|
Autor: Marek Skała, Andrzej Mleczko
Format: B5, stron: 184
Cena książki: 29.00 zł
|
|
|
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja są najlepszym ze starterów. Emocja, związana z tym, że czegoś nie potrafisz, że Cię odrzucili, że inni potrafią a Ty nie, to świetny i chyba, najbardziej polecany element dokonywania zmian.
Książkę szczególnie polecamy wściekniętym -- tym, którzy już szukają czegoś nowego w swoim życiu, są żądni zmiany. W książce znajdziesz ponad sto technik rozmaitych z różnych dziedzin, zaczerpniętych od wielu ludzi, profesorów, księży, guru biznesu.
|
|
|
|
|
|
Autor: Seth Godin
Format: 122x194, stron: 272
Cena książki: 34.90 zł
|
|
|
Wybitne osiągnięcia są zwykle efektem zbiorowego doświadczenia. By wznieść się ponad przeciętność, by wprowadzać w życie innowacyjne pomysły, potrzeba inspiracji. Seth Godin jest specjalistą w tej dziedzinie, a drużyna pod jego przywództwem jest gotowa służyć Ci pomocną dłonią, a nawet całą armią dłoni.
33 najznakomitsze umysły współczesnego biznesu, wspaniali przywódcy oferują wiedzę i idee, dzięki którym tlące się w Twojej głowie światełko będzie mogło rozbłysnąć jasnym płomieniem. Ich sekretną bronią są fascynujące historie, dzięki którym właśnie za Twoją sprawą firma -- krok po kroku, dział po dziale -- zacznie nabierać rumieńców i rozkwitać.
|
|
|
|
|
|
Autor: Harry Levinson
Format: A5, stron: 256
Cena książki: 47.00 zł
|
|
|
Techniki motywacji rekomendowane przez ekspertów jako znakomite i skuteczne często czynią więcej złego niż dobrego. Mierzenie celów tylko dlatego, że da się je zmierzyć, doprowadza do absurdów. Młodzi pracownicy odchodzą, kiedy orientują się, że obiecywane im wielkie możliwości nie istnieją.
Harry Levinson zadaje drażliwe pytania, których wielu menedżerów wolałoby uniknąć. Nie wierz więcej w iluzje, w popularne teorie zarządzania odarte ze złudzeń. Poznaj artykuły, które przetrwały próbę czasu.
|
|
|
|
|
|
Autor: Mark Shipman
Format: A5, stron: 248
Cena książki: 44.90 zł
|
|
|
Według Marka Shipmana -- twórcy tej książki -- kolejny wielki boom inwestycyjny zbliża się wielkimi krokami. Autor, będący człowiekiem posiadające ogromne doświadczenie, imponującą wiedzę i niewiarygodną intuicję, ze wszech miar zasługuje na zaufanie Czytelnika.
To książka niezwykle bogata w informacje i prezentująca pragmatyczne podejście do inwestowania, a jednocześnie pozwalająca czytelnikom lepiej zrozumieć temat, który mógł im się wcześniej wydawać niedostępny.
|
|
|
|
|
|
Autor: David Smith
Format: A5, stron: 336
Cena książki: 39.00 zł
|
|
|
Jak to się dzieje, że bogaci się bogacą, a biedni biednieją? Czy ludzie są opętani żądzą pieniądza? Dlaczego tracimy na giełdzie? Jak bardzo mylili się Adam Smith i Karol Marks? Możemy także prognozować przyszłość -- co będzie drożało, a co nie, które akcje pójdą w górę i czy opłaca się zakładać w samochodzie zbiornik na gaz. Jednak do tego potrzebujemy wiedzy -- podstaw ekonomii.
Ta książka jest zapisem ożywionej dyskusji o tym, jak zachowania nasze i ludzi wokół nas przekładają się na wzrost podatków, wahania cenowe czy powstawanie monopoli. Jest to podręcznik ekonomii dla nieekonomistów.
|
|
|
|
|
|
Autor: Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
Format: A5, stron: 472
Cena książki: 67.00 zł
|
|
|
Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność? Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności.
W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie.
|
|
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób,
otrzymujących informacje o nowościach i promocjach onepress.pl.
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|