Recenzje:
Jeśli prowadzisz biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu. Są to: świetny produkt, skuteczny marketing, dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po e-sklepie. Czy coś stąd przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo, ważne słowo? To słowo to: klient. Możesz mieć świetną ofertę, najbardziej intuicyjny sklep, używać najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, ale to na nic, jeśli Twój poziom obsługi klienta leży i kwiczy. Z książki dowiesz się, jak wynieść obsługę na wyższy poziom.

Trade Marketer


Myślę, że bez wahania mogę powiedzieć, że uwielbiam dobrą obsługę klienta (po obu stronach). Kiedy, więc na przykład ktoś używa wobec mnie np. zwrotu "nie musimy tego wiedzieć" (fakt sprzed kilkunastu dni) mam ochotę powiedzieć, że wcale tego nie oczekuję. Zamiast tego ofensywnego stwierdzenia wystarczyłoby proste "chciałabym pomóc, ale to wykracza poza moje kompetencje". Podobnie jest, gdy od co najmniej 10 minut żaden kelner nie podchodzi do mojego stolika (a widzę, że są obecni) - wtedy po prostu wychodzę. Ta książka świetnie pokazuje jak uczynić z klienta naszym ambasadorem dzieląc się licznymi przykładami. Warto się tego dowiedzieć, bo nie tylko będziesz czuł się lepiej jako człowiek, ale również zwiększysz swoje zyski w horyzoncie długofalowym. Odpowiedz sobie zresztą na pytanie: czy wrócisz do miejsca w którym obsłużono cię fatalnie?

jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło


Realizując marzenia o własnym biznesie musimy pamiętać o tym, że nie tworzymy go tylko, by sprawdzić się w roli przedsiębiorcy i realizować własne ambicje, ale przede wszystkim celem tworzenia firm jest zaspokajanie potrzeb klientów. To właśnie KLIENCI są najważniejszą częścią biznesu i to na nich się teraz skupimy. Wiadomo już, że żadna działalność biznesowa nie istnieje bez klientów, dlatego też warto zapoznać się z książka wydawnictwa OnePress poświęconą właśnie im. „70 sposobów na rozkochanie klienta… w Twoim e-biznesie” to książka napisana przez Pawła Krzyworączkę, wieloletniego trenera i praktyka biznesu, który samodzielnie prowadzi klika sklepów internetowych, forum e-binzesowe oraz bloga. Pozycja pełna jest praktycznych wskazówek i porad popartych przykładami zaczerpniętymi z rzeczywistości, z osobistych doświadczeń autora, powiązanych z relacjami z klientem. Przedstawione treści będą wsparciem przede wszystkim dla przedsiębiorców, dyrektorów, kierowników.Tekst pisany jest w prosty, zrozumiały sposób, co sprawia, że czyta się go bardzo szybko. Dodatkowo, co jest atutem tej książki, niemalże wszystkie opisane przypadki zobrazowane są przykładami, co umożliwia dostosowanie ich do świata i branży czytelnika, także tych niezwiązanych z e-biznesem. Książka ma na celu poinformować oraz zmienić myślenie o kliencie przez czytelnika, tak by uświadomić mu jak ważny jest klient w biznesie, w jaki sposób powinien być obsługiwany, w jaki sposób budować relacje, zwłaszcza te długotrwałe. Proces nawiązywania takich kontaktów niewątpliwie jest trudny do osiągnięcia i niekiedy mozolny, ale przez to niezwykle opłacalny- utożsamiany z zasadą małymi kroczkami do celu. Przytaczając cytat książki powodem z jakich autor zdecydował się spisać swoje myśli jest to, że dostrzega on olbrzymią lukę w myśleniu ludzkim dotyczącym prowadzenia biznesu. „Skupiamy się na wielu jego aspektach: na produktach, logistyce, marketingu, czy sprzedaży. Jednak nader często zapominamy o najważniejszym: o naszym Kliencie. ” W książce znajdziesz zagadnienia dotyczące: - Pomocy w prowadzeniu biznesu -ogólne wskazówki, - Budowy długofalowej relacji z klientem, - Rozwiązań, które dzięki zaangażowaniu Twojego klienta, wpłyną na wzrost zysków, - Sposobów na zaspokajanie potrzeb klientów. Wszelkie zagadnienia są opisywane w sposób bardzo szczegółowy, tak by dokładnie zobrazować przykładowe sytuacje. Ma to inspirować czytelnika do refleksji, zastanowienia się, czy był w podobnej sytuacji jako klient, ale też jako sprzedawca, w jaki sposób traktuje konsumentów, którym oferuje produkty bądź usługi. W podręczniku opisane są różne obszary funkcjonowania biznesu w odniesieniu do klienta. Wskazówki zamieszczone w tej publikacji dotyczą m.in.: doskonalenia: produktów i/lub usług, serwisów internetowych, kontaktów bezpośrednich z klientami, wdrażanie i doskonalenia procedur oraz budowania strategii doskonalej obsługi e-klienta. Czytając tę książkę dowiesz się zarówno o sytuacjach, które wymagają czasu na ich wdrożenie, ale także o działaniach jednorazowych lub cyklicznych, które przynoszą wymierne efekty bez konieczności wdrażania specjalnych systemów czy procesów, przy małym zaangażowaniu pieniężnym, a wymagają jedynie chęci, zaangażowania czasowego i konsekwencji. Poprawa istniejącej komunikacji, wprowadzenie pewnej modyfikacji, czy nawet sposobów składania zamówień gwarantują wzrost zadowolenia klienta, co przynosi się na wymierne korzyści w postaci większej ilości składanych zamówień, a tym samym większej ilości pieniędzy na koncie bankowym. Podsumowując polecamy lekturę wszystkim, którzy na co dzień pracują z klientami, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, czy branży, niech nie zmyli was tytułowa branża e-biznesu, porady śmiało przenieść możecie na każdy tradycyjny lub mniej tradycyjny biznes.

Startup Academy Agata Kiraga