ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Zarządzanie marką w segmencie B2B (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Okładka książki/ebooka Zarządzanie marką w segmencie B2B

Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B

Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B

Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
268
Druk:
oprawa twarda

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Kotler Philip, Pfoertsch Wald

Zamknij

Wybierz metodę płatności