Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki
- Autor:
- Iain Maitland
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 160
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki
Rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy. Decydują często o sukcesie przedsięwzięcia czy pozyskaniu klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać dobrą reputację, a przede wszystkim poprowadzić rozmowę telefoniczną w obranym przez Ciebie kierunku. Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, abyś wiedział, jak prowadzić nawet najtrudniejsze z nich profesjonalnie i w dobrym stylu.
Jak radzić sobie z zajmującymi czas intruzami? Jak efektywnie prowadzić telesprzedaż? Poznaj i opanuj najbardziej efektywne metody i techniki:
- prowadzenia rozmów z klientami;
- negocjowania korzystnych warunków umów;
- radzenia sobie w sprawach pracowniczych;
- kontrolowania rozmów osobistych.
Listy sprawdzające efekty podjętych działań, liczne wnioski i modele rozmów telefonicznych pozwolą Ci szybciej i skuteczniej opanować prezentowane metody i techniki. Dzięki przejrzystemu układowi książki możesz błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych przykładów. "Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki" to lektura obowiązkowa dla każdego, kto rozmawiając przez telefon, chce kreować pozytywny wizerunek swój i swojej firmy.
Wybrane bestsellery
-
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Zanim powiesz „przecież ja nie umiem rysować”, przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych: W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od...
Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik Sketchnoting. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pomoże Ci w tym ta niewielka książeczka - jej lektura sprawi, że nawet jeśli brak Ci motywacji albo nie lubisz jakiegoś zagadnienia, przyswoisz je szybko i skutecznie! Zorientujesz się, jaki sposób uczenia się jest dla Ciebie najwłaściwszy i jak ćwiczyć, aby osiągnąć mistrzostwo w wybranej dziedz...
Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności Ucz się jak Einstein. Jak zapamiętywać więcej, czytać szybciej i z łatwością zdobywać nowe umiejętności
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Masz czasem tak, że po prostu nie dajesz rady? Czujesz, że nie spełniasz oczekiwań - współpracowników, szefów, podwładnych, przełożonych, rodziny, znajomych, swoich własnych? Świata? Że jeszcze chwila i oszalejesz albo schowasz się w mysiej dziurze i już nigdy z niej nie wyjdziesz?
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania Miej wyje**ne, będzie Ci dane. 102 praktyczne zadania z odpuszczania
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie medió...
Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych Narcyz. Jak nie dać się skrzywdzić i jak nie krzywdzić innych
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Odpowiedzi na to pytanie udzielił Dale Carnegie dziesiątki lat temu. W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i t...
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Wewnętrzny brak odwagi jest problemem ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że odwaga to warunek rozwoju, postępu i… szczęścia. W tej książce znajdziesz inspirujący przegląd myśli filozofów, przywódców i wizjonerów, a także wiele prawdziwych historii ludzi, którzy pokazali, jak pokonać...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka "Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Make That Call!
- Tłumaczenie:
- Monika Lipiec - Szafarczyk, Anna Stasiulewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1617-9, 8373616179
- Data wydania książki drukowanej:
- 2004-09-01
- Format:
- 122x194
- Numer z katalogu:
- 2562
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komunikacja i negocjacje
Kompetencje osobiste
- Serie wydawnicze: Quick
Spis treści książki
- Planowanie rozmów (11)
- Odbywanie rozmów (13)
- Kolejne rozmowy (16)
- Taktyka prowadząca do zwycięstwa - lista zadań do wykonania "krok po kroku" (17)
- Pytanie o produkty lub usługi (19)
- Telefonowanie do potencjalnego klienta (21)
- Prośba o przedstawienie potencjalnemu klientowi (23)
- Prezentacja oferty handlowej (24)
- Prośba o udzielenie rabatu - odpowiedź pozytywna (26)
- Prośba o udzielenie rabatu - odpowiedź odmowna (27)
- Prośba o udzielenie kredytu - odpowiedź pozytywna (28)
- Prośba o udzielenie kredytu - odpowiedź odmowna (30)
- Zamknięcie sprzedaży (31)
- Rozmowa z asystentem (32)
- Rozmowa po sprzedaży (33)
- Prośba o potwierdzenie wiarygodności klienta (35)
- Przeprosiny za niedostarczony towar (36)
- Reklamacja produktu lub usługi (37)
- Reklamacja - odpowiedź pozytywna (38)
- Reklamacja - odpowiedź negatywna (40)
- Nieuregulowana płatność - pierwszy telefon (41)
- Nieuregulowana płatność - drugi telefon (43)
- Nieuregulowana płatność - trzeci telefon (44)
- Prośba o odroczenie płatności - odpowiedź pozytywna (46)
- Prośba o odroczenie płatności - odpowiedź odmowna (47)
- Telefon do klienta od dłuższego czasu nie składającego zamówień (49)
- Telefon do klienta, który zamknął rachunek (50)
- Telefon od przedstawiciela handlowego (53)
- Telefon od osoby zajmującej się badaniem rynku (55)
- Telefon od upartego przedstawiciela handlowego (56)
- Sprzeciw wobec niechcianych telefonów od przedstawicieli handlowych (57)
- Zapytanie o towary i usługi (58)
- Prośba o rabat (59)
- Pytanie o warunki kredytu (60)
- Reagowanie w przypadku opóźnionej dostawy, zgoda na proponowaną datę (62)
- Reagowanie w przypadku opóźnionej dostawy, brak zgody na proponowaną datę (63)
- Odmowa przyjęcia uszkodzonego towaru (64)
- Reklamacja - przyjęta (66)
- Reklamacja - odrzucona (67)
- Reklamacja dotycząca rachunku (68)
- Prośba o przyjęcie z powrotem niesprzedanego towaru (70)
- Prośba o zwiększenie limitu kredytowego (70)
- Wezwanie do zapłaty (71)
- Prośba o przedłużenie spłaty kredytu - odpowiedź pozytywna (72)
- Prośba o przedłużenie spłaty kredytu - odpowiedź odmowna (74)
- Pytania o szansę zatrudnienia (77)
- Zapraszanie kandydata na rozmowę kwalifikacyjną (79)
- Przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej przez telefon (80)
- Telefony od kandydatów (82)
- Prośba o referencje (83)
- Składanie kandydatowi oferty pracy (przyjętej przez kandydata) (85)
- Składanie kandydatowi oferty pracy (odrzuconej przez kandydata) (86)
- Telefony od kandydatów (88)
- Przyjmowanie zawiadomienia o chorobie (89)
- Telefon do pracownika na zwolnieniu lekarskim (91)
- Radzenie pracownikowi w problemach zawodowych (92)
- Radzenie pracownikowi w problemach natury osobistej (94)
- Przekazywanie podziękowań współpracownikowi (95)
- Udzielanie pochwały (96)
- Motywowanie pracownika do lepszej pracy (97)
- Udzielanie nagany (99)
- Udzielanie referencji pracownikowi (102)
- Pytanie o możliwość zatrudnienia - znany rozmówca (105)
- Pytanie o możliwość zatrudnienia - nieznany rozmówca (107)
- Zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną (108)
- Rozmowa kwalifikacyjna przez telefon (110)
- Propozycja zatrudnienia - odpowiedź pozytywna (111)
- Propozycja zatrudnienia - odpowiedź odmowna (114)
- Zaproszenie na spotkanie (115)
- Prośba o spotkanie - odpowiedź pozytywna (116)
- Prośba o spotkanie - odpowiedź odmowna (117)
- Przedstawianie kolegi osobie trzeciej (118)
- Dziękowanie koledze za przedstawienie (120)
- Gratulacje z okazji awansu (121)
- Gratulacje z okazji otrzymania nagrody (122)
- Dziękowanie za nagrodę (123)
- Dziękowanie za prezent (123)
- Wyrażanie współczucia z powodu utraty pracy (124)
- Wyrażenie współczucia po niepowodzeniu w interesach (126)
- Kondolencje po śmierci współmałżonka (128)
- Prośba o darowiznę (131)
- Dziękowanie za darowiznę (133)
- Prośba o wpłatę na cel charytatywny - odpowiedź pozytywna (134)
- Prośba o wpłatę na cel charytatywny - odpowiedź odmowna (135)
- Prośba o przysługę (136)
- Prośba o wyświadczenie przysługi - odpowiedź pozytywna (136)
- Prośba o wyświadczenie przysługi - odpowiedź odmowna (137)
- Proponowanie przysługi (138)
- Proponowanie przysługi - odpowiedź pozytywna (139)
- Proponowanie przysługi - odpowiedź odmowna (140)
- Rozmowa z redakcją gazety (141)
- Rozmowa z redaktorem (142)
- Wywiad prasowy (144)
- Wywiad radiowy (145)
- Odmowa udzielenia wywiadu (147)
- Prostowanie niedokładnych informacji prasowych (148)
- Gratulacje po pochlebnym artykule w gazecie (149)
- Przypominanie o obietnicy (150)
- Przypominanie o podjętym zobowiązaniu (152)
- Zaproszenie (153)
- Zaproszenie - odpowiedź pozytywna (155)
- Zaproszenie - odpowiedź odmowna (156)
- Telefonowanie do służb ratunkowych (157)
- Obsceniczny telefon (157)
- Głuchy telefon (158)
Wstęp (9)
1. Prowadzenie trudnych rozmów (11)
2. Rozmowy z klientami (19)
3. Rozmowy z dostawcami (53)
4. Rozmowy z pracownikami (77)
5. Rozmowy w sprawach prywatnych (105)
6. Rozmowy różne (131)
Oceny i opinie klientów: Rozmowy telefoniczne. Metody i techniki Iain Maitland (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.