Recenzje:
Niewielu wie, że mam prawdziwego bzika na punkcie reklamy. Nie mówię tu o byle jakich zwykłych reklamach, które atakują nas każdego dnia, o każdej porze i uprzykrzają nam życie. Chodzi mi o te niezwykłe, tworzone z pasją. To właśnie im poświęciłam sporo czasu, by napisać pracę "Reklama Kreatywna". Gdy nadarzyła się okazja przeczytania pozycji "Reklama płynie prosto z serca", nie wahałam się ani chwili, za to liczyłam na wiele! Przekonajmy się co tam ciekawego znalazłam. Wpierw słówko o autorach. Joseph 'Joe Vitale jest amerykańskim przedsiębiorcą, autorem i wokalistą. Stał się znany dzięki swoim książkom, w których pisze o takich dziedzinach jak marketing i New Age Prawo Przyciągania , komunikacji, perswazji i reklamy. Był nazywany "Buddą Internetu" przez swoje połączenie duchowości i sprytu marketingowego. Jego klientami są m.in. na Czerwony Krzyż , PBS i Children Memorial Hermann Hospital. Z kolei Craig Perrine z MaverickMarketer.com jest jednym z czołowych strategów marketingu internetowego, specjalistą od marketingu bezpośredniego, cenionym wykładowcą najważniejszych seminariów branżowych. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu na polu marketingu opartego na listach dobrowolnych subskrybentów zarobił miliony dolarów dla swoich klientów — zarówno małych firm, specjalizujących się w oprogramowaniu, jak i przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune 500. Craig Perrine jest współautorem wielu bestsellerów i programów szkoleniowych. Można się było spodziewać, że będą oni pisać tę książkę wspólnie, jednak Vitale był jedynie jedną z osób, z którymi Craig przeprowadził wywiad. Trochę rozczarowujące. "Reklama płynie prosto z serca" mają za zadanie przybliżyć czytelnikowi, czy jest i jak działa natchniony marketing. Czym więc jest? Natchniony marketing cechuje autentyzm. Rodzi się z pasji i serca, dzięki czemu przychodzi nam łatwo i jest skutecznym narzędziem. Wszystko w myśl tego, że jeśli robisz coś sprawia Ci przyjemność, to wywoła większe emocje u odbiorcy. Wymuszone działania również mogą przynieść rezultat, jednak nie przyjemność, zaś działanie wynikające z pasji zagwarantuje sukces. W swojej książce Perrine Craing rozmawia z wieloma osobami, które wykorzystały natchniony marketing, a powodzenie ich przedsięwzięć przewyższyło oczekiwania. "Reklama płynie prosto z serca" jest stworzona jako zbiór wywiadów, które przeprowadził Craing. Na każdy rozdział przypada nowa osoba. W sumie jest ich czternaście, lecz najbardziej spodobała mi się rozmowa z Lisą Coltman, która opowiadała o swoich początkach z biżuterią wytwarzaną ze szkła dichroicznego. Ta historia jest naprawdę inspirująca. Każdy rozdział jest również opatrzony podsumowaniem najważniejszych wniosków. Rozmowy są prowadzone w sposób bardzo ogólny i nie zawierają wielu konkretów, a na to niestety liczyłam. Nie do końca podobają mi się uogólnienia, które zasłaniają właściwe działania, jakie podejmowali do osiągnięcia celów. Nie oszukujmy się książka jest przeznaczona dla ludzi, którzy pragną odnieść sukces, a nie samodoskonalić. Teoretycznie jedno nie przeszkadza drugiemu, jeśli oba warunki zostają spełnione. Przyszli biznesmeni, ludzie sukcesu, czy marketingowcy chcieliby czytając poznawać szczegółowy plan działania, a w zamian dostali wskazówki nie do końca na temat. Ogólnie książka może się okazać strzałem w dziesiątkę, dla osób poszukujących inspiracji, czy własnego stylu w prowadzeniu biznesu. Jednak dla tych, którzy liczą na bezcenne rady, jak konkretnie osiągnąć sukces, ta pozycja może okazać się nie do końca trafiona.

Sztukater.pl GOSIARELLA


Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie nieczuli na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni chwytami marketingowymi ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców Odpowiedź znajdziesz w książce Joe Vitale′a, która skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym, czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza. Sukces, którego źródłem są autentyczność, entuzjazm i podszepty serca.

Personel Plus 2010-05-01