Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategiczne zarządzanie marką (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Keller Kevin Lane
Okładka książki/ebooka Strategiczne zarządzanie marką

Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką

Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką

Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką

Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
720
Druk:
oprawa twarda

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:

Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

 


 

Keller Kevin Lane

Zamknij

Wybierz metodę płatności