Księgarnia Onepress - literatura biznesowa, książki klasy business

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ

Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
232
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka 35,40 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-40%)
35,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook 29,49 zł najniższa cena z 30 dni

59,00 zł (-50%)
29,49 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Polska Armia uczy - odpowiedzialność -> ZOBACZ


Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych!

Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii.

Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji.

Mamy nadzieję, że opisane przez nas narzędzia, techniki i instrukcje pomogą Ci podnieść wyniki, wypracować nowe rozwiązania, a także budować wartość nazwiska i marki firmy poprzez realne odpowiadanie na potrzeby Twoich interesariuszy.

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Ewa Wilmanowicz ― mówczyni, doradczyni do spraw budowania reputacji, wykładowczyni na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Autorka książek biznesowych i artykułów naukowych z dziedziny reputacji i wpływu. Założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji. Od 2015 roku członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Na temat reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.

Płk Krzysztof Leszczyński ― instruktor, trener w zakresie przywództwa i zarządzania organizacją. Doświadczony żołnierz sił zbrojnych RP, były komendant Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Szkolił żołnierzy wyjeżdżających na misje wojskowe, sam służył między innymi jako dowódca na misjach wojskowych w Kosowie, Bośni i Hercegowinie, Czadzie, Afganistanie. Instruktor przetrwania i force protection.

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności