Narzędzia Google dla e-commerce
- Autor:
- Krzysztof Marzec
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Krzysztof Marzec
Opis książki: Narzędzia Google dla e-commerce
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%)
O autorze książki
Krzysztof MarzecKrzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.
Krzysztof Marzec - pozostałe książki
-
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały s...
Biblia e-biznesu 3.0 Biblia e-biznesu 3.0
Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski
(101.40 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pi...
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
- Zajmujesz się reklamą w internecie? - Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? - Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - br...
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
(52.93 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%)
Ebooka "Narzędzia Google dla e-commerce" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Narzędzia Google dla e-commerce" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Narzędzia Google dla e-commerce" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Narzędzia Google dla e-commerce (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: PROJEKTOR - wolontariat studencki Kasia TypiakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Wyszukiwarka Google miażdży rywali, bo w Polsce korzysta z niej około 97% internautów (prawie 100% osób). To mówi samo za siebie! Każdy choć raz radził się „Wujka Google” o to, gdzie pójść coś zjeść, jakiego lekarza wybrać i o to który z nich jest najlepszy, bądź jaki produkt warto kupić. A więc kogo nie widać w Internecie, ten nie istnieje. Trzeba umieć się sprzedać w sieci, a dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje strony w określonej kolejności. Szybciej klikniemy w to co jest na samej górze w wyszukiwarce niż będziemy patrzeć co jest na dalszych stronach. W książce „Narzędzia google dla e-commerce” autor skupia się na 3 narzędziach: Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console. Tak więc ta książka to bardzo praktyczny poradnik, w którym w przystępny sposób Krzysztof Marzec opisuje sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Myślę, że ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy. Szybkie wyjaśnienie czym są te narzędzia: Google Analytics to jedno z podstawowych narzędzi, które w prosty i spójny sposób przedstawia informacje o tym, co dzieje się w sklepie internetowym. Jego poprawna konfiguracja pozwala na weryfikację założonych celów i kontrolę kanałów sprzedażowych. Jest to bezpłatne narzędzie, dostępne pod adresem http://www.google.pl/intl/pl/analytics/ Google AdWords – system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu. Jeśli chcesz, aby Twoje reklamy docierały do nowych klientów online, korzystanie z Google AdWords to odpowiednia decyzja. Google Search Console to bezpłatna usługa Google, która pomaga monitorować i dbać o pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Nie trzeba specjalnie zakładać konta w Search Console, by witryna pojawiała się w tych wynikach. Takie konto pozwala jednak zorientować się, jak Google widzi Twoją witrynę oraz zoptymalizować ją, by osiągnęła dobrą pozycję w rankingu wyników wyszukiwania.
-
Recenzja: fantasy-bestiarium.blogspot.com DarkLight; 2017-02-08Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Narzędzia Google dla e-commerce” jest to książka autorstwa Krzysztofa Marca, która pomoże początkującym e-przedsiębiorcom oraz praktykom e-commerce w odnoszeniu lepszych wyników w sieci. Autor pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy kierujące wyszukiwaniami Google, jak również, jak w skuteczniejszy sposób trafiać do większej rzeszy odbiorców. E-przedsiębiorcy, którzy nie potrafią w umiejętny sposób korzystać z narzędzi typu Google Adwords czy Google Analytics, po prostu są niewidoczni w sieci. Lektura tej książki pomoże początkującym praktykom e-commerce w odnoszeniu pierwszych, spektakularnych sukcesów.
Widoczność w wyszukiwarce zależy od wielu czynników i trików, które mogą pomóc nam skutecznie współpracować z Google. Umiejętne stosowanie Google Search Console umożliwi szybsze znajdowanie interesujących nas fraz oraz pomoże skuteczniej docierać do potencjalnych klientów, jak i efektywniej monitorować ich zachowania w sieci. Stosowanie się do porad zawartych w niniejszej książce poprawi pozycję naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Planowanie i prowadzenie własnej witryn, dzięki tym poradom, może stać się dużo łatwiejsze i efektywniejsze.
Autor niniejszej publikacji opisuje sposoby i techniki, dzięki którym będziemy mogli zbudować własną, skrojoną pod indywidualne potrzeby kampanię reklamową AdWords. Krzysztof Marzec opisuje również, w jaki sposób mierzyć efekty tej kampanii, aby skuteczniej ją wykorzystać. Optymalizacja SEO również jest istotną kwestią w życiu e-przedsiębiorcy i dlatego również te zagadnienia zostały poruszone w publikacji. Zakończywszy lekturę książki będziemy potrafili tworzyć bardziej skuteczne strategie e-commerce i optymalizować działania w zakresie rozbudowanej analityki wyników Google.
Narzędzia Google są niezwykle istotne w dziedzinie e-commerce, dlatego lektura tej książki może przynieść sporo nowych pomysłów i rozwiązań dla e-przedsiębiory. Krzysztof Marzec podaje zwięzłe i klarowne rozwiązania, które w szybki i efektywny sposób mogą pomóc nam w prowadzeniu swoich witryn internetowych. Pozycja ta jest godna uwagi w szczególności dla osób zaczynających swoją przygodę z narzędziami Google. Nawet bardziej zaawansowani użytkownicy Google Adwords oraz Google Analytics powinni znaleźć tu sporo ciekawostek, które mogą poszerzyć ich wiedzę z zakresu e-commerce. Polecam.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2523-4, 9788328325234
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-09-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3269-0, 9788328332690
- Data wydania ebooka:
- 2016-09-30 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 44495
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Od czego zacząć? (9)
- Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
- Jaki sklep wybrać? (12)
- Idea łączenia kont Google (14)
- Weryfikacja witryny (15)
- Panel (18)
- Wiadomości (18)
- Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
- Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
- Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
- Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
- Indeks Google (34)
- Indeksowanie (36)
- Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41)
- Inne zasoby (42)
- Podsumowanie (43)
- Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
- Uruchomienie wizytówki (46)
- Weryfikacja wizytówki (48)
- Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
- Dostęp i import (51)
- Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (52)
- Statystyki (54)
- Audyt SEO (56)
- Narzędzia (57)
- Domena (59)
- Skanowanie strony - crawler (62)
- Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
- Profil linków (78)
- Dodatkowe ulepszenia (82)
- Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)
- Strategie wyszukiwania słów kluczowych (88)
- Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
- Planer słów kluczowych (92)
- Zmiany trendów słów kluczowych (98)
- Trendy mobilne (101)
- Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103)
- Analiza konkurencji (106)
- Wdrożenie bazy (110)
- Strategia działań w AdWords (115)
- AdWords a pozycjonowanie (116)
- Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
- Grupa reklam (127)
- Słowa kluczowe i dopasowania (128)
- Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
- Analiza kampanii (139)
- Google Merchant Center - zakładanie konta (142)
- Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
- Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (148)
- Kampania produktowa - PLA (151)
- Remarketing (155)
- Reklama w sieci reklamowej Google (159)
- Inne możliwości AdWords (163)
- Dlaczego warto używać AdWords (172)
- Raporty w Google Analytics (173)
- Jak działa Google Analytics? (174)
- Zakładanie konta GA (175)
- Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
- Wdrożenie konwersji (183)
- Wyciąganie wniosków - podstawy (185)
- Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (188)
- Analiza danych dla zaawansowanych (194)
- Pułapki przy wdrażaniu (196)
Wstęp (7)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)
2. Google Search Console (15)
3. Google Moja Firma (45)
4. Optymalizacja sklepu (55)
5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (87)
6. AdWords (113)
7. Google Analytics (173)
Zakończenie (197)
A. Lista blogów (199)
B. Minisłowniczek (201)
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Narzędzia Google dla e-commerce Krzysztof Marzec (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(2)
(0)
(0)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii