W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
- Autor:
- Wayne Breitbarth
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
Przekuj wirtualne kontakty w realne korzyści!
Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są nieograniczone, dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału dla zwiększenia własnego zysku? Internet to nie tylko zabawa!Odkryj międzynarodowy serwis społecznościowy idealnie dostosowany do Twoich biznesowych potrzeb i nadaj rozpęd swojej karierze zawodowej. Poznaj te możliwości LinkedIn, które pozwolą Ci zdobyć przewagę konkurencyjną. Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi nauczysz się w pełni wykorzystywać nowoczesne narzędzia LinkedIn i wprowadzisz na nowy poziom swoje działania związane z poszukiwaniem pracy, prowadzeniem marketingu, rozwojem firmy czy sprzedażą. Wystarczy odrobina zaangażowania, a Twoja sieć kontaktów rozszerzy się jeszcze bardziej, co przyniesie Ci realne zyski.
Wayne Breitbarth napisał znakomity poradnik korzystania z jednej z najszybciej rozwijających się społecznościowych platform marketingowych. Każdy przedstawiciel świata biznesu dowie się z tej rzeczowej książki, dlaczego warto być obecnym w LinkedIn. Przeczytaj ją i dowiedz się więcej.
Jack Covert, założyciel, 800-CEO-READ
Warunkiem odniesienia sukcesu w dzisiejszych realiach biznesowych jest umiejętność skutecznego wykorzystywania jednego z najpotężniejszych współczesnych narzędzi, czyli serwisu LinkedIn. Lektura książki Breitbartha to znakomity punkt wyjścia.
Erik Qualman, autor międzynarodowego bestsellera Socialnomics
Wybrane bestsellery
-
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmo...(37.95 zł najniższa cena z 30 dni)
37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i ta...
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%)
Ebooka "W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: http://blogfreelancerki.pl/Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ciekawa, praktyczna książka dla osób, które chcą zacząć czerpać z tego serwisu prawdziwe korzyści. Autor nie tylko krok po kroku przedstawia, jak założyć i zoptymalizować konto, ale także motywuje do regularnych działań w ramach serwisu. Polecam tę książkę osobom, które są gotowe poświęcić trochę czasu w tygodniu na działania w ramach LinkedIn – założenie konta i czekanie na pracę/zlecenie, według Breithbartha, nie jest przepisem na sukces.
Co jest wyjątkowego w tej książce? Konkretne zadania do wykonania. Zawarty jest w niej 6-tygodniowy program wiodący do sukcesu na LinkedIn oraz checklisty do optymalizacji profilu. -
Recenzja: Personel Plus 3/2015Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Twee-tujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są nieograniczone, dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału dla zwiększenia własnego zysku Warunkiem odniesienia sukcesu w dzisiejszych realiach biznesowych jest umiejętność skutecznego wykorzystywania jednego z najpotężniejszych współczesnych narzędzi, czyli serwisu Linkedln.
Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi czytelnik ma szansę nauczyć się w pełni wykorzystywać nowoczesne narzędzia Linkedln i wprowadzić na nowy poziom swoje działania związane z poszukiwaniem pracy, prowadzeniem marketingu, rozwojem firmy czy sprzedażą. Publikacja to znakomity poradnik korzystania z jednej z najszybciej rozwijających się spo-łecznościowych platform marketingowych.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Power Formula for LinkedIn Success (Second Edition - Entirely Revised): Kick-start Your Business, Brand, and Job Search
- Tłumaczenie:
- Magda Witkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9200-2, 9788324692002
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-04-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9201-9, 9788324692019
- Data wydania ebooka:
- 2015-04-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 29920
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.6MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Twoja kariera
Social Media
Spis treści książki
- Twoje niepowtarzalne doświadczenie
- Twoje niepowtarzalne relacje
- Narzędzie
- Imię i nazwisko
- Zdjęcie
- Nagłówek
- Lokalizacja i branża
- Wykształcenie
- Informacje kontaktowe
- Witryny internetowe
- Adres URL profilu publicznego
- Podsumowanie
- Specjalizacja
- Ile rekomendacji powinienem mieć?
- Co powinno być napisane w moich rekomendacjach?
- Dlaczego rekomendacje są tak ważne?
- Wskazówki dotyczące pozyskiwania rekomendacji
- Przesyłanie plików
- Specjalne sekcje profilu
- Narzędzia
- Zapisz wyszukiwanie (112)
- Funkcja przedstawień
- Importowanie kontaktów
- Nawiązywanie kontaktu z kolegami ze szkoły
- Outlook Social Connector
- "Osoby, które możesz znać"
- Akceptowanie lub odrzucanie próśb o nawiązanie kontaktu
- Nawiązywanie kontaktu z konkurentami
- Tagi
- "Kto wyświetlał Twój profil"
- Dokładne frazy
- Operator "I"
- Operator "LUB"
- Operator "NIE"
- Optymalizacja profilu pod kątem słów kluczowych
- Polityki i procedury związane z social media
- Konta płatne i darmowe
- Centrum pomocy
- Tygodnie 1. - 6.
- Organizacja czasu w LinkedIn
O książce (13)
Wprowadzenie. Nigdy nie chciałem rejestrować się w tym serwisie! (15)
Rozdział 1. Nowy punkt widzenia na media społecznościowe. Wzór na sukces z LinkedIn (23)
Rozdział 2. Projekt na milion boksów. LinkedIn - aby niewidoczne stało się widoczne (29)
Rozdział 3. Konkrety. Profil w serwisie LinkedIn - podstawy (41)
Rozdział 4. Błyskawiczna wizytówka. Profil w LinkedIn - osobista ramka identyfikacyjna (47)
Rozdział 5. Życiorys na sterydach. Profil w LinkedIn - doświadczenie (55)
Rozdział 6. Pokaż się z najlepszej strony. Profil w LinkedIn - kolejne pozycje z górnej ramki (61)
Rozdział 7. Brawo! Profil w LinkedIn - podsumowanie (71)
Rozdział 8. Nie sądzisz, że jesteś dobry? Profil w LinkedIn - rekomendacje (81)
Rozdział 9. Nie jesteś szarym Kowalskim. Profil w LinkedIn - przesyłanie plików, dodatkowe sekcje i narzędzia (89)
Rozdział 10. Kogo chciałbyś znaleźć? Wyszukiwanie w LinkedIn (105)
Rozdział 11. Znalazłem Cię, ale nie wiem, co mam z Tobą zrobić. Kontaktowanie się ze znalezioną osobą (115)
Rozdział 12. Gdzieś tam kryje się złoto. Poszerzanie sieci kontaktów (123)
Rozdział 13. Słowa kluczowe to podstawa. Maksymalizacja szans na to, aby znaleźć innych i samemu dać się znaleźć (135)
Rozdział 14. Obecność firm w LinkedIn. Poszukiwanie firm i informacji na ich temat (143)
Rozdział 15. Nadaj swojej obecności w LinkedIn większy impet. Potencjał grup (151)
Rozdział 16. Pokaż pieniądze! Jakie działania podejmują skuteczni użytkownicy? (157)
Rozdział 17. Twoje konto, Twoje ustawienia, Twoje decyzje. Ustawienia i Centrum pomocy w LinkedIn (169)
Rozdział 18. Nowy najlepszy przyjaciel poszukujących pracy. LinkedIn - największa na świecie internetowa baza danych dokumentów rekrutacyjnych (175)
Rozdział 19. Gotowi... do startu... start! Sześć tygodni, dwie godziny tygodniowo, czyli mapa drogowa sukcesu (185)
Rozdział 20. Zakończenie (a może dopiero początek?). Do którego obozu należysz? (197)
Rozdział dodatkowy. Moje dzieci są już na Facebooku - nie mogą znaleźć pracy tam? Dlaczego studenci powinni dołączyć do LinkedIn (201)
Zasoby. Liczy się każdy znak. Wykorzystaj dostępne miejsce jak najlepiej (209)
Profil doskonały. Lista kontrolna optymalizacji profilu w LinkedIn (213)
Witryny internetowe w LinkedIn. Twój "odnośnik" do przyszłych okazji biznesowych (217)
Wyszukiwanie osób w LinkedIn. Twoja przepustka do wyższego ROI (221)
Grupy w LinkedIn. Osiągnij dzięki nim wymierne korzyści (225)
Podziękowania (229)
O autorze (233)
Onepress - inne książki
-
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły „pracować...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
(55.20 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(39.92 zł najniższa cena z 30 dni)31.91 zł
49.90 zł(-36%) -
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości! Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: Pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść...
Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla Pewność siebie. Przepis na sukces według Napoleona Hilla
(25.74 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych Wayne Breitbarth (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii