Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
- Autor:
- Seweryn Pietrucha
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 464
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google"
z poradnika Google
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie, poszukujących firm, usług i towarów w pobliżu. To Mapy, a dlaczego wyszukiwarka? Ponieważ większość potencjalnych klientów nie zna na pamięć adresu strony WWW przedsiębiorstwa, wpisuje jego nazwę w okienko wyszukiwarki. W odpowiedzi, po lewej stronie wyników wyszukiwania, Google pokazuje link do firmowej witryny. Po prawej - wizytówkę. Od jej jakości oraz kompleksowości zawartych w niej informacji osoba rozważająca zakupy czy podjęcie współpracy może uzależnić decyzję: skorzystać albo nie z oferty konkretnej firmy.
Jeśli zastosujesz się do rad, które znajdziesz w tej książce, sprawisz, że potencjalni zainteresowani będą podejmować pozytywne decyzje - i wybierać stronę Twojej firmy. Zdobędziesz także nowych klientów bez inwestowania dodatkowych pieniędzy w reklamę oraz odpowiednią reputację online, którą docenią zarówno użytkownicy internetu, jak i algorytmy Google. Jeżeli stworzysz wizytówkę zgodnie ze wskazówkami autora, unikniesz typowych błędów. Uzupełnisz i skonfigurujesz ją do poziomu 100 procent. Dowiesz się też, jak aktywnie ją prowadzić i skutecznie pozycjonować. Ominiesz pułapki, które czyhają w panelu Moja Firma na osoby dokonujące w nim zmiany danych. Otrzymasz gotowe instrukcje, dzięki którym wyróżnisz się spośród innych przedsiębiorstw i spółek w Mapach Google.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Jak efektywnie przygotować swój obiekt do wirtualnego spaceru? Na co zwracać uwagę i jakich błędów nie popełniać? I w końcu jak zmaksymalizować korzyści z inwestycji w spacer 3d? Te i wiele innych, cennych wskazówek znajdziesz w tej publikacji. Obowiązkowa lektura dla każdego...
Spacery 3d - Jak skutecznie przyciągnąć klientów i wzmocnić markę Spacery 3d - Jak skutecznie przyciągnąć klientów i wzmocnić markę
-
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(31.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w...
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
(38.34 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odp...(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(31.36 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wykorzystaj swoje zainteresowania i dołącz do biznesu generującego dochód. Postaw prostą stronę WWW i dzięki marketingowi afiliacyjnemu otrzymuj prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. SEO, social media, czy e-mail marketing? Wykorzystaj różne drogi dotarcia do klienta, by o...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(38.94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł(-35%)
O autorze książki
Seweryn PietruchaSeweryn Pietrucha — pomaga lokalnym firmom pozyskiwać klientów z internetu. Od ponad pięciu lat specjalizuje się w zakresie Map Google i usługi Google Moja Firma. Co tydzień dzieli się wiedzą na swoim blogu pierwszynamapie.pl, skupionym na tematyce prowadzenia lokalnego biznesu i przygotowywania wizytówek Google. Od 2013 roku rekomendowany fotograf Google, prywatnie fan samochodów elektrycznych i wypraw rowerowych.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
SilesiaSEM Artur Strzelecki
Książka autorstwa Seweryna Pietruchy została wydana w kwietniu 2019 roku nakładem wydawnictwa Helion, w serii OnePress. Autor nazywa swoje dzieło kompletnym poradnikiem i tak należy je traktować. 460 stron dokładnych instrukcji i opisów jak przygotować i dbać o wizytówkę Google wynika z kilkuletniego doświadczenia autora przy pracy z tym narzędziem. Struktura książki Książka składa się z 10 rozdziałów. Wstęp i pierwsze 6 rozdziałów wprowadzających zajmują około 1/5 książki. Kluczowe treści autor zamieścił w rozdziałach 7 i 8, w których odpowiednio opisuje jak założyć, skonfigurować oraz prowadzić wizytówkę Google. Mają one razem ponad 250 stron. Rozdział pierwszy można bezpłatnie przeczytać na stronach Helionu. Zawiera odpowiedzi na 7 pytań jakie często pojawiają się w temacie wizytówki Google: 1. Ile kosztuje wizytówka Google? 2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 3. Dlaczego mojej firmy nie widać na mapach Google? 4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w mapach Google niż moją? 6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwania lokalnym? Te pytania są też zwiastunem tego, czego można spodziewać się w następnych rozdziałach. Rozdziały od 2 do 4 są pewnym ujęciem historycznym. Dowiemy się z nich jak rozwijała się usługa wizytówki Google, w jaki sposób można było nią wcześniej zarządzać oraz co się zmieniło w ostatnich latach. Rozdział 5 jest o zakładaniu wizytówki Google. Znajduje się w nim kilka scenariuszy, np. gdy firma jest nowa,lub gdy działa już kilku lat albo gdy miała wcześniej wizytówkę w Panoramie Firm oraz wskazówki co zrobić w każdej z sytuacji. Podane są także warunki, na jakich można wizytówkę założyć, m.im. firmy z wirtualnym biurem nie powinny jej posiadać. Rozdział 6 opisuje jak wizytówka Google prezentuje się w wynikach wyszukiwania, kiedy jest widoczna i z czego się składa. Najbardziej obszerny rozdział 7, to ponad 140 stron szczegółowych informacji o wszystkim, co znajduje się w usłudze wizytówka Google podczas jej konfigurowania. Zawiera ponad 200 ilustracji, fragmentów zrzutów ekranów, z których każdy jest szczegółowo opisany, a często zrzuty ekranu są podzielone na mniejsze obszary. Autor bardzo szczegółowo opisuje takie elementy jak: - nazwa firmy, - godziny otwarcia, - numer telefonu, - adres strony internetowej, - kategorie, - usługi, - atrybuty, - opis, - zdjęcia. Drugi obszerny rozdział 8 objaśnia jak prowadzić wizytówkę Google. Duży nacisk położono na informacje jak zarządzać użytkownikami, jakie wpisy można publikować na stronie Google Moja Firma oraz jak zarządzać sekcją pytania i odpowiedzi. Szczególnie interesujący, budzący także wiele pytań, jest temat wystawianych opinii. Opinie to wypowiedź na temat danej firmy wraz z oceną w skali od 1 do 5, wyświetlanej za pomocą gwiazdek. Opinie są zazwyczaj pozytywne lub negatywne. Autor objaśnia jak odnosić się zarówno do jednych jak i drugich oraz co zrobić, gdy uważamy że opinia jest wystawiona niesłusznie. Ten rozdział też jest bogaty w ilustrowane zrzuty ekranu, zawiera ich 150. W 9 rozdziale jest mowa o usługach komplementarnych do wizytówki Google, które z niej korzystają jak Google Ads, Google Search Console. Rozdział 10 to krótkie podsumowanie jak korzystać z tego poradnika. Jako przykład ilustrujący wiele elementów wizytówki Google autor używa rodzinnego interesu. Potwierdza tym samym, że to co opisuje, robi to na podstawie swojego doświadczenia.
Czytaj więcej na www.silesiasem.pl!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5242-1, 9788328352421
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-04-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5911-6, 9788328359116
- Data wydania ebooka:
-
2019-03-21
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 80487
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 42.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 40.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 11
- 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 12
- 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 12
- 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 15
- 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 16
- 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 17
- 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? 17
- 2.1. Typy stron Google+ 20
- 2.1.1. Profil Google+ osoby 20
- 2.1.2. Strona Google+ marki 23
- 2.1.3. Lokalna strona Google+ 26
- 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google 27
- 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail 33
- 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail 38
- 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę 48
- 5.1.1. Zakładasz całkowicie nową firmę 49
- 5.1.2. Twoja firma już od kilku lat działa na rynku 50
- 5.1.3. Promowałeś w przeszłości Twoją firmę w Panoramie Firm 54
- 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google 55
- 5.2.1. Kod nie zadziałał lub był błędny - co dalej? 63
- 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google 63
- 5.3.1. Wyszukiwarka Google - Graf Wiedzy 64
- 5.3.2. Mapy Google 65
- 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google 66
- 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google 72
- 5.5.1. Usunięcie duplikatu - niezweryfikowana wizytówka 73
- 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google 80
- 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy) 85
- 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym 88
- 6.3. Działania naprawcze i długofalowe 94
- 6.3.1. Budowanie reputacji w Mapach Google (i nie tylko) 95
- 6.3.2. Umieszczanie informacji o firmie w katalogach internetowych 102
- 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma 104
- 7.1.1. Wskazówka nr 1 104
- 7.1.2. Wskazówka nr 2 107
- 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma 109
- 7.2.1. Panel zbiorczy 109
- 7.2.2. Panel pojedynczej lokalizacji 118
- 7.2.3. Opis modułów na stronie głównej 120
- 7.3. Nazwa firmy 125
- 7.4. Adres i znacznik na Mapie 129
- 7.4.1. Ustawienie obszaru działania 131
- 7.4.2. Ukrywanie adresu firmy na wizytówce 132
- 7.4.3. Zmiana pozycji znacznika 133
- 7.5. Godziny otwarcia 134
- 7.5.1. Niestandardowe godziny otwarcia 137
- 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW 138
- 7.6.1. Numer telefonu 139
- 7.6.2. Adres strony WWW 140
- 7.7. Kategorie 144
- 7.7.1. Lista kategorii w języku polskim 147
- 7.8. Usługi 148
- 7.8.1. Liczba znaków 151
- 7.8.2. Tworzenie nowych sekcji i produktów 151
- 7.8.3. Edycja, zmiana kolejności i usuwanie sekcji i produktów 152
- 7.9. Atrybuty 152
- 7.10. Opis firmy 155
- 7.10.1. Przykłady opisów na wizytówkę Google 157
- 7.11. Data otwarcia 158
- 7.12. Zdjęcia 159
- 7.12.1. Wskazówki techniczne dla zdjęć przesyłanych na wizytówkę w Mapach Google 161
- 7.12.2. Nazywanie plików graficznych 162
- 7.12.3. Tożsamość 163
- 7.12.4. Zdjęcia firmowe 178
- 7.12.5. Filmy 181
- 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer 184
- 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów 186
- 7.14.1. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa właściciela (panel Moja Firma) 186
- 7.14.2. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa klienta 188
- 7.14.3. Usuwanie zdjęć i filmów zamieszczonych z Twojego prywatnego konta Google 191
- 7.15. Kanał YouTube 193
- 7.15.1. Zanim utworzysz nowy kanał YouTube 194
- 7.15.2. Tworzenie nowego kanału YouTube 196
- 7.15.3. Weryfikacja kanału YouTube 208
- 7.15.4. Łączenie kanału YouTube z innym kontem marki 212
- 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma 217
- 7.16.1. Urządzenia z systemem Android 218
- 7.16.2. Urządzenia z systemem iOS 218
- 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma 219
- 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords) 224
- 7.18.1. Rozszerzenie lokalizacji - łączenie wizytówki Google z kontem Ads 226
- 7.19. Czat 229
- 7.19.1. Włączanie czatu na wizytówce Google 233
- 7.19.2. Wyłączanie czatu na wizytówce Google 233
- 7.19.3. Edycja komunikatu powitalnego 234
- 7.20. Produkty 236
- 7.20.1. Dodawanie produktów do kolekcji 240
- 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie) 245
- 8.1.1. Konta prywatne i grupy lokalizacji (konta firmowe) w Google Moja Firma 247
- 8.1.2. Zapraszanie nowego użytkownika do roli właściciela lub menedżera 252
- 8.1.3. Zapraszanie nowego użytkownika do pojedynczej lokalizacji (wizytówki) 252
- 8.1.4. Zapraszanie nowego użytkownika do zarządzania kontem firmowym (grupą lokalizacji) 255
- 8.1.5. Akceptacja zaproszenia nowego użytkownika 256
- 8.1.6. Zmiana uprawnień i usuwanie użytkowników 259
- 8.2. Wpisy Google Moja Firma 265
- 8.2.1. Cztery typy wpisów Google Moja Firma 268
- 8.2.2. Przycisk nawołujący do działania - 6 opcji 269
- 8.2.3. Czas wyświetlania wpisów 270
- 8.2.4. Warunki i rekomendacje techniczne 270
- 8.2.5. Szablon graficzny dla wpisów Google Moja Firma 270
- 8.2.6. Tworzenie wpisu 271
- 8.2.7. Edycja, statystyki i udostępnianie wpisu 281
- 8.3. Opinie Google 284
- 8.3.1. Bezpieczne pozyskiwanie opinii 286
- 8.3.2. Odpowiadanie na pozytywne opinie 290
- 8.3.3. Odpowiadanie na negatywne opinie 293
- 8.3.4. Średnia ocen 296
- 8.3.5. Przyczyny usunięcia opinii Google 298
- 8.3.6. Dalsze wykorzystanie opinii Google 300
- 8.3.7. Zgłaszanie opinii Google do usunięcia 304
- 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google 306
- 8.4.1. Monitorowanie pytań i odpowiedzi 309
- 8.4.2. Zgłaszanie pytań i odpowiedzi do usunięcia 310
- 8.4.3. Tworzenie pytań i odpowiedzi 313
- 8.4.4. Publikacja, edycja i usuwanie pytań i odpowiedzi 315
- 8.5. Statystyki wizytówki Google 319
- 8.5.1. Sekcja Jak klienci szukają Twojej firmy 320
- 8.5.2. Sekcja Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę 320
- 8.5.3. Sekcja Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę 321
- 8.5.4. Sekcja Działania klientów 322
- 8.5.5. Sekcja Zapytania o trasę 323
- 8.5.6. Sekcja Rozmowy telefoniczne 324
- 8.5.7. Sekcja Z czego jest znana Twoja firma 325
- 8.5.8. Sekcja Popularne godziny 325
- 8.5.9. Sekcja Wyświetlenia zdjęć 326
- 8.5.10. Sekcja Liczba zdjęć 328
- 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+ 328
- 8.6.1. Udostępnianie wpisów na stronie Google+ 329
- 8.6.2. Tworzenie kolekcji 339
- 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma 344
- 8.7.1. Kontakt z działem wsparcia Google Moja Firma poprzez formularz 345
- 8.7.2. Kontakt z działem wsparcia w panelu Google Moja Firma 345
- 9.1. Analiza słów kluczowych 357
- 9.1.1. Doświadczenie firmy 357
- 9.1.2. Strony konkurencji 358
- 9.1.3. Google Analytics 364
- 9.1.4. Google Ads (AdWords) 367
- 9.1.5. Google Search Console 374
- 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych 376
- 9.2.1. Ustalenie oficjalnych danych 377
- 9.2.2. Spis wizytówek i wpisów o firmie 380
- 9.2.3. Tworzenie i edycja wizytówek internetowych 385
- 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 392
- 9.3.1. Zdjęcia 392
- 9.3.2. Kategorie 393
- 9.3.3. Atrybuty 394
- 9.3.4. Kolekcje Google+ 396
- 9.3.5. Zaawansowane techniki optymalizacji zdjęć 396
- 9.4. Optymalizacja strony internetowej 409
- 9.4.1. Struktura i nawigacja na stronie internetowej 410
- 9.4.2. Strona główna 414
- 9.4.3. Zakładki z usługami i produktami 421
- 9.4.4. Zakładka O nas 430
- 9.4.5. Zakładka Kontakt 431
- 9.4.6. Optymalizacja tytułów oraz metaopisów 436
- 9.4.7. Marker danych w Google Search Console 439
- 9.5. Opinie - reputacja 444
- 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google 446
- 9.6.1. Wskazówka nr 1 447
- 9.6.2. Wskazówka nr 2 448
- 9.6.3. Wskazówka nr 3 448
- 9.6.4. Zgłoszenie zmiany na wizytówce w Mapach Google 448
Wstęp 9
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy 11
Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google 19
Rozdział 3. Tworzenie konta Google 33
Rozdział 4. Konto marki w Google 43
Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google 47
Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google 85
Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma 103
Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma 245
Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google 353
Rozdział 10. Twój plan działania 453
Koniec... albo początek 457
Onepress - inne książki
-
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zw...
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele
(34.93 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez w...
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów
(42.88 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(64.35 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(25.54 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakb...
Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu wyzwaniu i odnosić sukcesy
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(37.76 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz, że jeśli zechcesz, możesz wieść niezwykłe życie. Dowiesz się także, w jaki sposób to osiągnąć. Znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji, podanych w formie zrozumiałych przypowieści. Przekonasz się, jak niesamowite są Twoje zdolności twórcze, i nauczysz się z nich...(25.93 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(32.44 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Liczne badania, prowadzone w różnych częściach świata, pokazują coś zupełnie przeciwnego: poziom życiowego szczęścia wiąże się bezpośrednio ...
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma Seweryn Pietrucha (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: 2022-01-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-02-25 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Ania,
Data dodania: 2020-03-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz,
Data dodania: 2019-10-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-01-13 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii