3 za 2 - kup dwie książki, trzecią dostaniesz GRATIS! |
|
Stwórz samodzielnie zestaw 3 książek z całej oferty Onepress.pl.
W ramach naszej akcji 3 za 2 jedną z nich podarujemy Ci w prezencie. Twórz zestawy marzeń i komponuj je według swojego uznania.
Świąteczna promocja 3 za 2 daje Ci możliwość rozwijania swoich zainteresowań w kierunku, który sobie sam wytyczysz. Każdy zestaw 3 książek jest przez nas premiowany. Komponując zestaw z co najmniej 3 tytułów, najtańszy z nich otrzymasz od Onepress.pl w prezencie. 3za2 to coś więcej niż gotowe promocyjne zestawy, to zestawy wedle Twojego upodobania.
Książka to najmądrzejszy prezent świata, poczuj więc potrójną satysfakcję.
Promocja 3 za 2
daje Ci możliwość rozwijania swoich zainteresowań w kierunku,
który sam sobie wytyczysz.
Nie polegaj na czyimś wyborze! Sam najlepiej znasz swoje upodobania.
Poczuj potrójną satysfakcję i wybieraj spośród całej oferty Onepress.pl.
|
|
|
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
|
|
Grywalizacja! Zagrasz?
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
|
|
Opowieść dla odważnych dorosłych
Ta opowieść nie jest zwykłą historyjką. To Twoja mantra i Twój kodeks. Przy użyciu przystępnej narracji, która przemawia do wszystkich bez względu na wiek, autorzy opowiadają o poważnych i niełatwych sprawach. Wprowadzanie procesu zmian, zarówno w Twoim życiu osobistym, jak i dużej organizacji, to zawsze trudny i wymagający proces. Potrzeba do niego odwagi i siły woli. Niesie on też za sobą ryzyko. Historia o pingwinach, które znalazły się w obliczu wielkiej transformacji, pobudzi Cię do refleksji i zaoferuje potężną dawkę motywacji w erze zmian.
|
|
Po co myśleć? Przecież masz internet!
Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?
|
|
Po prostu kup! czyli historia powstania Amazon.com
Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka stał się przedsiębiorcą z misją zrewolucjonizowania świata. Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób pracuje ten genialny biznesowy umysł i jak podejmuje strategiczne decyzje, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwym objawieniem. Z pewnością dzisiejsze rewolucyjne pomysły Bezosa będą jutro kopiowane przez resztę świata. Pozwól porwać się tej inspirującej opowieści i wyjdź poza tysięczne grono kopistów!
|
|
|
|