Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
- Autor:
- Michael Hyatt
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 11
- Stron:
- 304
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów „New York Timesa”
Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.SKIP PRICHARD,
prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc.
Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?
Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!
Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.
Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.
Wybrane bestsellery
-
Artificial Intelligence (AI) is one of the most innovative and rapidly evolving domains in the business world. Its impact on various industries is becoming increasingly noticeable, spanning from marketing and human resource management to finance and healthcare. With technological advancements, th...
AI in Business: A Practical Guide to Applying Artificial Intelligence in Various Industries AI in Business: A Practical Guide to Applying Artificial Intelligence in Various Industries
-
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)21.95 zł
39.90 zł(-45%) -
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%)
Ebooka "Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku" zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnym urządzeniu
Recenzje książki: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaLiczyłem na tę pozycję, bo autora bardzo szanuję ze względu na świetne treści, które publikuje na swoim blogu (michaelhyatt.com). Niestety chyba nie jest docelowym odbiorcą tej pozycji. Nie zrozumcie mnie źle - spełnia swoje założenia opisane na okładce. Problemem jest dla mnie fakt, że nie potrafiłbym wykorzystać treści w praktyce. Mówi o tym jak stworzyć produkt - nie planuję tego, a poza tym potrzebowałbym bardziej praktycznej wiedzy. Mówi jak skompletować zespół, czyli prawnika, agent literackiego, osobistego trenera ... Lwią część książki poświęca natomiast blogowaniu, czyli czemuś co robię od dawien dawna, więc wszystko co opisuje już wiem. To nie jest pozycja dla normalnego kowalskiego, ale kogoś kto miałby potrzebę zaistnienia w sieci, ale zupełnie nie wiedziałby od czego zacząć. To byłaby CHYBA odpowiednia osoba.
-
Recenzja: http://blogfreelancerki.pl/ Gosia Zimniak
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJak zostać usłyszanym w wirtualnym świecie? Jak się wyróżnić? Jak zdobyć lojalnych odbiorców? O tym między innymi pisze autor tej książki. Ja ją lubię zwłaszcza za niezwykłą przejrzystość – prawie w każdym rozdziale są kroki do wykonania w związku z poruszanym tematem oraz za rozdział: „Myśl o czymś większym! Nie… jeszcze większym!”
Moim zdaniem obowiązkowa pozycja dla wszystkich blogerów. -
Recenzja: katarzynazbikowska.pl katarzyna
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJestem akurat świeżo po lekturze Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku, której autorem jest Michael Hyatt. Genialna lektura dla tych, którzy prowadzą własnego bloga, albo prowadzą działalność biznesową i dla których niezwykle ważny jest ich wizerunek w internecie. Autor na ponad trzystu stronach dzieli się wnioskami zebranymi podczas kilkunastu lat swoich doświadczeń w tworzeniu platform internetowych, a także efektywnemu łączeniu ich z mediami społecznościowymi.
Czytanie tej książki było dla mnie przyjemnością i męką zarazem :) Przyjemnością, ponieważ Michael Hyatt pisze w sposób konkretny, stosuje wiele list i przykładów. W bardzo przemyślany sposób organizuje treść książki. Zawartość merytoryczna była dla mnie niezwykle wartościowa. A męką dlatego, że znalazłam w niej wiele tematów, których jak dotąd nigdy nie przemyślałam, bo nawet nie miałam pojęcia, że są istotne. To nie była lekka lektura. Zrobiłam kilka stron notatek podczas czytania i zaznaczyłam dziesiątki miejsc w książce, do których chcę wrócić i które chcę przepracować. Naprawdę czułam się bardzo zmęczona czytając, bo w zasadzie na każdej stronie znajdowałam jakąś informację wartą zatrzymania się na dłużej lub dokonania natychmiastowych zmian na mojej własnej platformie.
Nie ukrywam, że lektura zbiegła się w czasie z powstaniem mojej strony internetowej, na której tworzę bloga i którą łączę z mediami społecznościowymi (www.katarzynazbikowska.pl). Dlatego większość informacji od eksperta tej dziedziny była dla mnie na wagę złota. Sporo czytam, naprawdę. Czasami dochodzę do kilkunastu książek w miesiącu. Niektórzy autorzy piszą tak, że sami nie wiedzą, co chcą przekazać czytelnikowi. Każą mi się domyślać o co im chodziło. Nie lubię tego. Michael Hyatt pisze inaczej - dokonał bardzo ostrej selekcji materiału, który znalazł się finalnie w książce, pogrupował go, skrócił do minimum treści i zamknął w jednej publikacji. Ja to kupuję. I Tobie także polecam, jeśli szukasz praktycznych informacji o budowaniu swojej e-platformy. -
Recenzja: Cafejka.com AJKstyle, 2013-11-24
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaJesteś blogerem, handlowcem lub po prostu chcesz zdobyć popularność w sieci? Platforma jest właśnie dla Ciebie!
Michael Hyatt jest prezesem wydawnictwa Thomas Nelson, profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc na świecie. Kiedyś obrał sobie za cel w życiu spełnić parę marzeń, ostatnim z nich było napisanie bestsellerowej książki, tak powstała platforma.
W książce tej autor przekazuje czytelnikowi całą swoją wiedzę na temat marketingu internetowego. Pisze o tym jak sprzedać produkt, stworzyć popularnego bloga oraz co zrobić by wyróżnić się w świecie pełnym zgiełku.
Pierwsza część poświęcona jest dobremu wrażeniu. Porady w większości znane, czasem oczywiste, ale jeszcze częściej przez nas zapominane. Michael regularnie odwołuje się do stron www, czy fragmentów artykułów, dzięki czemu jego wiedza jest ogromna oraz poparta przez specjalistów. Prócz suchej teorii możemy zetknąć się ze wskazówkami np. jaką stworzyć nazwę, albo jaki nagłówek przyciąga ludzi.
Część druga dotyczy przygotowań do startu w internetowym świecie. W tych rozdziałach znajdziemy wskazówki dotyczące nas samych, postaw, zachowań, reakcji oraz np. robienia zdjęć na profil. Autor dużą część tekstu opiera na własnych doświadczeniach. Czasem są to zabawne historie, ale również ekscytujące opowiadania.
Od części trzeciej zaczyna się tekst strikte dla blogerów oraz dla osób prowadzących strony. Możecie powiedzieć „ale to już było”, „jest wiele książek na ten temat”, a ja stanowczo mogę Wam odpowiedzieć, że się mylicie! Dzięki poradom możemy uniknąć częstych błędów innych, dowiedzieć się czego nie powinniśmy robić, albo co zrobić by piąć się coraz bardziej do góry. Książka zawiera również rankingi polecanych oprogramowań, czy też przydatnych stron.
Gdy nasza platforma funkcjonuje tak jak trzeba, ale jest statyczna (czyli notuje małe przyrosty odwiedzających) możemy spokojnie sięgnąć po część czwartą oraz piątą. Tam znajdziemy porady marketingowe. Brzmi poważnie, prawda? Ale spokojnie! Wszystko jest wytłumaczone przejrzyście, co więcej, wszystkie rady, triki i mechanizmy tam zawarte są całkowicie darmowe! Dzięki temu możemy dotrzeć jak najdalej, zdobyć więcej obserwatorów, zdobyć większą wiedzę oraz zacząć współpracę ze znanymi markami! Znajdziemy tu poparcie w statystykach aż 12 stron. Każdy sposób jest udowodniony przez innych użytkowników.
Prócz tego, że dowiemy się co robić by piąć się w górę, znajdziemy informację jak utrzymać się oraz jak nie spaść. Sposoby monitorowania siebie w sieci, panowanie nad statystykami, zwiększenie ilości komentarzy, obsługa i docenienie serwisów społecznościowych to niewielka część przydatnych porad kończących książkę.
Platforma zachwyciła mnie samą sobą. Czytając ją miałam wrażenie rozmowy z samym autorem. Wszystko co tam jest napisane, oraz sposób w jaki to zrobił Michael jest idealnym odzwierciedleniem porad, które tam zawarł. Zdecydowanym plusem jest to, że nie trzeba czytać całej książki. Można zacząć od rozdziału, który nas zainteresuje. W nim znajdziemy odwołania do stron www, innych rozdziałów, albo książek. To czyni ten bestseller istną encyklopedią każdego blogera!
Bardzo dziękuję wydawnictwu OnePress oraz księgrni Helion za możliwość recenzowania, dzięki tej lekturze wzbogaciłam swój umysł, posegregowałam myśli, doceniłam potęgę serwisów społecznościowych oraz zwiększyłam oglądalność mojego bloga.
Ze spokojem mogę polecić książkę każdemu! -
Recenzja: http://marcinkwiecinski.pl Marcin Kwieciński, 2013-12-09
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaZadbaj o swoją widoczność
Jeżeli na poważnie myślisz o swojej karierze profesjonalisty musisz zadbać o swoją “widoczność”. Czyli o to, w jaki sposób będziesz widoczny na rynku pracy. Prędzej czy później, ktoś kto o Tobie usłyszał, będzie chciał sprawdzić kim jesteś i czy warto Cię zatrudnić lub zaangażować do swojego przedsięwzięcia. Jak myślisz, gdzie skieruje swoje kroki? Oczywiście do Internetu! Wpisze do wyszukiwarki Twoje imię i nazwisko, lub spróbuje odnaleźć adres Twojej strony domowej. Warto by znalazł coś interesującego, prezentującego Twoją osobę i obszar Twoich profesjonalnych kompetencji. Z tego właśnie powodu warto zagospodarować swoje miejsce w Sieci.
akie miejsce w Sieci, świadomie stworzone i pielęgnowane przez Ciebie, to Twoja e-platforma. Jest to miejsce, do którego zapraszasz swoich potencjalnych odbiorców, aby zaprezentować im swoją ofertę, swój punkt widzenia, albo po prostu swoją osobę. Jeżeli masz coś, co chcesz przekazać innym, sprzedać innym (a będąc profesjonalistą, chcesz sprzedawać swoje usługi na rynku pracy!) lub do czegoś przekonać, stworzenie takiej e-platformy to po prostu Twój obowiązek.
E-platforma składa się z trzech kluczowych elementów:
Baza domowa – to wirtualny odpowiednik Twojego domu lub biura. Miejsce, gdzie zapraszasz swoich odbiorców i prezentujesz im swoje treści na swoich zasadach. Cechą charakterystyczną bazy domowej jest to, że w pełni ją kontrolujesz – masz pełny wpływ na formę, wygląd i treści publikowane w tym miejscu. Najczęściej będzie to Twój blog, ale może to być również Twoja witryna internetowa lub Twoja wirtualna galeria. W moim przypadku, moją bazą domową jest strona http://marcinkwiecinski.pl na której się znajdujesz.
Ambasady – to Twoje “przedstawicielstwa” umieszczone na “obcym terenie”. Masz pewien wpływ na to, co publikujesz w ambasadach, ale nie masz nad tym pełnej kontroli. Przykładem ambasad będą Twoje profile na portalach społecznościowych, Twój profil na Pinterest lub na przykład stała kolumna w portalu lub czasopiśmie opinii. Moje ambasady, które obecnie pielęgnuję to: fan page Marcin Kwieciński, profil na LinkedIn, profil na GoldenLine, profil na Twitterze.
Placówki - to miejsca, gdzie pojawiasz się nieregularnie i na które sam nie masz bezpośredniego wpływu. Przykładem mogą być felietony w czasopismach, wpisy gościnne na innych blogach czy też wywiady udzielone w telewizji. To również miejsca, które “podglądasz” by znaleźć dyskusje na temat Twój i Twoich produktów/usług (np. Google Alerts). Moje placówki to: czasopisma do których napisałem artykuły (np. CIO Magazine), Polskie Radio i Radio TOK FM, gdzie pojawiam się jako komentator, Magazyny Elektroniczne i Blogi, które zamieściły moje artykuły lub wywiady (np. Productive Magazine i blog Kasi Żbikowskiej).
Popularyzatorem modelu e-platformy jest Michael Hyatt. Osoba dla mnie bardzo ważna, jeden z moich mentorów. Z ogromną przyjemnością przyjąłem wiadomość, że w listopadzie na rynku polskim ukazała się jego książka “Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku“, którą w wersji oryginalnej przeczytałem kilka razy i do której wracam w poszukiwaniu inspiracji do rozwoju mojego bloga. Książka to podręcznik dla osób planujących dopiero zbudowanie własnej e-platformy, a szczególnie bazy domowej. Krok po kroku przeprowadzi Cię przez poszczególne fazy tworzenia własnego miejsca w Sieci. To nie jest podręcznik techniczny. Nie znajdziesz tam instrukcji konfiguracji oprogramowania do blogowania czy Facebook’a. Znajdziesz za to wyjaśniony w przejrzysty sposób tworzenia Twojej widoczności w Sieci.
Sam podręcznik składa się z 5 części:
Część Pierwsza – Zacznij od WOW! – to w zasadzie mógłby być odrębny e-book. Zwrócenie uwagi w jaki sposób wywoływać w odbiorcach doświadczenia typu wow! i jak zaakcentować to, co masz najcenniejszego.
Cześć Druga – Przygotowania do startu – na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności. Jak przygotować się do tworzenia własnej widoczności.
Część Trzecia – Zbuduj bazę domową – co zrobić krok po kroku, aby wystartować z własnym miejscem w Sieci.
Część Czwarta – Dotrzeć jak najdalej – tutaj natomiast znajdziesz informacje, jak powiększać zasięg docierania ze swoim przekazem i usługami do coraz większej liczby osób.
Część Piąta – Zaangażuj swoje plemię – na koniec praktyczne wskazówki, w jaki sposób angażować swoich odbiorców, aby stworzyć społeczność ludzi zaangażowanych w tematykę, którą się zajmujesz.
Osobiście uważam, że najlepiej uczyć się od praktyków. W tym przypadku mamy do czynienia z praktykiem, który dodatkowo w prosty sposób umie wyjaśnić zawiłe kwestie oraz źródła swojego sukcesu. Michael jest poczytnym blogerem i autorem, ekspertem w dziedzinie rynku wydawniczego i przywództwa. Jego blog jest odwiedzany przez ponad 350 tysięcy osób miesięcznie. Podcast, który publikuje co tydzień, przez ok. 150 000 osób. Zawodowo jest byłym prezesem dużego amerykańskiego wydawnictwa Thomas Nelson. Od 2 lat jego głównym źródłem utrzymania jest właśnie jego e-platforma. Wokół niej stworzył doskonale prosperujący biznes obejmujący m.in.: książki, konferencje, płatną społeczność, kursy audio i video.
To co szczególnie cenię u Michaela Hyatta to jego bezpośredniość. Jest bardzo otwartym i życzliwym człowiekiem. Jego porady nie są poradami typu “uśmiechaj się, a wszystko będzie dobrze”. Rzetelnie informuje na czym polega blogowanie, jakie wiążą się z tym wyzwania oraz jakie są potencjalne korzyści. A co najważniejsze, pokazuje że w tej branży nie ma drogi na skróty. Sukces wymaga pracy. Im wcześniej zaczniesz, tym dalej masz szansę zajść.
Zachęcam Cię do odwiedzin bloga Michaela Hyatta lub posłuchania jego podcastu. To chyba najlepsza próbka tego co oferuje. Potem sam zdecydujesz czy książka, którą dziś opisałem jest propozycją dla Ciebie. -
Recenzja: Twojwybortwojaprzyszlosc.pl Paweł Zieliński, 2013-12-05
Recenzja dotyczy produktu typu: ksiązka drukowanaAutor tej książki jest profesjonalnym blogerem oraz pisarzem, który w bardzo przystępny sposób przedstawia e-świat oraz konkretne działania związane z budowaniem swojego wizerunku. Poprzez liczne przykłady ukazuje różne obszary blogowania oraz prowadzenia firmowej strony internetowej. Wszystkie te działania powiązane są z relacjami czytelnik ß ja. Dzięki jasnemu przekazowi mamy możliwość dowiedzieć się wiele na temat publikowania postów, komentowania czy relacji tworzonych ze swoimi czytelnikami.
Jeśli chodzi o konkretne przykłady autor również stanął na wysokości zadania i opowiada o swoich własnych doświadczeniach oraz wielu niepowodzeniach, które pozwoliły mu wzmocnić nie tylko wizerunek w sieci, ale także siebie samego.
Przykładowe tytuły podrozdziałów to:
- Stwórz prezentację wznoszącą
- Skompletuj załogę
- Zrozum co nie jest ważne
- Koncentracja wysiłków w trybie online
- Wyjdź ponad oczekiwania innych
Cała książka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie nie tylko dzięki ładnemu wyglądowi lecz wiedzy przekazywanej w sposób jasny i logiczny czyli taki jak najbardziej lubię. Brak wodolejstwa oraz prób „przekupienia” czytelnika to również duży plus, który uświadamia mi, że są osoby, które nie potrzebują nachalnego marketingu. Wskazówki udzielone przez autora są nie tylko ciekawe, ale również odkrywcze. Wiele rzeczy jakie tam przeczytałem dotyczy możliwości szerszego spojrzenia na coś o czym już wiedziałem, ale za nic w świecie nie chciałem zmienić.
Plusy?
- wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza
- estetyczny wygląd całości
- konkrety i brak wodolejstwa
Minusy?
- powoduje ciągłe zastanawianie się nad tym co wydawało nam się oczywiste i prawdziwe.
Dla kogo jest ta książka?
- dla blogerów
- dla przedsiębiorców
- dla osób budujących swój wizerunek w sieci.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Platform: Get Noticed in a Noisy World
- Tłumaczenie:
- Arkadiusz Romanek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6299-9, 9788324662999
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-10-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6300-2, 9788324663002
- Data wydania ebooka:
-
2013-10-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 14329
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Social Media
Spis treści książki
- Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)
- 1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
- 2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
- 3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
- 4. Uwaga na przeszkody (40)
- 5. Nie gódź się na mizerię (42)
- 6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
- 7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)
- 8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
- 9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
- 10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
- 11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
- 12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
- 13. Skompletuj załogę (75)
- 14. Zadbaj o świetne referencje (80)
- 15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
- 16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)
- 17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
- 18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
- 19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
- 20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
- 21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
- 22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
- 23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
- 24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
- 25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
- 26. Nie zatrudniaj korektora (132)
- 27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
- 28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
- 29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
- 30. Opracowanie stron docelowych (150)
- 31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
- 32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)
- 33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
- 34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
- 35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
- 36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
- 37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
- 38. Publikuj wpisy gościnne (191)
- 39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
- 40. Nie trać już swoich czytelników (198)
- 41. Zwróć uwagę na te dane (200)
- 42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
- 43. Opanuj podstawy Twittera (207)
- 44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
- 45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
- 46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
- 47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
- 48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
- 49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
- 50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
- 51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)
- 52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
- 53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
- 54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
- 55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
- 56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
- 57. Monitoruj swoją markę (262)
- 58. Broń swojego wizerunku (265)
- 59. Nie dokarmiaj trolli (273)
- 60. Zarabianie na blogu (275)
- WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)
- DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
- DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
- Zasoby (291)
- Podziękowania (295)
- O autorze (297)
- Skontaktuj się z autorem (299)
CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)
CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)
CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)
CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)
CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)
Oceny i opinie klientów: Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku Michael Hyatt (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(3)
(2)
(1)
(0)
(1)
Opinia: Ola,
Opinia dodana: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Waldemar,
Opinia dodana: 2015-05-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał , manager
Opinia dodana: 2015-04-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Sebastian Jakubiec, specjalista marketingu internetowego, trener biznesu, coach
Opinia dodana: 2014-07-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-07-01 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Bloger,
Opinia dodana: 2015-12-31 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Filip, Analityk Danych Biznesowych
Opinia dodana: 2015-06-03 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2017-09-12 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2015-06-30 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2016-09-20 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2018-05-19 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii