|
Autor: Anna Wieczorek
Format: A5, stron: 240
Cena książki: 29.00 zł
|
|
|
Nie pozwalaj marzeniom rozpływać się w powietrzu
Czujesz, że brakuje Ci wyzwań, planów, sukcesów? Snujesz wyobrażenia typu "jak by to było, gdybym już to miał"? Problem w tym, że to tylko ulotna wizja. Jeśli nie zaczniesz działać, ona szybko zniknie, pęknie jak bańka mydlana. Ale co tak naprawdę masz zrobić, żeby osiągnąć swój nowy cel? Czego potrzebujesz, by przejść od słów do czynów?
Potrzebujesz gotowości do działania. Ile już razy miałeś w głowie plan, który umarł śmiercią naturalną? Zabrakło Ci mocy czynu. Moc czynu to coś, co czujesz, kiedy jesteś gotów. A kiedy jesteś gotów, wiesz, że możesz (prawie) wszystko. Przeczytaj tę książkę rozdział po rozdziale, a kiedy skończysz, poczujesz moc czynu w czystej postaci.
|
|
|
|
|
|
Autor: Harvard Business School Press
Format: 122x194, stron: 136
Cena książki: 24.90 zł
|
|
|
Od zespołu niesterowalnego do uskrzydlonego
O tym, jak trudno jest kierować ludźmi, przekonujesz się dopiero, kiedy sam stajesz się liderem zespołu. Ludzie nie akceptują ról i zadań, które im powierzasz. Sprawców zła nie da się ustalić, bo jedni zrzucają odpowiedzialność na drugich. Nie masz wyjścia -- musisz sobie z tym poradzić.
Dostrzeż to, czego nie widać gołym okiem. Czy członkowie zespołu wzajemnie się uzupełniają? Czy akceptują Cię jako lidera? Czy wiedzą, po co pracują? Skąd biorą się tarcia i niezadowolenie? A kiedy już to dostrzeżesz, likwiduj przyczyny, a nie skutki problemów w pracy zespołu. Z tą książką staniesz się cenionym liderem.
|
|
|
|
|
|
Autor: Agnieszka Maziarz-Lipka
Format: A5, stron: 168
Cena książki: 24.90 zł
|
|
|
Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta
Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!
W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Ale mogę Ci coś obiecać -- jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.
|
|
|
|
|
|
Autor: Józef Przemieniecki
Format: A5, stron: 128
Cena książki: 19.90 zł
|
|
|
Twoja kariera dopieszczona...
Potrafimy bez wahania zdefiniować idealnego przełożonego, ale czy zastanawialiśmy się nad tym, jakie cechy powinien mieć idealny pracownik? Niestety również pracodawcy często nie potrafią sprecyzować swoich oczekiwań wobec zatrudnianych przez siebie osób, a to prowadzi do licznych konfliktów i nieporozumień.
Autor książki postanowił wziąć pod lupę pragnienia pracodawców. W badaniach wzięło udział 120 menedżerów różnych szczebli zarządzania -- właścicieli firm oraz przedstawicieli kadry kierowniczej. Na podstawie osiągniętych wyników zdefiniował pojęcie atrakcyjnego pracownika i określił, jakie cechy powinien on mieć według pracodawcy…
|
|
|
|
|
|
Autor: Dan Ciampa
Format: A5, stron: 280
Cena książki: 49.00 zł
|
|
|
Jak zarządzający przepłacają za konsultacje i dlaczego tak mało dostają w zamian?
Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem?
Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie.
|
|
|
|
|
|
Producent systemu: Netina Sp. z o.o.
|
|
|
Poznaj profesjonalne narzędzie klasy business, pozwalające na efektywne i wygodne planowanie strategiczne, dla kadry zarządzającej i właścicieli firm.
Osoba zarządzająca firmą musi odbierać i przetwarzać różnorodne sygnały, zarówno z rynku jak i z wewnątrz firmy i na bieżąco reagować na zmiany pewnych parametrów. Ponieważ dotyczą one bardzo różnych aspektów działania firmy, a z drugiej strony są ze sobą powiązane, łatwo jest skupiając się tylko na niektórych "przegapić" awaryjne sytuacje lub pojawiające się szanse w innych miejscach.
KOKPIT pozwala osobie zarządzającej łatwo zdefiniować zestaw parametrów, określić dla każdego z nich krytyczne wartości i łatwo obserwować zmiany sytuacji. Inwestycja w KOKPIT zwraca się z nawiązką już po pierwszym okresie aktywnego wykorzystywania tego narzędzia.
KOKPIT jest przeznaczony dla firm, które chcą osiągnąć przewagę nad konkurencją.
|
|
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób,
otrzymujących informacje o nowościach i promocjach onepress.pl.
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|