10 zł zniżki oraz 1000 zł rabatu! |
|
Drogi Czytelniku!
Tworzenie modeli biznesowych, nr 3 na liście naszych bestsellerów, książka, która wyprzedziła na top liście nawet słynne
Zakamarki marki Pawła Tkaczyka, wychodzi dziś do Ciebie z podwójną propozycją.
Po pierwsze - jeśli jeszcze jej nie posiadasz, a posiadać chcesz, mamy dla Ciebie kupon rabatowy o wartości 10 zł na tę właśnie książkę. Numer twojego kuponu:
67C935-1FAB9B-O
Zniżka jest aktywna do 29 lutego włącznie. Działa w księgarni Onepress.pl.
Po drugie - 29 marca Alexander Osterwalder, autor książki Tworzenie modeli biznesowych przyjedzie do Warszawy i opowie o nowoczesnych modelach biznesowych podczas Warsaw Innovation Summit 2012 jako gość specjalny tegorocznej edycji. Organizator, firma Innovatika (patron merytoryczny książki) ma dla Czytelników Onepress.pl ofertę specjalną:
1000 zł zniżki na Warsaw Innovation Summit 2012!
Kod promocyjny: onepressvip jest aktywny do 29 lutego 2012 dla rejestracji na stronie: www.warsawinnovationsummit.pl
Życzę miłego odbioru!
Justyna Wydra
redakcja newslettera Onepress.pl
|
|
|
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
|
|
Pieniądz lubi mądrość
Dlaczego tak wielu Żydów odnosi sukcesy w interesach? Istnieje na ten temat mnóstwo teorii: geny, wpływy kulturowe, dieta... Jednak odpowiedź jest prostsza, niż Ci się wydaje. Teksty Tory i Kabały od dawna uważane są za skarbnicę największych mądrości ludzkości. Zawierają również wiele czysto praktycznych informacji — w tym wskazówki, jak stworzyć i rozwinąć zyskowny interes, a także jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym.
|
|
Efekt pracy 470 ludzi z 45 krajów
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
|
|
Marka zaczyna się w głowie konsumenta
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.
|
|
Oko w oko i ucho w ucho z Robertem Cialdinim
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.
|
|
Zarządzania ucz się od najlepszych
Świat biznesu od wieków korzysta z mądrości wojskowych — sprawdzonych w boju strategii dowodzenia, budowania zespołu, inspirowania do działania, przezwyciężania kryzysów i zwyciężania w walce. Skoro tak inspirujące są studia nad dowodzeniem całymi armiami, co można powiedzieć o kierowaniu jednostkami specjalnymi, wojskową elitą elit? Oddziałami, które szybko i skutecznie GROMią wroga, zanim ten zdąży podjąć działania odwetowe?
|
|
|
|