Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Kupon rabatowy dla Uczestników Social Media Day

TOP tytuł w super cenie » 50% taniej





Drodzy Czytelnicy!


Specjalnie dla Uczestników Social Media Day Poland przygotowaliśmy niespodziankę!

Wszystkim miłośnikom mediów społecznościowych chcieliśmy podarować kupon rabatowy w wysokości 15% na wszystkie nowości wydawnictwa Onepress i nie tylko!


Kod rabatowy (użyj w koszyku): SOCIALMEDIADAY

Promocja ważna tylko od 11 kwietnia do 21 kwietnia 2013.





Więcej książek znajdziesz tutaj »

  • Kupony rabatowe mogą zostać wykorzystane jedynie w księgarni internetowej onepress.pl.
  • Kupony rabatowe mogą służyć jedynie uzyskaniu upustu na zakup książek i nie są wymienne na pieniądze.
  • Minimalna wartość zamówienia (wartość książek), dla którego można wykorzystać kupon rabatowy wynosi 30 zł.
  • Kupon obowiązuje na całe pojedyncze zamówienie.
  • Jeżeli wartość kuponu przekracza wartość zamówienia, zamówione książki są wysyłane gratisowo, a niewykorzystana kwota przepada.






Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Social media? Porozmawiajmy poważnie! Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby bańka pękła?

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty »
Rewolucja social media

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

Rewolucja social media »

Przechytrzyć social media

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?

Przechytrzyć social media »

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć.

Era Facebooka »

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Zaufanie 2.0. »



Wszystkie nowości znajdziesz tutaj »