ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Piotr Guziur
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm Piotr Guziur - okładka książki

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm Piotr Guziur - okładka książki

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm Piotr Guziur - okładka audiobooka MP3

Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm Piotr Guziur - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.7/6  Opinie: 7
Stron:
152
Druk:
oprawa miękka
Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach:
  • reklama internetowa,
  • standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej,
  • cele i efektywność reklamy,
  • sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową,
  • sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu,
  • marketing oparty na wynikach,
  • działanie programów partnerskich,
  • metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie,
  • metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami.
Piotr Guziur

Helion - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności