Recenzje:
Sprzedaż usług w modelu subskrybcyjnym, licencja, afiliacje, all incusive, crowdfunding, specjalizacja lub wynajem zamiast kupna to tylko niektóre spośród 55 modeli biznesowych omówionych szczegółowo w tym przewodniku. Książka otwiera oczy i może przyczynić się do zmiany założeń biznesu, o którym marzysz lub tego, w którym aktualnie pracujesz (i pomagasz go rozwijać). Bardzo praktycznie opisana jest także koncepcja innowacyjnych modeli biznesowych, która zakłada permanentny rozwój i aktualizacje – nie tylko oferty produktowej, czy procesów w Twojej firmie, ale właśnie modelu dostarczania wartości klientom. Warto. Kategoria >>> biznes Dla kogo >>> przedsiębiorczynie, start-up girls, managerki Mocne strony >>> ponad 400 stron mięsistych przykładów modeli biznesowych stosowanych na całym świecie z propozycjami wykorzystania w branżach nowoczesnej gospodarki

Projectmanagerka.pl Żbikowska Katarzyna


Walka o utrzymanie przewagi w warunkach silnej konkurencji, wymusza wznoszenie się na nowe poziomy innowacyjności. Co jednak zrobić, gdy w oferowanym przez nas produkcie lub usłudze nie da się wprowadzić innowacji lub też nie jesteśmy w stanie tego dokonać? Rozwiązaniem jest skierowanie swojej uwagi na model biznesowy – na przykład poprzez zaadaptowanie sprawdzonego rozwiązania z innej gałęzi. Nieocenioną pomocą będzie w tym przedsięwzięciu prezentowana książka, w której oprócz opisów tytułowych modeli znajdziemy informacje dotyczące procesu adaptacji wzorców z innej branży.

Ważna, bo: poszerza znaczenie innowacyjności

THINKTANK rekomenduje: właścicielom firm, menedżerom

 

THINKTANK Turkowski Andrzej