ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
HBR Polska
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
HBR Polska
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
152
Druk:
oprawa twarda
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (23,94 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-40%)
23,94 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (14,90 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-50%)
19,95 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele!

Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek szczęśliwy jest efektywny, kreatywny, pełen zapału i energii. Praca, która daje poczucie spełnienia, jest potrzebna i sensowna, umożliwia odniesienie sukcesu i radowanie się nim, przyczynia się do odczuwania szczęścia. Czy to oznacza, że szef idealny powinien koncentrować się na szczęściu podwładnych?

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Gilbert, Anne McKee i Gretchen Spreitzer - uznani eksperci w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć naturę szczęścia i funkcjonowanie człowieka szczęśliwego w pracy. Opisują praktyki, za sprawą których można do pewnego stopnia zarządzać poczuciem szczęścia w zespole. Informacje, wskazówki i inspirujące przykłady zawarte w tym zbiorze pozwolą Ci się przekonać, jak ważne dla szczęścia zespołu i sukcesu firmy są małe zwycięstwa, pozwalanie na samodzielność, udostępnianie informacji, a nawet... uprzejmość i uśmiech!

  • Względność poczucia szczęścia
  • Naukowe podłoże praktyk zwiększających poczucie szczęścia
  • Zadania modelowego menedżera
  • Indywidualne strategie spełnienia
  • Przyszłość badań nad szczęściem w pracy

Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten zalicza się do najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg inspirujących porad i solidną garść wiedzy dotyczącej poczucia szczęścia -przede wszystkim w miejscu pracy.

Najlepszy zespół? Zespół szczęśliwych, spełnionych ludzi!

Wybrane bestsellery

Harvard Business Review

Harvard Business Review - pozostałe książki

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności