Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
- Autor:
- Marek Piotrowski
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 432
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
Proces biznesowy to pojęcie z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem. To seria powiązanych ze sobą działań czy zadań, która ma prowadzić do osiągnięcia oczekiwanego efektu bądź rozwiązania postawionego problemu. Tajniki zarządzania firmą lub organizacją poprzez procesy nie są łatwe i nie da się ich w mig opanować, jednak ich wdrożenie okazuje się zwykle wysoce opłacalne, a często wręcz konieczne tam, gdzie przykłada się dużą wagę do sprawnego kierowania. Czyli praktycznie w każdym przedsiębiorstwie, którego menedżerowie myślą o podnoszeniu wydajności i efektywności pracy.Jedna z najlepszych pozycji z zakresu zarządzania procesami na rynku!
(z recenzji pierwszego wydania książki)
Projektowanie procesów wymaga przygotowania merytorycznego oraz zdolności do powiązania praktyki biznesowej ze znajomością odpowiednich narzędzi. Dobrze, jeśli praktykę z tego obszaru zdobywa się na konkretnym rynku, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo. To ważne, bo nasza rodzima rzeczywistość jest całkiem inna niż choćby amerykańska, o czym dobrze wie Marek Piotrowski, od kilkunastu lat specjalizujący się w projektowaniu procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. Z pomocą niniejszego podręcznika autor pragnie przeprowadzić czytelnika przez projektowanie, testowanie i optymalizację procesów, ze szczególnym uwzględnieniem problemów, z jakimi można się spotkać na polskim gruncie.
Wydanie drugie wzbogacono o dodatkowy rozdział, omawiający modelowanie procesów przy użyciu Enterprise Architect, czyli najpopularniejszego narzędzia przeznaczonego do tego celu.
Marek Piotrowski — absolwent Politechniki Gdańskiej, od dwudziestu trzech lat zajmujący się informatyką, a od piętnastu — procesami biznesowymi w ramach informatyki. W 2007 roku ukazała się jego pierwsza książka: BPMN — notacja modelowania procesów biznesowych.
Wybrane bestsellery
-
W tej książce, napisanej przez specjalistę informatyka od piętnastu lat zajmującego się procesami biznesowymi, poznasz zagadnienia dotyczące tych procesów z perspektywy praktycznej. Może ona okazać się tym cenniejsza, że autor opisuje, jak to wszystko działa w polskich warunkach, a ponadto omawia...
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)19.90 zł
59.00 zł(-66%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%)
O autorze książki
Marek PiotrowskiMarek Piotrowski urodził się w 1951 roku w Poznaniu. Tam też zdał maturę. W roku 1976 ukończył studia na Politechnice Gdańskiej. Po studiach podjął pracę w Opolu, gdzie nadal mieszka. W międzyczasie ukończył studia podyplomowe na Politechnice Łódzkiej oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Ebooka "Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Projektowanie procesów wymaga przygotowania merytorycznego oraz zdolności do powiązania praktyki biznesowej ze znajomością odpowiednich narzędzi. Dobrze, jeśli praktykę z tego obszaru zdobywa się na konkretnym rynku, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo. To ważne, bo nasza rodzima rzeczywistość jest całkiem inna niż choćby amerykańska. Z pomocą niniejszego podręcznika autor pragnie przeprowadzić Czytelnika przez projektowanie, testowanie i optymalizację procesów, ze szczególnym uwzględnieniem problemów, z jakimi można spotkać się na polskim gruncie. Jest to wydanie drugie, wzbogacone o dodatkowy rozdział, omawiający modelowanie procesów przy użyciu Enterprise Architect, czyli popularnego narzędzia przeznaczonego do tego celu.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2521-0, 9788328325210
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-07-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2872-3, 9788328328723
- Data wydania ebooka:
- 2016-07-17 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 44494
- Rozmiar pliku Pdf:
- 31.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 26.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 53.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- 1.1. Składowe opisu procesu (15)
- 1.2. Elementy określające proces (16)
- 2.1. Rodzaje zadań (22)
- 2.2. Rozgałęzianie procesu (23)
- 2.2.1. Bramka ALBO (XOR) (23)
- 2.2.2. Bramka LUB (OR) (25)
- 2.2.3. Bramka I (AND) (25)
- 2.2.4. Bramka złożona (COMPLEX) (27)
- 2.3. Symbole zdarzeń (27)
- 2.3.1. Grubość i rodzaj obramowania okręgu, czyli symbole zdarzeń (27)
- 2.3.2. Styl linii obramowania okręgu, czyli zdarzenia przerywające i nieprzerywające (37)
- 2.3.3. Ikona wewnątrz symbolu, czyli oznaczenie czynności (40)
- 2.3.4. Rodzaj ikony (zdarzenie przyjęcia/zdarzenie wysłania) (40)
- 2.4. Łączenie gałęzi procesu (47)
- 2.4.1. Bramka łącząca ALBO (XOR) (47)
- 2.4.2. Bramka łącząca I (AND) (47)
- 2.4.3. Bramka łącząca LUB (OR) (49)
- 2.4.4. Bramka łącząca złożona (COMPLEX) (49)
- 2.4.5. Łączenie bez bramek (53)
- 2.5. Określanie uczestników procesu (54)
- 2.5.1. Przykład opisu (54)
- 2.5.2. Dlaczego warto opisywać proces za pomocą ról, a nie nazwisk? (55)
- 2.6. Reprezentacja interakcji z podmiotami zewnętrznymi (59)
- 2.6.1. Baseny (59)
- 2.6.2. Procesy prywatne i publiczne (59)
- 2.6.3. Kolaboracja i konwersacja (61)
- 2.6.4. Podmioty wieloinstancyjne (66)
- 2.7. Podprocesy (68)
- 2.7.1. Podprocesy osadzone (68)
- 2.7.2. Podprocesy zdarzeniowe (73)
- 2.7.3. Podprocesy niesekwencyjne (doraźne) (75)
- 2.7.4. Podproces Pętla (77)
- 2.7.5. Podprocesy wieloinstancyjne (77)
- 2.8. Pomocnicze elementy notacji (86)
- 2.8.1. Obiekty obrazujące dane (86)
- 2.8.2. Grupy (91)
- 2.8.3. Symbole prywatne (91)
- 2.8.4. Adnotacje (92)
- 2.9. Choreografie (94)
- 2.9.1. Podstawowe pojęcia (94)
- 2.9.2. Choreografia złożona (96)
- 2.9.3. Użycie symboli zwielokratniających (97)
- 2.9.4. Przykład zastosowania (97)
- 2.9.5. Sekwencje poprawne i niepoprawne (98)
- 2.9.6. Użycie bramek w diagramach choreografii (101)
- 2.9.7. Zdarzenia w choreografiach (109)
- 2.9.8. Wykorzystanie choreografii w diagramie kolaboracji (współpracy) (110)
- 2.9.9. Posługiwanie się globalną choreografią lub globalnym zadaniem choreografii (110)
- 2.10. Dla porządku - podsumowanie (110)
- 3.1. UML (116)
- 3.1.1. Diagram czynności (116)
- 3.1.2. Diagram stanów (122)
- 3.1.3. Interakcje po raz pierwszy, czyli diagram sekwencji (przebiegu) (124)
- 3.1.4. Interakcje po raz drugi, czyli diagram komunikacji (129)
- 3.1.5. Interakcje po raz trzeci, czyli diagram czasowy (130)
- 3.1.6. Interakcje po raz czwarty, czyli diagram przeglądu interakcji (131)
- 3.1.7. Diagram przypadków użycia (132)
- 3.2. RAD (138)
- 3.3. Przypadki użycia (139)
- 3.4. Flowchart (144)
- 3.5. Diagram przepływu danych (DFD) (147)
- 3.6. Diagram stanów (149)
- 3.7. Diagramy księgi jakości (151)
- 3.8. Service blueprint (152)
- 3.9. Nierysunkowe metody zapisu (153)
- 3.9.1. Macierz RACI (155)
- 3.9.2. Macierz SIPOC (155)
- 4.1. Identyfikacja procesów (157)
- 4.1.1. Analiza dokumentacji biznesowej (157)
- 4.1.2. Kwestionariusze (157)
- 4.1.3. Wywiad (159)
- 4.1.4. User stories (159)
- 4.1.5. Warsztaty (160)
- 4.1.6. Obserwacja (autorejestracja bądź śledzenie) (161)
- 4.1.7. Praktyka (terminowanie) (162)
- 4.1.8. Metoda trawnika - dekretacja (162)
- 4.1.9. Przedstawiciel klienta (162)
- 4.1.10. Prototypowanie (163)
- 4.1.11. Podsumowanie (164)
- 4.2. Sporządzenie opisu procesu (166)
- 4.2.1. Metryka dokumentu (166)
- 4.2.2. Wstęp (166)
- 4.2.3. Opis procesu "as is" (167)
- 4.2.4. Opis procesu "to be" (177)
- 4.2.5. Zdefiniowanie procesu to dopiero początek (181)
- 4.3. Sporządzanie schematu procesu na podstawie diagramu struktury produktów (182)
- 5.1. Podział ze względu na sposób definiowania ścieżki obiegu (191)
- 5.1.1. Dekretacja (191)
- 5.1.2. Sekwencje zdarzeń - już nie dekretacja, jeszcze nie workflow (193)
- 5.1.3. Obieg typu workflow (199)
- 5.1.4. Obieg stanowy (202)
- 5.1.5. Obieg definiowany za pomocą silnika reguł (204)
- 5.2. Podział procesów ze względu na medium obiegu (207)
- 6.1. Błąd typu "Przetwarzanie gniazdowe" (209)
- 6.2. Błąd typu "Szybka pętla" (210)
- 6.3. Błąd typu "Bezkresna pętla" (213)
- 6.3.1. Schemat z wykorzystaniem zdarzenia pośredniego (214)
- 6.3.2. Schemat z rozszerzoną pętlą (215)
- 6.4. Gdy "tak" spotyka się z "nie", czyli błąd zbędnej decyzji (216)
- 6.5. Drobne błędy notacyjne (219)
- 6.5.1. Cancel zamiast znaku uniwersalnego (219)
- 6.5.2. Oczekiwanie na zdarzenie Cancel (219)
- 6.5.3. Nieprawidłowe warunki bramki ALBO (XOR) (220)
- 6.5.4. Nieszkodliwe błędy (222)
- 6.5.5. Błąd czy nie błąd? (222)
- 7.1. Kanały komunikacji systemu kancelaryjnego z otoczeniem (225)
- 7.2. Wpływ dokumentu papierowego (225)
- 7.2.1. Przypadek trywialny (225)
- 7.2.2. Przypadek trywialny z połączeniem kancelarii z archiwum (229)
- 7.2.3. Rozwiązanie ze skanerem masowym i rozproszonym opisem dokumentu (230)
- 7.2.4. Rozwiązanie z kodem kreskowym (234)
- 7.2.5. Rozwiązanie z kodem kreskowym i archiwizacją w kartonach (235)
- 7.2.6. Rozwiązanie z rejestracją przesyłek (236)
- 7.2.7. Przesyłki rejestrowane (239)
- 7.3. Wpływ dokumentu uzupełniającego sprawę (240)
- 7.3.1. Kojarzenie na podstawie numeru sprawy (242)
- 7.3.2. Kojarzenie ręczne (242)
- 7.4. Wpływ dokumentu papierowego uzupełniającego przepływ elektroniczny (243)
- 7.4.1. Wersja procesu bez automatyzacji (244)
- 7.4.2. Wersja z wykorzystaniem kodu kreskowego (245)
- 7.4.3. Wersja z kodem dwuwymiarowym (248)
- 7.5. Wysyłka dokumentu papierowego (252)
- 7.5.1. Wysyłka jednego dokumentu w jednej kopercie (252)
- 7.5.2. Kilka dokumentów w jednej przesyłce (254)
- 7.6. Jeszcze o przyjmowaniu dokumentów (261)
- 8.1. Kształtowanie przebiegu procesu w zależności od priorytetów (263)
- 8.1.1. Topologia minimalizująca czas trwania procesu (263)
- 8.1.2. Topologia minimalizująca korespondencję (265)
- 8.1.3. Topologia minimalizująca nakład pracy (265)
- 8.2. Metoda ścieżki krytycznej w wydaniu BPM (266)
- 8.2.1. Czym jest ścieżka krytyczna i dlaczego jej wyznaczenie jest tak ważne? (267)
- 8.2.2. Wyznaczanie ścieżki krytycznej (267)
- 8.3. Pobieranie zadań przez wykonawców ze wspólnej puli (272)
- 8.4. Przydział wykonawców do zadań przy przetwarzaniu masowym (274)
- 8.5. Priorytetyzacja (279)
- 8.5.1. [Ważność sprawy] (281)
- 8.5.2. [Liczba dni zapasu] (281)
- 8.6. Zjawisko wąskiego gardła (282)
- 8.7. Doskonalenie procesów (284)
- 9.1. Najprościej (287)
- 9.1.1. Opis systemu przy użyciu diagramu stanów (287)
- 9.1.2. Co to wszystko ma wspólnego z testami? (289)
- 9.1.3. Dla ciekawskich, czyli dlaczego zamieszczone diagramy nazwałem stanami uproszczonymi? (290)
- 9.2. Nieco trudniejszy przykład (292)
- 9.3. Definiowanie kompletnego testu za pomocą schematu BPMN (296)
- 9.3.1. Opis rozważanego procesu (296)
- 9.3.2. Etap 1. Porządkowanie schematu (297)
- 9.3.3. Etap 2. Jawne wprowadzenie działań wyzwalanych zdarzeniami (300)
- 9.3.4. Etap 3. Wprowadzenie na schemat wyjść niejawnych (303)
- 9.3.5. Etap 4. Zaznaczenie literami kroków, w których następuje rozgałęzienie (306)
- 9.3.6. Etap 5. Zaznaczenie działań wewnętrznych w krokach (308)
- 9.3.7. Etap 6. Opisanie kryteriów powodzenia dla zdarzeń wewnętrznych (310)
- 9.3.8. Etap 7. Specyfikacja rozgałęzień (311)
- 9.3.9. Etap 8. Sporządzenie szkieletu tablicy kontrolnej (311)
- 9.3.10. Etap 9. Definiowanie przebiegów testowych (314)
- 9.3.11. Etap 10. Sporządzenie formularza testów (328)
- 9.4. Przeprowadzanie testów (333)
- 10.1. Po co definiować wskaźniki? (335)
- 10.2. Cechy dobrego wskaźnika (336)
- 10.2.1. Cechy techniczne (336)
- 10.2.2. Merytoryczne cechy wskaźników (337)
- 10.3. Wpływ pomiarów na proces (340)
- 10.4. Proces definiowania wskaźników (340)
- 10.5. Rodzaje mierników (340)
- 10.6. Mierniki niezmienne (z założenia) (343)
- 10.7. Aspekt ludzki (343)
- 11.1. Procesowa struktura przedsiębiorstwa i jej skutki, czyli po co w ogóle wdrażać procesy biznesowe (346)
- 11.1.1. Podejście departamentowe a podejście procesowe (347)
- 11.1.2. Firma zorientowana procesowo (352)
- 11.1.3. IT - integracja istniejących w firmie systemów informatycznych (356)
- 11.1.4. Wymuszanie stosowania procedur jakości (358)
- 11.1.5. Korzyści na poziomie stanowiska pracy (359)
- 11.2. Model dojrzałości procesowej organizacji CMMI (359)
- 11.3. Zmiany, zmiany, zmiany... (360)
- 12.1. Interfejs Enterprise Architect (363)
- 12.2. Przykład I - diagramy procesów w Enterprise Architect (364)
- 12.2.1. Tworzenie modelu (365)
- 12.2.2. Tworzenie widoku (368)
- 12.2.3. Tworzenie pakietu (369)
- 12.2.4. Tworzenie diagramu procesu (371)
- 12.2.5. Podłączanie procesu podrzędnego pod aktywność w procesie głównym (384)
- 12.2.6. Proces podrzędny - diagram Decyzja (385)
- 12.2.7. Formatowanie artefaktów (389)
- 12.3. Przykład II - rejestracja przypadków użycia w Enterprise Architect (392)
- 12.3.1. Tworzenie diagramu przypadków użycia (393)
- 12.3.2. Rejestrowanie atrybutów przypadku użycia (398)
- 12.3.3. Rejestrowanie scenariusza przypadku użycia (401)
- 12.4. Zarządzanie stopniem zaprojektowania przypadków użycia (411)
- 12.4.1. Statusy przypadków użycia (411)
- 12.4.2. Definiowanie własnych statusów (411)
- 12.4.3. Śledzenie stopnia zaprojektowania przypadków użycia (415)
- 12.5. Gdzie szukać pomocy (420)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Proces (13)
Rozdział 2. Notacja BPMN (19)
Rozdział 3. Pozostałe notacje (115)
Rozdział 4. Tworzenie opisu procesu (157)
Rozdział 5. Rodzaje obiegów (191)
Rozdział 6. Najczęstsze błędy (209)
Rozdział 7. Typowe zagadnienia (225)
Rozdział 8. Niektóre zagadnienia optymalizacyjne (263)
Rozdział 9. Testowanie procesów (287)
Rozdział 10. Pomiary (335)
Rozdział 11. Na koniec: trochę ideologii, czyli o procesach w ogóle (345)
Rozdział 12. Wspomaganie projektowania procesów przy zastosowaniu Enterprise Architect (363)
Dodatek A. Informacje pomocnicze (421)
Dodatek B. Zalecana lektura (429)
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.52 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II Marek Piotrowski (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii