10 procent rabatu na 50 tytułów! |
|
Drogi Czytelniku!
Za piękną twarzą nie zawsze kryje się piękny umysł. Potok słów nie musi nieść ze sobą nawet kropli sensu. A "najdroższy" i "najlepszy" to nie są słowa synonimiczne. Dlatego szukając biznesowej inspiracji dobrze kierować się nie okładką, hasłami reklamowymi i ceną książki, ale rekomendacją innych Czytelników.
Aby uprzyjemnić Ci buszowanie wśród 50 biznesowych bestsellerów księgarni Onepress.pl, obniżyliśmy ceny najlepiej sprzedających się książek o 10%.
W tym tygodniu "najlepszy" oznacza po prostu "bestseller w dobrej cenie"! Listę książek w promocji znajdziesz tutaj
Życzę miłej lektury!
Justyna Wydra
redakcja newlettera Onepress.pl
PS Pamiętaj, że masz wciąż jedyną, niepowtarzalną szansę, by zadać pytanie Richardowi Bandlerowi i zostać jednym z uczestników jego seminarium. Dla Czytelników Onepress.pl mamy 10% rabatu!
|
|
Oto niektóre tytuły, które możesz kupić z rabatem:
|
|
|
Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową
W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!
|
|
Jak klonować najlepszych ludzi w firmie
Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy.
|
|
Wspaniale jest znaleźć oparcie w sobie
Czy potrafisz bez lęku i zażenowania wyrażać własne zdanie? Umiesz sprawić, by zarówno partner, szef, jak i podwładny traktowali Cię w taki sposób, jakiego zawsze oczekiwałeś? Trzymasz emocje na wodzy, czy na najmniejsze słowo krytyki wybuchasz niczym wulkan? A może masz wrażenie, że inni wchodzą Ci na głowę, a Ty bezsilnie znosisz ten ciężar? Czy -- niezależnie od znajomości podręcznikowej definicji -- naprawdę wiesz, co oznacza asertywność w Twoim życiu?
|
|
Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?
Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
|
|
Rozwiń swoją firmę dzięki funduszom unijnym
Nie przegap swojej szansy i skorzystaj z pieniędzy oferowanych Twojemu przedsiębiorstwu w ramach funduszy strukturalnych. Przygotuj projekt finansowany z Regionalnych Programów Operacyjnych, Kapitału Ludzkiego, Innowacyjnej Gospodarki czy też Infrastruktury i Środowiska, a potem efektywnie nim zarządzaj. Dzięki tej książce dowiesz się, co można sfinansować, jak poprawnie przygotować wniosek oraz w jaki sposób skutecznie prowadzić projekt.
|
|
Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.
Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania profesjonalnej podstawy handlowej.
|
|
|
Otrzymałeś ten list, ponieważ zapisałeś się do listy osób, otrzymujących informacje
o nowościach i promocjach onepress.pl
Jeżeli chcesz się wypisać z listy, połącz się ze stroną:
http://onepress.pl/emaile.cgi?co=wypisz
|
|