ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Social selling, czyli sztuka budowania relacji biznesowych (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Social selling, czyli sztuka budowania relacji biznesowych

Okładka książki Social selling, czyli sztuka budowania relacji biznesowych

Okładka książki Social selling, czyli sztuka budowania relacji biznesowych

Okładka książki Social selling, czyli sztuka budowania relacji biznesowych

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Druk:
oprawa miękka

O autorze

Artur Roguski, Kamil Mirowski

Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

Zamknij

Wybierz metodę płatności