Godzina dziennie z mobile marketingiem
- Autorzy:
- Rachel Pasqua, Noah Elkin
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 440
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Godzina dziennie z mobile marketingiem
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów… Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!
Przekonaj się:
- jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych
- jak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzeb
- jaki potencjał kryje m-handel
- że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów
Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%)
Ebooka "Godzina dziennie z mobile marketingiem" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Godzina dziennie z mobile marketingiem" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Godzina dziennie z mobile marketingiem" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Godzina dziennie z mobile marketingiem (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2014-01-13Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Para autorów Rachel Pasąua i Noah Elkin prezentuje możliwości marketingowe, jakie powstały w związku z upowszechnieniem się na niespotykaną dotąd skalę urządzeń i mobile marketingiem mobilnych, nieodłącznie towarzyszących dziś ich użytkownikom. W naturalny sposób zrodziło się więc pytanie, jak reklamować się w gronie ludzi, którzy w pracy i w domu nie rozstają się z tabletami i smartfonami. Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Rzecz jednak w tym, by nie zgubić się w tym gąszczu możliwości. Z rozbudowanego poradnika dowiemy się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonamy się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar oddziaływania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. Odkryjemy strona po stronie możliwości m-handlu, czyli transakcji przy użyciu smartfona czy tabletu, wybierając odpowiednie kanały transakcji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Mobile Marketing: An Hour a Day
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7699-6, 9788324676996
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-11-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7700-9, 9788324677009
- Data wydania ebooka:
- 2013-11-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 15122
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.6MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Dlaczego napisaliśmy tę książkę? (24)
- Kto powinien przeczytać tę książkę? (26)
- Czego się nauczysz? (27)
- Czego potrzebujesz? (27)
- Co znajdziesz w tej książce? (28)
- Strony firm i kontakt z autorami (31)
- Rozmiar rynku i jego potencjalny rozwój (34)
- Globalny sukces smartfonów i tabletów (40)
- Smartfony (41)
- Tablety (46)
- Co aktywizuje rozwój urządzeń mobilnych? (50)
- Sieć staje się prawdziwie mobilna (52)
- Kluczowe formy aktywności mobilnej (58)
- Wiadomości tekstowe (58)
- Sieci społecznościowe (59)
- Wyszukiwanie (64)
- Zakupy (65)
- Rozrywka (67)
- Jak mobilność zmienia... wszystko (71)
- Produkty detaliczne i szybkozbywalne (71)
- Motoryzacja (72)
- Usługi finansowe (73)
- Podróże (74)
- Przemysł farmaceutyczny i opieka zdrowotna (76)
- Dziennikarstwo i rozrywka (76)
- Podsumowanie (78)
- Odróżniaj strategię od taktyki (80)
- Poniedziałek. Zrozum, co możesz osiągnąć dzięki strategii mobilnej (82)
- Budowanie marki i świadomości (82)
- Mobilność a zarządzanie relacjami z klientami (83)
- Mobilność w marketingu (85)
- Mobilność w reklamie (87)
- Mobilność w sprzedaży (89)
- Wtorek. Zbierz odpowiednie informacje pozwalające zbudować projekt biznesowy (90)
- Wgląd wewnątrz (90)
- Badania podstawowe (96)
- Badania wtórne (100)
- Środa. Zrozum swoich odbiorców i możliwości (101)
- Oceń technografię mobilną w swojej firmie (104)
- Wyznacz segmenty klientów (106)
- Przełożenie segmentów na persony i ścieżki zakupowe (107)
- Czwartek. Oceń swoją obecność w świecie mobilnym i ustal, gdzie w Twoim marketingu jest miejsce na mobilność (110)
- Oceń swoją obecną gotowość mobilną (111)
- Opracuj i oceń obraz konkurencji (113)
- Zidentyfikuj unikalne możliwości mobilne stojące przed Twoją marką (114)
- Piątek. Opracuj w swojej organizacji projekt biznesowy poświęcony mobilności (116)
- Opracuj plan mobilny (117)
- Opracuj projekt biznesowy poświęcony mobilności (118)
- Podsumowanie (119)
- Poniedziałek. Naucz się, gdzie, jak, kiedy i dlaczego używać SMS-ów (122)
- Ewolucja SMS-ów jako nośnika marketingowego (122)
- Zacząć od podstaw (124)
- Wtorek. Określ czynniki biznesowe (129)
- Zdobądź pozwolenie (129)
- Znajdź równowagę między jakością a liczbą wiadomości (133)
- Czyń osobiste uwagi (134)
- Środa. Zdefiniuj swoich partnerów i opracuj kampanię (134)
- Zdobądź krótki numer (135)
- Wybierz agregator (137)
- Współpraca z operatorami sieci (140)
- Pospiesz się i czekaj. Otrzymywanie numeru i (lub) zgody na kampanię (141)
- Czwartek. Zintegruj SMS-y z pozostałymi elementami strategii marketingowej (142)
- Ford przekierowuje do dilerów (143)
- SMS-y to dla Sprite'a łatwizna (144)
- Piątek. Zarządzaj kampanią wiadomości mobilnych i monitoruj efekty (145)
- Podsumowanie (145)
- Poniedziałek. Ustal podejście do tworzenia strony (148)
- Możliwości rozwoju mobilnego (149)
- Wtorek. Określ swoje podejście do projektu (160)
- Strona mobilna kontra aplikacja mobilna (160)
- Uniwersalny UI (164)
- UI na smartfonie (165)
- UI na tablecie (166)
- Środa. Podejmij kluczowe decyzje deweloperskie (168)
- HTML5 i CSS3. Zaspokajanie potrzeb zaawansowanych użytkowników (168)
- Projekt responsywny kontra rozwój wielopoziomowy (169)
- Kontrola jakości i testy funkcjonalności (174)
- Zakup sprzętu (174)
- Narzędzia zdalnego testowania (174)
- Czwartek. Spraw, by można było znaleźć Twoją stronę dzięki mobilnej optymalizacji wyszukiwarek (SEO) (175)
- Mobilne silniki wyszukiwania i indeksowanie (176)
- Określ strukturę URL (177)
- Wykrycie urządzenia (178)
- Opracuj strategię mobilnych słów kluczowych (179)
- Piątek. Zdefiniuj swoje analizy mobilne (181)
- Oszacuj liczbę internautów mobilnych na stronie stacjonarnej (182)
- Zintegrowanie analiz ze stroną mobilną (183)
- Ustal mobilne KPI i mierz sukces (185)
- Przeszkody w pomiarach mobilnych (186)
- Wdrażaj zdobytą wiedzę (udoskonalenia iteracyjne) (189)
- Podsumowanie (190)
- Poniedziałek. Zrozum aplikacje natywne (192)
- Zadbaj o to, by Twoja aplikacja była przyswajalna dla klientów (194)
- Wybierz aplikację natywną bądź sieciową (HTML5) (199)
- Wyznacz odpowiednie platformy (200)
- Wtorek. Opracuj strategię zawartości aplikacji (204)
- Cykl życiowy aplikacji mobilnej - ogólny przegląd od początku do końca (205)
- Środa. Rozważ elementy tworzenia aplikacji (209)
- Decyzje dotyczące tworzenia (210)
- Nakazy i zakazy projektowania i tworzenia (211)
- Wytyczne i praktyki dotyczące dodawania aplikacji (214)
- Kontrola jakości (221)
- Czwartek. Opracuj plan marketingowy poświęcony aplikacji (224)
- Strategia opłacanych mediów i jej wdrożenie (225)
- Strategia posiadanych mediów (229)
- Strategia uzyskanych mediów (232)
- Piątek. Zaplanuj wskaźniki, które będziesz mierzyć, oraz taktyki optymalizacyjne aplikacji natywnych (234)
- Opcje dotyczące analizy (235)
- Przeszkody w dokonywaniu pomiarów i ich pokonywanie (238)
- Udoskonalenia iteracyjne (238)
- Podsumowanie (239)
- Poniedziałek. Opracuj strategię mobilnej kampanii reklamowej (242)
- Wybór odpowiedniego typu mediów (reklamy) (244)
- Wtorek. Określ plan mobilnego SEM (249)
- Przypadki wykorzystywania mobilnego SEM (250)
- Formaty reklam w wyszukiwarkach mobilnych (251)
- Narzędzia, wskazówki i sztuczki. Co najlepiej sprawdzi się podczas kampanii? (255)
- Środa. Określ plan mobilnych reklam odsłonowych (260)
- Współpracuj z mobilnymi sieciami reklamowymi (260)
- Rodzaje reklam mobilnych (264)
- Czwartek. Zdecyduj, jak do Twojej koncepcji pasują e-maile mobilne (266)
- Opcje dostarczania e-maili mobilnych (268)
- Najlepsze praktyki podczas projektowania e-maili mobilnych (270)
- Piątek. Przedstaw zarys swojego podejścia do zarządzania mobilną kampanią reklamową, jej monitorowania i analizowania (271)
- Opcje dotyczące analizy danych (271)
- Ustalanie kluczowych wskaźników efektywności (272)
- Miara sukcesu (273)
- Uwzględnianie wyników podczas rozwoju trwającej kampanii (273)
- Podsumowanie (274)
- Poniedziałek. Zrozumienie możliwości (276)
- Zaobserwuj zmiany w zachowaniu użytkowników mobilnych (277)
- Uważaj na pułapki związane z prywatnością (282)
- Wtorek. Określenie przypadków użycia (285)
- Środa. Zdefiniowanie swoich partnerów (295)
- Sieci społecznościowe (296)
- Aplikacje lokalizacyjno-społecznościowe (298)
- Wyszukiwanie lokalne (299)
- Tworzenie map (302)
- Czwartek. Uświadomienie sobie możliwości marketingu opartego na lokalizacji (305)
- Piątek. Zdefiniowanie danych kluczowych dla analizy (308)
- Podsumowanie (310)
- Poniedziałek. Zrozumieć możliwości (312)
- M-handel w USA i na świecie (313)
- Obawy związane z bezpieczeństwem i prywatnością (320)
- Wtorek. Popularne podejścia do m-handlu (320)
- Zakup przy użyciu smartfona (321)
- Zakup przy użyciu tabletu (322)
- Wspomagane mobilnie zakupy w sklepie stacjonarnym (322)
- Zakupy poprzez aplikację (322)
- Środa. Wybierz odpowiednie kanały m-handlu (323)
- Transakcje oparte na technologii mobilnej (323)
- Transakcje oparte na aplikacji natywnej (324)
- Płatności SMS-owe (325)
- Komunikacja bliskiego zasięgu (325)
- Czwartek. Ustal podejście do kuponów mobilnych (330)
- Rodzaje kuponów i kanały dostaw (331)
- Przeszkody podczas wykorzystania (332)
- Śledzenie, targetowanie i lojalność (333)
- Piątek. Określ formy płatności (334)
- Płatności SMS-owe (334)
- Bezpośrednie obciążenie rachunku (335)
- Internet mobilny (335)
- Płatności wewnątrz aplikacji (336)
- Zewnętrzne czytniki (336)
- Portfele cyfrowe (336)
- Podsumowanie (337)
- Poniedziałek. Technologie obrazowania (340)
- Kody kreskowe 2D (341)
- Rozpoznanie obrazu (355)
- Wtorek. Rozszerzona rzeczywistość (AR) (356)
- Przewidywane zmiany (356)
- Przypadki użycia (358)
- Czynniki związane z wprowadzeniem AR (361)
- Środa. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC) (363)
- Przewidywane zmiany (363)
- Potencjał dla marketingowców (365)
- Czynniki związane z wprowadzeniem NFC (366)
- Czwartek. Mobilna transmisja danych (367)
- Wi-Fi (368)
- Bluetooth (372)
- Piątek. Cyfrowa reklama zewnętrzna (374)
- Ogłoszenia cyfrowe z obsługą mobilną (375)
- Technologie powierzchniowe (376)
- Podsumowanie (377)
- Nowa ścieżka zakupowa klienta (380)
- Nowe zasady technologii cyfrowej (383)
- Przenośność (383)
- Preferencje (384)
- Bliskość (386)
- Obecność (387)
- Mobilne innowacje warte wypatrywania (388)
- Podsumowanie (390)
- Firmy badawcze wymagające subskrypcji (392)
- Zasoby badawcze (392)
- Firmy zajmujące się badaniami podstawowymi (392)
- Firmy przeprowadzające ankiety (393)
- Firmy badawcze w Polsce (393)
- Wykrywanie urządzeń (396)
- Narzędzia testowe (396)
- Narzędzia tworzenia aplikacji (398)
- Usługi testowe (398)
- Narzędzia marketingu aplikacji (398)
- Usługi publikacji prasowych (399)
- Strony i katalogi z recenzjami aplikacji (399)
- Strony dotyczące Androida (400)
- Strony dotyczące gier (401)
- Firmy zajmujące się analizą aplikacji (401)
- Sieci premium (404)
- Ślepe sieci premium (404)
- Ślepe sieci (404)
- Mobilne sieci reklamowe w Polsce (405)
- Blogi (408)
- Blogi dostępne w języku polskim (409)
- Publikacje internetowe (409)
- Strony dostępne w języku polskim (410)
- Profile na Twitterze (410)
- Konferencje i wydarzenia (412)
- Konferencje i wydarzenia w Polsce (413)
- Organizacje branżowe i profesjonalne (414)
O autorach (19)
Przedmowa (21)
Wstęp (23)
Rozdział 1. Opracuj możliwości mobilne (33)
Rozdział 2. Tydzień 1. Opracuj swoją strategię mobilną (79)
Rozdział 3. Tydzień 2. Zacznij od podstaw - SMS-y (121)
Rozdział 4. Tydzień 3. Maksymalizuj zasięg za pomocą mobilnych witryn (147)
Rozdział 5. Tydzień 4. Maksymalizuj zaangażowanie w aplikacje mobilne (191)
Rozdział 6. Tydzień 5. Promuj swoje przesłanie w reklamach mobilnych (241)
Rozdział 7. Tydzień 6. Układ społecznościowo- -lokalizacyjno- -mobilny (275)
Rozdział 8. Tydzień 7. Sprawdź m-handel (311)
Rozdział 9. Tydzień 8. Zwiększaj świadomość za pomocą ambient mediów (339)
Rozdział 10. Zaplanuj przyszłość (379)
Dodatek A. Firmy badawcze (391)
Dodatek B. Narzędzia witryny mobilnej (395)
Dodatek C. Narzędzia aplikacji mobilnych (397)
Dodatek D. Mobilne sieci reklamowe (403)
Dodatek E. Blogi, publikacje internetowe i profile na Twitterze (407)
Dodatek F. Konferencje, wydarzenia i organizacje (411)
Słowniczek (417)
Skorowidz (431)
Oceny i opinie klientów: Godzina dziennie z mobile marketingiem Rachel Pasqua, Noah Elkin (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.