Recenzje:
Z bardzo "błyskotliwą" (nie tylko w podtytule...) serią poradników wystartowało tej jesieni Wydawnictwo Onepress. Książki, połączone zachęcającym nadtytułem "151 błyskotliwych rozwiązań", poświęcone są różnym biznesowym zagadnieniom - począwszy od efektywnej sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów przez organizację czasu po postępowanie z uciążliwymi pracownikami. Całość charakteryzuje usystematyzowany sposób prezentacji zagadnień, lekki język, precyzyjne akcentowanie wniosków i interaktywny - poprzez zadania - sposób kontaktu z czytelnikiem. Dziś zaglądamy do dwóch tytułów z tej serii. Linda Sparks, autorka poradnika "Efektywna sprzedaż", proponuje spojrzenie z nowej perspektywy. Według niej, najważniejsze jest pozyskiwanie nowych źródeł przychodu. Stąd kilka propozycji na niekonwencjonalne zwiększenie sprzedaży. Zwraca również uwagę na to, jak ważne jest budowanie zaufania i relacji z klientem, z mediami oraz wypracowanie marki. Zachęca do wykorzystania internetu, m.in. dla wypracowania pozycji na rynku. Kolejna "50" błyskotliwych rozwiązań przypomina o znaczeniu branżowej wiedzy i... świętowania z klientami oraz korzystaniu z okazji. Proponuje też mniej konwencjonalne formy handlu, jak chociażby telezakupy.

POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI Marek Niedźwiedzki, 15/12/2008