Recenzje:
W biznesie nigdy nie ma za dużo pieniędzy ani możliwości Na czymkolwiek chcesz zarabiać, musisz się w to zaangażować, by mieć efekty. Jeśli chcesz na czymś zarabiać, musisz poświęcać temu większość swojego czasu, twoje myśli muszą krążyć wokół tej dziedziny, by gdy pojawi się okazja, być gotowym, by z niej skorzystać. Jeśli chcesz zarabiać na blogach, ale przez większość czasu tworzysz artykuły dla klientów, twój cel opóźni się w czasie. Więcej wartościowych publikacji, to więcej powierzchni reklamowej na płatne artykuły i szybsze zdobywanie odbiorców. Gdy ty jesteś zaangażowana, czytelnicy to doceniają i odpowiadają tym samym. Niektórym się wydaje, że bloger pisze teksty pod wpływem natchnienia, od niechcenia ogarnia social media, a oferty reklam same wpadają do skrzynki i może przebierać w nich jak w ulęgałkach. Cóż, może w przypadku influencerów tak to działa, ale średniacy sami zgłaszają się do kampanii, głowią jaką stawkę ustawić, by nie zniechęcić reklamodawców i wyjść na swoje, a regularne publikacje wymagają regularnej pracy, która daje nieregularne dochody. Tu nic nie dzieje się przypadkiem ani od niechcenia. Posty w mediach społecznościowcych są zaplanowane, nawet jak nie ukazuje nam się piękny widok przed oczami. Bloger ten widok sam musi zorganizować. Wyjść z domu, wykorzystać dzień odpowiedni do zdjęć. W biznesie sam talent to za mało. Wygrają ci, którzy są wytrwali, o których wiesz, że gdy zajrzysz na ich blog, będzie aktualizacja. Do takich stron się wraca. Bloger, który pisze pod wpływem natchnienia raz na miesiąc, odpowiada na maile raz na tydzień, przegra z regularnym i pracowitym, choć pod względem talentu mogą być równi sobie. Nie sztuką jest być zmotywowanym, gdy wszystko idzie gładko, sztuką jest nie ustawać w działaniach, gdy nic nie idzie po twojej myśli. Z drugiej strony, nie ulegaj pokusie osiadania na laurach podczas sukcesów, które mogą rozleniwić. Patrz długoterminowo na działania. Masz klienta i jesteś zajęta? Nie ustawaj w zdobywaniu nowych. Masz sporo propozycji reklam? Dalej zgłaszaj się do pasujących ofert, termin wykonania, nie licząc tych, które są na wczoraj, może być na za dwa tygodnie. Przyjemnie jest mieć zaplanowane posty sponsorowane na miesiąc z góry. Oczywiście nie oznacza to, że masz już nie dodawać neutralnych. W biznesie nigdy nie ma za dużo pieniędzy ani możliwości. Nie ma limitu postów, które możesz publikować w swoich kanałach social media, ani artykułów, które możesz dodawać na blog. Jedyny limit to minimalna liczba dni, które post sponsorowany ma spędzić na głównej. Strona główna też może mieć kilkanaście publikacji. Ogranicza cię tylko obietnica jakości składana czytelnikom i to, by działania miały głębszy sens, a nie były dyktowane zachłannością. „Dążenie coraz dalej i coraz wyżej przypomina jazdę niemiecką autostradą: nie ma ograniczeń prędkości. Możesz się poruszać tak szybko i zajść tak daleko, jak tylko chcesz.” Brian Tracy Łatwo też wpaść w pułapkę, że zawsze jest coś jeszcze do zrobienia. Brak odpoczynku powoduje spadek produktywności, frustrację i zniechęcenie do biznesu, który tak dużo nas kosztuje. Dlatego nie popadnij w nienasycenie: „Mój dzień kończy się, gdy jestem zmęczony i czuję, że powinienem wrócić do domu, a nie wtedy, gdy wszystko skończę. Nigdy nie skończę.” Andy Grove „Ludzie sukcesu nie marnują godziny po godzinie, starając się skreślić jak najwięcej pozycji na listach spraw do załatwienia. Zamiast tego koncentrują się na priorytetach, wybierają czas wykonania każdego zadania, a następnie… kończą pracę, gdy uznają, że mają już dość.” Kevin Kruse „Zanim zdecyduję się na rozpoczęcie nowego projektu, zaczynam od jego analizy. (…) Zastanawia się, ile czasu zajmie mi jego realizacja, myślę o potencjalnym zysku finansowym.” Kevin Harrington „Czy dopuszczasz do siebie myśl, że największy sekret zarządzania czasem w ogóle nie ma związku z czasem? Nie da się „zarządzać” czasem tak, żeby jutro mieć go więcej-bez względu na to, co zrobisz, jutro będziesz mieć do dyspozycji tyle samo co dziś: 24 godziny. Kiedy ludzie mówią o korzyściach z „zarządzania czasem”, tak naprawdę chodzi im raczej o znalezienie sposobu wykonania większej liczby zadań przy mniejszym obciążeniu stresem. A prawdziwą tajemnicą zarządzania czasem jest maksymalizacja poziomu energii.” Kevin Kruse „Muszę wiedzieć, kiedy jestem w najlepszej formie na potrzeby najważniejszej pracy (rano pisze mi się najlepiej), kiedy zwykle przychodzi dekoncentracja (po spotkaniach lub podkastach) i kiedy mogę zająć się pracą niewymagającą zbyt wielkiego wysiłku intelektualnego (popołudniami). Tu nie chodzi o to, abym „produkował” jak najwięcej książek, tylko o idealne dopasowanie możliwości do okoliczności i chwil, w których czuję potrzebę zwolnienia tempa.” Johny B.Truant „Naukowcy sugerują, że gdy jesteśmy zajęci, wydaje nam się, że jesteśmy ważni.” Kevin Kruse Grunt to skupić na na tych 20% działań, które przynoszą 80% zysków (zgodnie z regułą Pareto); Priorytet dnia warto wykonać jak najwcześniej rano, by mieć pewność, że uda się go zrealizować, jeśli po drodze wypadnie coś niespodziewanego.

http://kobietawe-biznesie.pl/ Marta Szyszko; 2017-09-04


Chcesz zarządzać swoim czasem w pracy i w życiu prywatnym? Nie musisz wydawać pieniędzy na szkolenia, wystarczy zastosować się do wytycznych z 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?. Kevin Kruse zdradza w niej cenne informacje, które pomogły mu oraz biznesmenom, sportowcom i innym personom znanym z pierwszych stron gazet osiągnąć wymarzony cel – zyskać dodatkowe godziny.

Tak, to jest kolejna książka o zarządzaniu czasem, jednak zupełnie inna od pozostałych. Kevin Kurse pisze we wstępie dwie ważne rzeczy, którymi przekonał mnie do sięgnięcia po nią:

Choć nie ma dwóch osób, które zarządzałyby czasem dokładnie w taki sam sposób, da się zauważyć istnienie pewnych schematów. Odkryłem, że ludzie sukcesu ani nie ustalają priorytetów na listach zadań do wykorzystania, ani nie pracują zgodnie z jakimś skomplikowanym pięcioetapowym systemem, ani nie tworzą schematów drzew logicznych, aby podejmować decyzje.

15 tajemnic zarządzania czasem – jak zarządzać czasem

Już w połowie lektury wiedziałem, że jest to książka na mocne 10/10. Kevin Kruse daje na wyciągniecie ręki bardzo cenne informacje. Sięgnąłem po nie i… udało mi się wygospodarować dodatkowe dwie godziny. Właśnie w ich trakcie piszę ten wpis, dodatkowo wykorzystując zdobyte informacje na temat szybkiego pisania i robienia sesji.

Analizując treść rozdziałów wiele rzeczy wyda Ci się oczywistych. Przyjrzyj się jednak, że mnóstwo osób, mimo wiedzy (na temat zarządzania czasem, własnego rozwoju itd.), nie robi tego, a jeśli podejmuje działania, pomija wiele szczegółów, o których piszą autorzy/trenerzy. Podobnie może być z wiadomościami znalezionymi w książce Kruse`a. Chyba, że zastosujesz się do porad. Wtedy docenisz zalety 15 tajemnic zarządzania czasem.

Przypadło mi do gustu ograniczenie treści do prezentacji najważniejszych szczegółów. Autor podaje przykłady ze swojego życia, swoich znajomych i współpracowników, uzupełnia cytatami z wywiadów przeprowadzonych na rzecz tej książki i… tylko tyle. Same potrzebne wiadomości, zero przegadania (które jest jednym ze sposobów marnowania czasu).

Całość wzbogacona jest materiałami, które można ściągnąć z serwera Wydawnictwa Helion. Stanowią one świetne uzupełnienie do praktycznego wykorzystania informacji znalezionych w książce.

Jeszcze jedna rzecz, po zapoznaniu się z tytułowymi 15 tajemnicami, znajdziesz 20 dodatkowych sztuczek, by zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność, a wraz z nimi poznasz tajemnice zarządzania czasem miliarderów, sportowców, studentów i 239 przedsiębiorców – efekt wspomnianych rozmów. Taki mały bonus od autora. 15 tajemnic zarządzania czasem – do kogo dedykowana jest ta książka?

Kruse zwraca się do przedsiębiorcy, osoby zajmującej stanowisko kierownicze, freelancera, ucznia/studenta oraz rodzica pracującego w domu/zajmującego się domem i dziećmi. Na pierwszy rzut oka nic ich nie łączy, a jednak jest to doskonale określona grupa docelowa. Wszyscy znajdą w publikacji coś dla siebie.

Gorąco polecam wystawiając ocenę 10/10

Napisz Tekst Kuba Sosnowski


W książce 15 tajemnic zarządzania czasem autor postanawia przekonać nas, że czas jest naszym najcenniejszym zasobem, a następnie podaje wskazówki jak właściwie nim gospodarować. Dlatego też przeprowadził wywiady i ankiety z milionerami, olimpijczykami, wzorowymi studentami i uczniami oraz wieloma przedsiębiorcami. Wnioski ze swoich badań urozmaicone własnymi doświadczeniami podzielił na 15 tajemnic zarządzania czasem.

Każdy fragment opisujący sekret zarządzania czasem zawiera na końcu pytania, które może sobie zadać przedsiębiorca, osoba zajmująca kierownicze stanowisko, wolny strzelec, uczeń/student albo osoba pracująca w domu. Podpowiadają one w jaki sposób można wykorzystać wiedzę zawartą w danym rozdziale w zależności od tego kim jesteś. Następnie znajduje się opis sekretu w jednym zdaniu oraz informacja o dodatku. Wraz z książką otrzymujemy darmowy dodatek, który można pobrać z serwera wydawnictwa. W bonusie znajdziemy m.in. podsumowanie 15 tajemnic, planner dnia, czy arkusz najważniejszego zadania.

Poza opisem tytułowych 15 tajemnic książka zawiera jeszcze podsumowanie w formie połączenia wszystkich technik, dodatkowe 20 sztuczek pozwalających zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność opisy wskazówek udzielonych przez każdą z ankietowanych grup ludzi odnoszących sukcesy oraz 110 cytatów dotyczących zarządzania czasem.

W książce Kevina Kruse'a znajdziemy mnóstwo różnych pomysłów i idei. Myślę, że wiedzę zawartą w publikacji najlepiej wykorzystają przedsiębiorcy czy osoby zajmujące kierownicze stanowiska, ponieważ będą oni mogli zastosować i wypróbować praktycznie każdą wskazówkę. Jednak jest ona wypełniona tak wieloma radami, że na pewno każdy znajdzie w niej coś dla siebie.

praktykarownowagi.blogspot.com/ Praktykantka