymujemy danego im słowa, z takich ludzi staramy się brać przykład. Tym, co sprawia, że ludzie zasługują na ponadprzeciętne traktowanie jest ich reputacja.
Sebastian Kotow, wykładowca psychologii zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, ekspert ds. Zaufania Organizacyjnego i autor wstępu do książki dodaje:
Reputacja nie musi być przypadkowa, można ją świadomie budować i kształtować, dzięki pracy, prawdzie, wysiłkowi i tworzeniu wartości dla tych, którym może pomóc, dla tych, którzy to docenią.
W książce przeczytasz między innymi o:
- czynnikach mających wpływ na reputację,
- budowaniu reputacji w życiu,
- wykorzystaniu reputacji w biznesie
- narzędziach wspierających budowę osobistej reputacji
|