Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 152
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm
- reklama internetowa,
- standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
- cele i efektywność reklamy,
- sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
- sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
- marketing oparty na wynikach,
- działanie programów partnerskich,
- metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
- metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
Helion - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm Piotr Guziur (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(2)
(2)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii