Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji
- Autor:
- Garr Reynolds
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa miêkka
Opis ksi±¿ki: Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji
Ksi±¿ka jest wznowionym wydaniem "Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji"
Bez perswazji nie zmienisz ¶wiata. Bez projektu niczego nie wyperswadujesz. Bez tej ksi±¿ki nie zaprojektujesz.Guy Kawasaki,
wspó³za³o¿yciel Alltop.com i by³y "ewangelista marki" w Apple
Garr po raz kolejny oczarowa³ czytelników niezwyk³ymi doznaniami wzrokowymi. Ta ksi±¿ka natchnie miliony, pozwalaj±c im jeszcze lepiej przedstawiaæ swoje racje.Nancy Duarte,
dyrektor generalna Duarte Design i autorka bestsellerowej pozycji slide:ology: The Art and Science of Creating Great Presentations
Wy¿szy poziom preZENtacji
Je¶li znasz i cenisz poprzedni± ksi±¿kê Reynoldsa, czyli Zen prezentacji. Proste pomys³y i wa¿ne zasady, albo jeste¶ oddanym jej fanem, bez w±tpienia docenisz równie¿ ten niezwykle praktyczny, a jednocze¶nie pobudzaj±cy kreatywno¶æ podrêcznik. Tamta ksi±¿ka uczy³a my¶lenia poza schematami, ³amania zasad, sztuki przekazywania w³asnych przemy¶leñ za pomoc± efektownie przygotowanych slajdów. W swojej nowej publikacji autor skupia siê przede wszystkim na aspektach projektowania graficznej czê¶ci prezentacji.
Ta wyj±tkowa ksi±¿ka nauczy Ciê, jak po³±czyæ metody przekazywania informacji z prostot± i m±dro¶ci± filozofii zen. Dowiedz siê, jak za pomoc± grafiki wywrzeæ odpowiednie wra¿enie i stworzyæ sugestywny slajd. Sprawd¼, w jaki sposób przy u¿yciu elementów tekstowych i obrazów kierowaæ uwagê s³uchaczy na wybrane przez Ciebie tematy. Poznaj tajniki urozmaicania prezentacji poprzez starann± animacjê slajdów i umieszczanie w nich filmów wideo. Wzbogaæ swoj± ¶wiadomo¶æ w dziedzinie tworzenia komunikatywnej grafiki.
- Zasady doboru czcionki i kroju pisma.
- £±czenie obrazów z tekstem w celu wzmocnienia przekazu.
- Komunikowanie siê za pomoc± kolorów.
- Sztuka wizualizacji — u¿ycie zdjêæ i filmów.
- Sposoby wykorzystania i kontrolowania przestrzeni.
- Przyk³ady b³yskotliwych prezentacji.
Znajd¼ niewyczerpane ¼ród³o inspiracji.
Wybrane bestsellery
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a tak¿e wiedza o w³a¶ciwej komunikacji miêdzy autorem tre¶ci i jej odbiorcami. W staro¿ytno¶ci uwa¿ana by³a za jeden z filarów kultury. W ¶redniowieczu nauczano jej w szko³ach. A¿ do XIX wieku uwa¿ano za niezbêdny element wykszta...
Szko³a retoryki. Jak przekonuj±co przemawiaæ, dyskutowaæ i pisaæ Szko³a retoryki. Jak przekonuj±co przemawiaæ, dyskutowaæ i pisaæ
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
¯yjemy w ¶wiecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, do¶wiadczenie i umiejêtno¶ci, s± zaledwie wstêpem, podglebiem sukcesu. Je¶li zostan± dostrze¿one i nagrodzone bez dodatkowego zaanga¿owania z naszej strony, to super. Niestety, to siê nieczêsto zdarza. Du¿o czêstsza ...
Dlaczego Twój s±siad zarabia wiêcej od Ciebie i jak temu zaradziæ. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój s±siad zarabia wiêcej od Ciebie i jak temu zaradziæ. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)26.94 z³
44.90 z³(-40%) -
Zanim powiesz „przecie¿ ja nie umiem rysowaæ”, przeczytaj s³owa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem pos³uguj±cego siê technik± sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje siê, ¿e to w³a¶nie osoby rozpoczynaj±ce przygodê z koncepcj± my¶lenia wizualnego, zaczynaj±ce od...
Sketchnoting. Jak prezentowaæ swoje my¶li za pomoc± prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentowaæ swoje my¶li za pomoc± prostych rysunków i grafik
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
Dziêki tej ksi±¿ce przekonasz siê, ¿e nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozs±dnego wydawania pieniêdzy, ju¿ od dawna nie jest tajemnic±. Dowiesz siê, jakie mity o pieni±dzach wci±¿ funkcjonuj± w spo³eczeñstwie, i zajmiesz siê prawami dotycz±cymi finansów. Pozwoli Ci to na zakoñczenie w o...
B±d¼ bogaty. Teraz! Zarabiaj wiêcej, szybciej i ³atwiej ni¿ kiedykolwiek wcze¶niej B±d¼ bogaty. Teraz! Zarabiaj wiêcej, szybciej i ³atwiej ni¿ kiedykolwiek wcze¶niej
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
Pomo¿e Ci w tym ta niewielka ksi±¿eczka - jej lektura sprawi, ¿e nawet je¶li brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiego¶ zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz siê, jaki sposób uczenia siê jest dla Ciebie najw³a¶ciwszy i jak æwiczyæ, aby osi±gn±æ mistrzostwo w wybranej dziedz...
Ucz siê jak Einstein. Jak zapamiêtywaæ wiêcej, czytaæ szybciej i z ³atwo¶ci± zdobywaæ nowe umiejêtno¶ci Ucz siê jak Einstein. Jak zapamiêtywaæ wiêcej, czytaæ szybciej i z ³atwo¶ci± zdobywaæ nowe umiejêtno¶ci
(22.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)22.20 z³
37.00 z³(-40%) -
Masz czasem tak, ¿e po prostu nie dajesz rady? Czujesz, ¿e nie spe³niasz oczekiwañ - wspó³pracowników, szefów, podw³adnych, prze³o¿onych, rodziny, znajomych, swoich w³asnych? ¦wiata? ¯e jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz siê w mysiej dziurze i ju¿ nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, bêdzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, bêdzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(26.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)26.94 z³
44.90 z³(-40%) -
Wystarczy przerzuciæ kilka telewizyjnych kana³ów, by trafiæ na narcyza w¶ród polityków czy celebrytów, albo posurfowaæ po internecie, by natkn±æ siê na influencerów, których narcyzm sta³ siê skutecznym narzêdziem budowania w³asnej marki. Na szczê¶cie telewizor mo¿na wy³±czyæ, a przegl±danie medió...
Narcyz. Jak nie daæ siê skrzywdziæ i jak nie krzywdziæ innych Narcyz. Jak nie daæ siê skrzywdziæ i jak nie krzywdziæ innych
(32.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)32.94 z³
54.90 z³(-40%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzieli³ Dale Carnegie dziesi±tki lat temu. W tej ksi±¿ce, pe³nej praktycznych rad i przyk³adów zaczerpniêtych z ¿ycia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby staæ siê efektywnym, inspiruj±cym liderem. Nauczysz siê pos³ugiwaæ narzêdziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak byæ liderem i budowaæ wyj±tkowo skuteczne zespo³y Sztuka przywództwa. Jak byæ liderem i budowaæ wyj±tkowo skuteczne zespo³y
(29.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.40 z³
49.00 z³(-40%) -
Wewnêtrzny brak odwagi jest problemem ponadczasowym. I ponadczasow± prawd± jest, ¿e odwaga to warunek rozwoju, postêpu i… szczê¶cia. W tej ksi±¿ce znajdziesz inspiruj±cy przegl±d my¶li filozofów, przywódców i wizjonerów, a tak¿e wiele prawdziwych historii ludzi, którzy pokazali, jak pokonaæ...(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
Je¶li chcesz co¶ zmieniæ, spowodowaæ, by Twoje ¿ycie w jakim¶ obszarze sta³o siê inne, to wkurzenie, z³o¶æ czy irytacja S¡ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka w³a¶nie EMOCJA — zwi±zana z tym, ¿e czego¶ nie potrafisz, z czym¶ nie dajesz sobie rady, ¿e inni potrafi±, a Ty nie — to ¶wietny pocz...
Psychologia zmiany. Rzecz dla w¶ciekniêtych. Wydanie 3 rozszerzone Psychologia zmiany. Rzecz dla w¶ciekniêtych. Wydanie 3 rozszerzone
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%)
O autorze ksi±¿ki
Garr ReynoldsGarr Reynolds - jest autorem bestsellerów Zen prezentacji i Zen prezentacji - pomys³y i projekty, czo³owym autorytetem w zakresie projektowania i wyg³aszania prezentacji oraz wziêtym mówc± i konsultantem. Swoje us³ugi udziela wielu spó³kom z listy Fortune 500. Pisarz, designer, muzyk i d³ugoletni praktyk Zen - obecnie wyk³ada zarz±dzanie jako profesor nadzwyczajny uniwersytetu Kansai Gaidai w Japonii oraz pracuje na stanowisku dyrektora Design Matters Japan. Popularny blog Garra, poruszaj±cy tematykê projektowania i wyg³aszania prezentacji, znajduje siê na stronie www.presentationzen.com.
Garr Reynolds - pozosta³e ksi±¿ki
-
Dziêki tej ksi±¿ce zmienisz podej¶cie do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz siê, jak przebiæ siê przez szum informacyjny, nawi±zaæ kontakt z odbiorcami i sprawiæ, by dobrze zapamiêtali tre¶æ i zaanga¿owali siê w to, co chcesz im przekazaæ. Nauczysz siê ³±czyæ zasady projektowania z kon...
Zen prezentacji. Proste pomys³y i wa¿ne zasady. Wydanie III Zen prezentacji. Proste pomys³y i wa¿ne zasady. Wydanie III
(34.50 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.90 z³
69.00 z³(-57%)
Ebooka "Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Audiobooka "Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji" pos³uchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Kurs Video "Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostêpem do najnowszej wersji Twojej przegl±darki internetowej
Recenzje ksi±¿ki: Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji (3) Poni¿sze recenzje mog³y powstaæ po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów b±d¼ innej zachêty do jej napisania np. zap³aty.
-
Recenzja: mapymysli.com gosia, 2012-06-08Recenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Garr Reynolds w swoich kolejnych publikacjach wchodzi coraz g³êbiej w tematykê wyst±pieñ publicznych. Pisa³ ju¿ o misji prezentera w „Zen prezentacji”, teraz przyszed³ czas na kolejne kroki.
W „Zen prezentacji – pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji” uczy technik tworzenia inspiruj±cych prezentacji. U¶wiadamia jak wa¿na jest przestrzeñ, kolor, dobór czcionki. Zwraca uwagê na elementy, które wydaj± siê czêsto oczywiste, bo np. podpowiadaj± je nam standardowe szablony. Naprawdê wystarczy chwila zastanowienia i mo¿emy osi±gn±æ zupe³nie nowy, warto¶ciowy efekt poprzez np. zmianê kroju pisma, zmniejszenie ilo¶ci s³ów, albo rozci±gniêcie obrazu na ca³± powierzchniê slajdu, nie zostawiaj±c ograniczaj±cych go ramek…
W „PreZENterze bez tajemnic” pisze o tym jak budowaæ swój wizerunek podczas wystêpowania przed publiczno¶ci±. Nawi±zuje przy tym do japoñskiej filozofii, gdzie najwa¿niejszym elementem jest samodoskonalenie poprzez gambaru (jap.), czyli wytrwa³± pracê a¿ do odniesienia sukcesu. Niezmiernie podoba mi siê to, ¿e namawia do pokazania ludzkiej twarzy podczas przemawiania. Do tego, ¿eby¶my nie bali siê odkrycia przez s³uchaczy naszej pasji, do obna¿enia siê przed nimi z naszymi rado¶ciami i czasem s³abo¶ciami. Bêdziemy wtedy bardziej prawdziwi, wiarygodni, a przez to bli¿si osobom, które na nas patrz± i nas s³uchaj±.
Autor pokazuje ¶cie¿kê, któr± powinien pod±¿aæ prezenter podczas wyst±pienia. Kolejnymi elementami ¶cie¿ki prezentera s±: przygotowanie, nawi±zanie relacji, zainteresowanie, i wreszcie zakoñczenie z odpowiednim akcentem. Podoba mi siê, ¿e jako najwa¿niejszy etap traktuje przygotowanie, czyli zdefiniowanie celu, dookre¶lenie tego, co chcemy przekazaæ, zaspokajaj±c przy tym potrzeby publiczno¶ci. Tutaj czêsto siê „dajemy plamê”, bo b³êdnie zak³adamy, ¿e je¶li co¶ jest oczywiste dla nas, to dla innych tak¿e bêdzie zrozumia³e. Przyjmujemy za³o¿enie, ¿e co¶, co interesuje nas – bêdzie tak¿e pasjonuj±ce dla pozosta³ych. Wybaczcie uproszczenie, chcê po prostu zwróciæ Wasz± uwagê na ten aspekt.
Garr Reynolds pisze tak¿e o sile opowie¶ci. To one wzbudzaj± emocje odbiorców, a przecie¿ o to w tym wszystkim chodzi! Podkre¶la jak wa¿ne jest prezentowanie w sposób naturalny, szczery, jasny i energiczny. Niby to wszystko takie oczywiste, a jak wielu mówców pope³nia te podstawowe b³êdy… -
Recenzja: M³ody Technik 2011-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Jakakolwiek strona www, aby spe³ni³a swoje zadanie, musi byæ przemy¶lana graficznie. Przygotowanie projektu, tak by by³a czytelna, porywaj±ca i zachêca³a do ponownych odwiedzin, nie jest wcale proste. Dziêki lekturze tej ksi±¿ki mo¿na dowiedzieæ siê, jak po³±czyæ metody przekazywania informacji z prostot± i m±dro¶ci± filozofii zen. Odkryæ, jak za pomoc± grafiki wywrzeæ odpowiednie wra¿enie i stworzyæ sugestywny slajd. W jaki sposób przy u¿yciu elementów tekstowych i obrazów kierowaæ uwagê s³uchaczy na wybrane tematy. Poznaæ tajniki urozmaicania prezentacji poprzez starann± animacjê slajdów i umieszczanie w nich filmów wideo. Wzbogaciæ swoj± ¶wiadomo¶æ w dziedzinie tworzenia komunikatywnej grafiki.
-
Recenzja: osblog.pl b.YISK, 2010-12-15Recenzja dotyczy produktu: ksi±zka drukowanaCzy recenzja by³a pomocna:
Zanim dosta³em tê ksi±¿kê w swoje rêce, wiedzia³em, ¿e bêdzie to hit. By³em niesamowicie pozytywnie nastawiony do tej pozycji i nie do¶æ, ¿e siê nie zawiod³em, to ksi±¿ka ta przesz³a moje oczekiwania. „Zen prezentacji” to pozycja obowi±zkowa na pó³ce ka¿dej osoby, której zale¿y na przekazywaniu swoich idei. Dobry pomys³ to w dzisiejszych czasach ju¿ nie wszystko - trzeba umieæ zaprezentowaæ siê tak, by wzbudziæ zainteresowanie i to w³a¶nie z t± ksi±¿k± bêdziesz wiedzia³, jak tego dokonaæ. Garr Reynolds Jako introwertyk mam problemy z zapamiêtywaniem nazwisk, jednak tego nie zapomnê nigdy. Garr Reynolds sta³ siê moim guru ju¿ w trakcie lektury ksi±¿ki. O samej postaci czyta³em ju¿ wcze¶niej. S³ysza³em o poprzedniej ksi±¿ce autora - „Zen prezentacji. Proste pomys³y i wa¿ne zasady.” w³a¶nie w kontek¶cie lektur obowi±zkowych wed³ug blogosfery. Jeden z rozdzia³ów ksi±¿ki „Sze¶æ pikseli oddalenia” jednego z autorytetów marketingu internetowego - Mitcha Joela - zosta³ w wiêkszo¶ci po¶wiêcony w³a¶nie Garrowi. Reynolds zosta³ podany jako przyk³ad osoby, która odnalaz³a swoj± niszê, w której sta³a siê mistrzem, a dziêki sieci web 2.0 - autorytetem ka¿dego zainteresowanego tematem. Przesz³o 100 000 sprzedanych egzemplarzy „Prostych pomys³ów i wa¿nych zasad” i t³umaczenie tej pozycji na siedemna¶cie jêzyków mówi samo za siebie. Garr jest rozchwytywanym mówc± i konsultantem w swojej dziedzinie. Jego klientami s± najwiêksze firmy na ¶wiecie, z których du¿a czê¶æ znajduje siê na li¶cie Fortune 500. Obecnie jest dyrektorem firmy Design Matters Japan oraz wyk³adowc± na uniwersytecie Kansai Gaidai. Wcze¶niej pracowa³ m.in. w Apple. Mieszka w Japonii i zaszczepia idee zen w swoje prezentacje oraz uczy robienia tego samego swoich czytelników oraz klientów. Tweetuje, bloguje oraz fotobloguje. Mo¿esz zapoznaæ siê z jego stron± domow± lub nagraniem wideo z jednej z jego prezentacji. Nie potrzebujesz tej ksi±¿ki, mówisz? Owszem, potrzebujesz. Wielu ludziom wydaje siê, ¿e wydawanie tego typu pozycji jest bez sensu, bo przecie¿ tworzenie prezentacji jest takie banalne. W sieci jest zatrzêsienie webowych aplikacji do tworzenia prezentacji, w szkole czy pracy dostêpny jest Power Point. Wszystkich my¶l±cych w ten sposób na pohybel, bo to przez nich audytorium ¶pi na wyk³adach! To, ¿e programów jest od liku, ¿e s± bogate w funkcje, nie oznacza, ¿e potrafisz wykorzystywaæ je w³a¶ciwie. Nie nauczysz siê tego samemu - we¼ w d³oñ ksi±¿kê i zapoznaj siê z radami autorytetu, który do perfekcji dochodzi od wielu lat. Ignoranci wci±¿ bêd± tworzyæ nudne prezentacje, które nie bêd± wzbudza³y zainteresowania. Brak zainteresowania bêd± t³umaczyæ ignorancj± audytorium, zapominaj±c, ¿e to mówca jest dla s³uchaczy, a nie s³uchacze dla mówcy. Je¶li co¶ prezentujesz, to tobie powinno zale¿eæ na tym, by audytorium mia³o ochotê ciê wys³uchaæ, by pamiêta³o twój wyk³ad i ciebie. S³uchacze nie bêd± siê silili by ciê zrozumieæ - to twój problem, czy dotrzesz do zgromadzonych, czy nie. I to w³a¶nie musisz zrozumieæ. Biblia dla o¶wiecionych Nie jeste¶ ignorantem - jeste¶ o¶wiecony. Rozumiesz, ¿e twoja w tym sprawa, by dotrzeæ do jak najwiêkszego grona odbiorców twoich tre¶ci. Pojawia siê zatem pytanie - jak? Potraktuj ksi±¿kê Garra jako bibliê. Po lekturze tej pozycji spodziewa³em siê umiejêtno¶ci stricte zwi±zanych z tworzeniem slajdów, jednak nie koncentruje siê ona jedynie na tym zagadnieniu - poszerza ogólne horyzonty. Uczy tego, jak spogl±daæ na projekty graficzne, uczy, jak trafiaæ do odbiorców. Zahacza wiêc tak¿e o takie dziedziny jak psychologia, prezentuj±c wyniki badañ naukowych dotycz±cych wy¿szo¶ci prezentacji informacji z wykorzystaniem obrazu pod wzglêdem efektywno¶ci nad prezentacj± suchych faktów. Autor mówi o tym, jak poszczególne elementy wp³ywaj± na pod¶wiadomo¶æ audytorium i wywo³uj± konkretne emocje - zainteresowanie, znudzenie czy euforiê. Garr od lat zamieszkuje Japoniê. Zaszczepi³ w sobie ideologiê zen i mówi o tym w swojej ksi±¿ce, dziêki czemu staje siê ona jeszcze bardziej interesuj±ca. Rozdzia³y przeplatane s± dodatkami mówi±cymi o osi±ganiu harmonii w ró¿nych dziedzinach ¿ycia (np. przy tworzeniu tradycyjnych japoñskich parasolek wasaga czy w³a¶ciwym stosowaniu kolorów w sztuce sumi-e), b±d¼ zawieraj±ce wypowiedzi osób uznawanych przez Garra za mistrzów prezentacji (np. Davida S. Rose’y, który daje w ksi±¿ce wskazówki, jak tworzyæ prezentacje dla potencjalnych inwestorów). W pozycji zosta³y poruszone takie kwestie jak odpowiednie podej¶cie do projektu, d±¿enie do prostoty, odpowiednie wykorzystanie czcionek (du¿a czy ma³a czcionka, wielko¶æ interlinii, czcionka szeryfowa czy bezszeryfowa, rozmieszczenie tekstu w przypadku slajdów dwujêzycznych etc.) w celu wywo³ania konkretnego rezultatu, kolorów (jasne czy ciemne, liczba kolorów per slajd, po³±czenia barw - temat monochromatyczny, analogiczny, dope³niaj±cy, wywo³ywanie konkretnych emocji danymi kolorami etc.), multimediów - zdjêæ i filmów (przyci±ganie uwagi audytorium odpowiednim u³o¿eniem obrazu na ekranie, wykorzystywanie w³anych zdjêæ), kompozycji (asymetryczna czy symetryczna, punkty centralne, krawêdzie, kierowanie wzroku widza w odpowiednim kierunku etc.), prezentowanie danych we w³a¶ciwy sposób (upraszczanie danych, rodzaje wykresów). To nie wszystko - ksi±¿ka porusza tak¿e temat czerpania inspiracji z natury, ze ¶wiata zewnêtrznego, z projektów graficznych spotykanych na codzieñ - banerów, reklam telewizyjnych. Garr mówi tak¿e o poszerzaniu horyzontów i motywuje do rozwoju osobistego. Reynolds d±¿y do prostoty nie tylko w swoich prezentacjach, ale tak¿e i w ksi±¿kach, które pisze. By³em niesamowicie zaskoczony, jak wiele u¿ytecznych informacji by³ w stanie przekazaæ na ledwo ponad dwustu stronach. Ksi±¿ka jest krótka, bogata w ilustracje, a do tego w pe³ni w kolorze, dlatego czyta siê j± z przyjemno¶ci±. Mnogo¶æ ilustracji to jedna z wiêkszych zalet tej ksi±¿ki. Nie tylko mówi ona o w³a¶ciwym podej¶ciu do projektowania prezentacji, ale tak¿e pokazuje w³a¶ciwe projekty. Po lekturze tej ksi±¿ki i kontemplacji ilustracji nie ma mowy, by dalej tworzyæ nudne prezentacje! Ze wzglêdu na to, i¿ ka¿da zasada jest ilustrowana kilkoma slajdami bez i po jej zastosowaniu, czytelnik dok³adnie dostrzega pope³niane dotychczas b³êdy i wie, jak siê poprawiæ. Wa¿n± cech± ksi±¿ki jest tak¿e podsumowywanie rozdzia³ów. Ogromny plus dla Garra, ¿e nie zapomnia³ o tym, by dla ka¿dego rozdzia³u po¶wiêciæ tê stronê, dwie na usystematyzowanie zdobytej przez czytelnika wiedzy. Podsumowanie Ta ksi±¿ka jest pozycj± obowi±zkow±. Ka¿dy, komu choæ trochê zale¿y na tym, by jego idee i pomys³y by³y zrozumia³e, musi siê tego nauczyæ i to w³a¶nie ta pozycja mo¿e pos³u¿yæ mu jako podrêcznik.
Szczegó³y ksi±¿ki
- Tytu³ orygina³u:
- 321668790
- T³umaczenie:
- Julia Szajkowska
- ISBN Ksi±¿ki drukowanej:
- 978-83-246-3192-6, 9788324631926
- Data wydania ksi±¿ki drukowanej:
- 2010-07-30
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 5914
- Ksi±¿ka w kolorze:
- Tak
Helion - inne ksi±¿ki
-
Ksi±¿ka obejmuje tematykê in¿ynierii wymagañ wed³ug programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a tak¿e przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany in¿ynier wymagañ. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przyk³adowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany in¿ynier wymagañ. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przyk³adowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)41.40 z³
69.00 z³(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy bran¿ê IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywaj± inne biznesowe przyczó³ki i rozgaszczaj± siê w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budz± niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chêæ ucieczki! Agile i Scrum brzmi± tak nowocze¶nie, w teorii ¶wietnie...(23.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
23.94 z³
39.90 z³(-40%) -
Oto zwiêz³y i praktyczny przewodnik po us³udze GA4 i jej integracji z chmur±. Szczególnie skorzystaj± z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotycz±ce tego nowego, potê¿nego modelu analitycznego. Szczególn± uwagê po¶wiêcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wp³ywu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wp³ywu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)41.40 z³
69.00 z³(-40%) -
Rola lidera produktu jest wyj±tkowa. Trzeba siê wykazaæ szerok± gam± talentów i umiejêtno¶ci. Obowi±zkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespo³u produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub pora¿ka le¿± w rêkach ...(19.95 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
14.90 z³
39.90 z³(-63%) -
Niezale¿nie od tego, czy jeste¶ osob± kieruj±c± du¿ym zespo³em, pocz±tkuj±cym mened¿erem, czy in¿ynierem czuwaj±cym nad prac± sta¿ysty, znajdziesz w tej ksi±¿ce sporo praktycznych rad, które pomog± Ci w przezwyciê¿eniu problemów typowych dla zespo³ów in¿ynierskich. Znalaz³y siê tu informacje doty...
Od in¿yniera do mened¿era. Tajniki lidera zespo³ów technicznych Od in¿yniera do mened¿era. Tajniki lidera zespo³ów technicznych
(41.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)41.40 z³
69.00 z³(-40%) -
Oto zwiêz³e i równocze¶nie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarz±dzania wymaganiami. Praktyki te s± odpowiednie dla projektów zarz±dzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezale¿nie od bran¿y. Sprawi±, ¿e zesp...
Specyfikacja wymagañ oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagañ oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)40.20 z³
67.00 z³(-40%) -
To prawda: ¶wiat kryptowalut jest skomplikowany. Mo¿esz go jednak zrozumieæ i nauczyæ siê po nim poruszaæ, w czym pomo¿e Ci ta ksi±¿ka — interesuj±cy przewodnik, który przystêpnie wyja¶nia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i zwi±zanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz siê st±d, jak f...
Jak nad±¿yæ za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nad±¿yæ za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 z³ najni¿sza cena z 30 dni)40.20 z³
67.00 z³(-40%) -
Scrum to sposób na kreatywno¶æ i wspó³pracê w ka¿dym projekcie. Ksi±¿ka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Ciê w ten popularny ¶wiat zwinnych ram postêpowania w zakresie zarz±dzania projektami i poka¿e, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjno¶ci w ka¿dej firmie lub bran¿y, a nawet w ¿yciu prywatnym...(41.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
41.40 z³
69.00 z³(-40%) -
Dziêki tej ksi±¿ce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania siê po Salesforce. Dowiesz siê, jak tworzyæ czynno¶ci, zarz±dzaæ potencjalnymi klientami, konfigurowaæ zabezpieczenia, wspó³pracowaæ z aplikacjami innych firm, budowaæ przep³ywy, poszukiwaæ nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizowaæ sprzeda¿ i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizowaæ sprzeda¿ i marketing. Wydanie II
(59.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)59.40 z³
99.00 z³(-40%) -
Automatyka przemys³owa to najszybciej rozwijaj±cy siê dzia³ in¿ynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczo¶ci d±¿y siê do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak siê sta³o, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumiej± zasady, na jakich pracu...
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapêdami. Teoria. Aplikacje. Æwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapêdami. Teoria. Aplikacje. Æwiczenia. Wydanie 2
(53.40 z³ najni¿sza cena z 30 dni)53.40 z³
89.00 z³(-40%)
Dzieki opcji "Druk na ¿±danie" do sprzeda¿y wracaj± tytu³y Grupy Helion, które cieszy³y sie du¿ym zainteresowaniem, a których nak³ad zosta³ wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowali¶my dodatkow± pulê egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Druk na ¿±danie":
- us³uga obejmuje tylko widoczn± poni¿ej listê tytu³ów, któr± na bie¿±co aktualizujemy;
- cena ksi±¿ki mo¿e byæ wy¿sza od pocz±tkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wy¿szymi ni¿ koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowi±zuj±ca cena jest zawsze podawana na stronie WWW ksi±¿ki;
- zawarto¶æ ksi±¿ki wraz z dodatkami (p³yta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pe³ni komplementarna;
- us³uga nie obejmuje ksi±¿ek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka, któr± chcesz zamówiæ pochodzi z koñcówki nak³adu. Oznacza to, ¿e mog± siê pojawiæ drobne defekty (otarcia, rysy, zagiêcia).
Co powiniene¶ wiedzieæ o us³udze "Koñcówka nak³adu":
- us³uga obejmuje tylko ksi±¿ki oznaczone tagiem "Koñcówka nak³adu";
- wady o których mowa powy¿ej nie podlegaj± reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytu³? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Ksi±¿ka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zen prezentacji - pomys³y i projekty. Jasne zasady i techniki tworzenia doskona³ych prezentacji Garr Reynolds (2) Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
wiêcej opinii