|
Witaj na planecie Ziemia!
|
|
Kilkanaście... kilkadziesiąt lat temu wygrałeś swoje życie. Jako najszybszy, najsilniejszy i wyjątkowy pojawiłeś się na naszej planecie. To był triumf. Czujesz to?
Składasz się z emocji. Te, które rodzą się w momencie wygranej, możesz wywoływać w swoim umyśle zawsze, kiedy tylko połączysz "tu i teraz" z tamtym momentem. I zawsze możesz stać na podium.
Mariusz Szuba, polski Numer 1 motywacji, autor bestsellera "Legalny doping emocjonalny", nauczy Cię jak obudzić w sobie urodzonego zwycięzcę. Jak określać swoje cele i osiągnąć każdy z nich. Realizować plan zamierzeń Twojego życia i cieszyć się tym.
9 września zyskasz niewypowiedziana motywację. Poznasz techniki najlepszych specjalistów w tej dziedzinie na świecie i od razu zaczniesz je stosować w swoim życiu. Przygotowana dla Ciebie oferta specjalna szkolenia trwa tylko do 25 lipca 2007 r.
Dowiedź się więcej, co możesz zyskać >>
|
|
|
|
Autor: Harvard Business School Press, Melissa Raffoni
Format: 122x194, stron: 128
Cena książki: 24.90 zł
|
|
|
Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe
Wszyscy cierpimy na brak czasu. Brakuje nam umiejętności kształtowania czasu i zarządzania nim. Nie potrafimy skupić się na wykonywanej pracy i nie jesteśmy wystarczająco zdyscyplinowani. Na szczęście organizacja pracy to nic trudnego. Wystarczy przygotować dobry plan działania i trzymać się go punkt po punkcie.
Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić. Zawiera wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów, dzięki którym zidentyfikujesz swoje najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- ten niewielki przewodniki oferuje Ci szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
|
|
|
|
|
|
Autor: Sheryl Lindsell-Roberts
Format: A5, stron: 376
Cena książki: 44.00 zł
|
|
|
Napisz to… po angielsku!
Książka jest cennym źródłem wiedzy dla wszystkich, którym zdarza się prowadzić korespondencję w języku angielskim. Zawiera setki przykładowych listów i e-maili uporządkowanych według grup tematycznych. Sheryl Lindsell-Roberts umieściła tu doskonałe pisma, które sama napisała lub otrzymała od innych osób.
Autorka opracowała "procedurę sześciu kroków" pomagającą usprawnić proces tworzenia formalnych dokumentów listowych. Uzupełniła ją o dodatki zawierające praktyczne porady na temat interpunkcji, gramatyki, często mylonych słów, skrótów oraz form zwracania się do adresata.
|
|
|
|
|
|
Autor: Edyta Duda-Piechaczek
Format: A5, stron: 136
Cena książki: 34.00 zł
|
|
|
Prosta księgowość to za mało!
Dyrektor zarządzający, względnie właściciel przedsiębiorstwa, zostaje z problemami analizy procesów ekonomicznych sam na sam… chyba że zatrudni controllera albo wyłoni spośród pracowników kogoś, kto po przeszkoleniu zacznie pełnić tę funkcję.
W pełnej porad praktycznych książce autorka pokazuje, jak działa controlling w przykładowej firmie "XYZ". Przedstawia, jak krok po kroku firma ta rozwiązuje problemy typowe dla małych i średnich przedsiębiorstw wdrażających tę strategię działania. Poznaj firmę "XYZ" i przekonaj się, jak wiele daje jej takie podejście.
|
|
|
|
|
|
Autor: Anna Wieczorek
Format: A5, stron: 240
Cena książki: 29.00 zł
|
|
|
Nie pozwalaj marzeniom rozpływać się w powietrzu
Czujesz, że Twoje życie nie jest skrojone na właściwą miarę? Brakuje Ci wyzwań, planów, sukcesów? Problem w tym, że to tylko ulotna wizja. Jeśli nie zaczniesz działać, ona szybko zniknie, pęknie jak bańka mydlana. Ale co tak naprawdę masz zrobić, żeby osiągnąć swój nowy cel? Czego potrzebujesz, by przejść od słów do czynów?
Potrzebujesz ogniwa łączącego myśl z działaniem. Potrzebujesz gotowości do działania. Ile już razy miałeś w głowie plan, który umarł śmiercią naturalną? Zabrakło Ci mocy czynu. Przeczytaj tę książkę rozdział po rozdziale, a kiedy skończysz, poczujesz moc czynu w czystej postaci.
|
|
|
|
|
|
Autor: Luke Sullivan
Format: B5, stron: 312
Cena książki: 44.00 zł
|
|
|
Śmierć taniej, radosnej twórczości!
Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
|
|
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób,
otrzymujących informacje o nowościach i promocjach onepress.pl.
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|