Recenzje:
Przynajmniej trzy podstawowe tajniki związane z handlem odkrywa przed czytelnikami Geoff King w książce "Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej". Trzy podstawowe rozwinięte zostały w barwny i - co istotne - kompletny wachlarz zaleceń, porad, podpowiedzi. Z tym wachlarzem można ruszać na pierwsze handlowe spotkanie. On pomoże szybko i trafnie ocenić charakter klienta, opanować emocje, wykorzystać język ciała, a także pisemnie sformułować propozycje. Niektórzy zaskoczeni zostaną zapewne bogatą listą możliwości pozyskiwania nowych klientów - począwszy od przesyłek reklamowych, skończywszy na wchodzeniu w układy z partnerami biznesowymi. Część trzecia wachlarza to szlifowanie umiejętności handlowych - tworzenie marki, prezentacje, korzystanie z mediów, negocjowanie umów. Jeżeli komuś wydaje się, że jest handlowcem pełną gęba, szybko zorientuje się, że stoi w pół drogi. Dobrze więc, że na tej drodze trafił na ten poradnik...

Dziennik Łódzki Marek Niedźwiedzki, 03/11/2008