Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
- Autor:
- Paweł Cengiel
- Promocja Przejdź
- Ostatnie sztuki
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 6
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Zdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google!
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego serwisu pod kątem technicznym, po naprawę występujących w nim błędów i optymalizację. Zawiera również zagadnienia dotyczące analizy konkurencji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google i raportowania osiągniętych rezultatów. Nauczysz się, jak odnajdywać najpopularniejsze frazy wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki Google i tworzyć dzięki temu lepsze treści, a także jak docierać do źródeł pozyskiwania linków pozycjonujących. Dowiesz się też, jak analizować informacje o użytkownikach wchodzących do Twojego serwisu. Przygotowany przez autora zestaw porad i praktycznych wskazówek pomoże Ci skutecznie ograniczyć najczęściej popełniane błędy wynikające z niewłaściwej optymalizacji serwisu, uniknąć kary za techniki niezgodne ze wskazówkami Google dla webmasterów i zwiększyć liczbę wejść użytkowników z wyników organicznych.
W mediach:
Brief.pl: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Nowymarketing.pl: Premiera książki Pawła Cengiela już 26 października!
Nowymarketing.pl: Przeczytaj fragment książki
Mobiletrends.pl: Google Trends oraz Google Keyword Planner - narzędzia każdego marketingowca
Seo-www.pl: Co znajdziesz w nowej książce Pawła Cengiela?
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać n...
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
O autorze książki
Paweł CengielPaweł Cengiel - CEO założonej w 2015 roku agencji SEO-WWW (https://seo-www.pl), która współpracowała z kilkudziesięcioma właścicielami biznesów przy realizacji skutecznych kampanii w wyszukiwarce Google. W ramach działalności w agencji przeprowadza audyty SEO, czyli analizy nakierowane na zoptymalizowanie pozycjonowania, prowadzi kampanie SEO, a także kursy, szkolenia i konsultacje. Jest również właścicielem sklepu SEO (https://sklep-seo.com.pl) oferującego sprzedaż linków pozycjonujących, umożliwiających efektywną realizację kampanii link building i pozyskanie wysokiej jakości linków SEO oraz autorem kursu SEO (https://seo-kurs.pl).
Ebooka "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: http://www.booksmylove.pl/ Małgorzata PałkaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "SEO w Twojej firmie" Pawła Cengiel to duża dawka wiedzy na temat SEO i narzędzi stosowanych w agencjach, pokazana w sposób praktyczny. Aplikacje pogrupowane według ich zastosowań, wyjaśnione do czego służą i w czym mogą nam pomóc, a na dodatek pokazana na przykładach. W książce mamy bardzo dużo zrzutów z aplikacji i narzędzi, które są omawiane. Angielskie pojęcia są przetłumaczone na język polski aby dla każdego czytelnika były jasne i klarowne. Książka idealnie nadaje się aby w czasie jej czytania równocześnie sprawdzać różne narzędzia, zbierać dane na temat swojej strony, udoskonalać SEO czy stosować opcje, które są nam potrzebne i warto je użyć. Interesuje Cię SEO, chcesz jeszcze lepiej je rozumieć i umieć zastosować, ta książka może Ci się przydać.
-
Recenzja: Marketing w Pigułce Wolszczak EwelinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Interesujesz się SEO? Chcesz poznać przydatne narzędzia? W takim razie ta książka może Cię zainteresować 🤔 Pozycja ta jest w całości poświęcona narzędziom SEO, a konkretnie 32 aplikacjom. Autor krok po kroku szczegółowo opisuje ich funkcjonalności oraz tłumaczy, jak je wykorzystuje w swojej codziennej pracy. Wyrazie zaznacza, które są bezpłatne, a które płatne. Dużą wartością książki jest jej czytelność: zawiera liczne pogrubienia, wypunktowania oraz rysunki dotyczące funkcjonalności opisywanych narzędzi. Nie da się jej jednak przeczytać jednym tchem, bo treść jest bardzo techniczna 🤔 Mimo to warto ją mieć, bo dzięki niej można poznać naprawdę wiele fajnych narzędzi 👌 Dzięki niej poznasz narzędzia przydatne do: ✔️ wyszukiwania fraz ✔️ analizy konkurencji ✔️ audytu SEO ✔️ raportowania wyników Nie jest to jednak książka dla osób, które chciałyby zdobyć wiedzę teoretyczną na temat SEO.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7887-2, 9788328378872
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-10-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8782-9, 9788328387829
- Data wydania ebooka:
- 2021-10-26 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 140266
- Rozmiar pliku Pdf:
- 92.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 20.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 38.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- 1.1. Wstęp (19)
- 1.2. Google Trends (20)
- 1.3. Google Keyword Planner (26)
- 1.4. Senuto (31)
- Analiza widoczności (32)
- Baza słów kluczowych (44)
- 1.5. Semstorm (48)
- Analiza stron (49)
- SEO - słowa kluczowe (51)
- SEO - konkurenci (52)
- Strony (53)
- Słowa kluczowe (53)
- 1.6. Ubersuggest (58)
- Ubersuggest (59)
- Traffic Analyzer (61)
- SEO Analyzer (64)
- 1.7. Keyword Tool (67)
- 1.8. AnswerThePublic (70)
- 1.9. Podsumowanie (72)
- 2.1. Wstęp (75)
- 2.2. Surfer SEO (76)
- SERP Analyzer (76)
- Content Editor (83)
- Keyword Research (84)
- 2.3. SEO SpyGlass (85)
- Profil linków (86)
- Dane historyczne (92)
- Porównanie projektów (93)
- 2.4. Clusteric Auditor (99)
- Profil linków/disavow - w trybie "lekkim" (105)
- Analiza konkurenta - w trybie "lekkim" (107)
- Widoczność domeny - w trybie "lekkim" (107)
- Porównaj widoczność - w trybie "lekkim" (108)
- Potencjalne linki/listy linków - w trybie "lekkim" (109)
- Audyt onsite (110)
- Dane z Google Search Console (113)
- 2.5. Majestic SEO (114)
- Site Explorer (115)
- Narzędzia (124)
- Bulk Backlink Checker (126)
- Narzędzia - porównaj domeny (129)
- Narzędzia eksperymentalne (133)
- 2.6. Podsumowanie (137)
- 3.1. Wstęp (139)
- 3.2. Google Search Console (140)
- Przegląd (141)
- Sprawdzenie adresu URL (141)
- Skuteczność (141)
- Indeks (142)
- Ulepszenia (144)
- Bezpieczeństwo i ręczne działania (150)
- Starsze narzędzia i raporty (151)
- 3.3. Screaming Frog SEO Spider (153)
- Zakładki główne (156)
- Sidebar (172)
- Zakładki w dolnej części aplikacji (174)
- 3.4. Ahrefs (176)
- Pulpit (177)
- Site explorer (179)
- Keywords explorer (180)
- Site audit (183)
- Rank tracker (192)
- Content explorer (196)
- More (196)
- 3.5. SEMrush (201)
- Domain Analytics (203)
- Keyword Analytics (211)
- Gap Analysis (213)
- Topic Research (216)
- SEO Content Template (217)
- SEO Writing Assistant (218)
- 3.6. Sitebulb (218)
- Audit Overview (222)
- SEO (225)
- Security (231)
- Page Resources (231)
- Search Traffic (233)
- External (233)
- 3.7. SEOptimer (234)
- Review Child Pages (236)
- Seo Results (236)
- Usability (239)
- Performance Results (239)
- Social Results (239)
- Security Results (240)
- Technology Results (240)
- Recommendations (241)
- Dodatkowe narzędzia (241)
- 3.8. OnCrawl (245)
- Konfiguracja audytu (246)
- Crawl report (248)
- Seo Impact Report (262)
- Ranking Report (270)
- Social Media Report (274)
- Tools (276)
- 3.9. XML Sitemap Generator (283)
- Generowanie pliku z mapą witryny (285)
- Informacje dostępne po wygenerowaniu mapy witryny (285)
- 3.10. Copyscape (286)
- Wyszukiwanie duplikatów za pomocą adresu URL (287)
- 3.11. Siteliner (289)
- Summary (290)
- Your Pages (291)
- Duplicate Content (292)
- Broken Links (293)
- Skipped Pages (294)
- Related Domains (295)
- 3.12. Google PageSpeed Insights (295)
- 3.13. Google Mobile Friendly (299)
- 3.14. Google Rich Results (300)
- 3.15. Podsumowanie (303)
- 4.1. Wstęp (305)
- 4.2. Google Analytics (307)
- Dostosowanie (308)
- Czas rzeczywisty (310)
- Odbiorcy (310)
- Pozyskiwanie (319)
- Zachowanie (322)
- Administracja (324)
- Konwersje (325)
- Administracja (329)
- 4.3. Google Tag Manager (333)
- Tworzenie kodu GTM (334)
- Integracja z Google Analytics (335)
- Integracja z Pikselem Facebooka (336)
- Śledzenie konwersji z Google Ads (338)
- Tag łączący konwersje (338)
- Publikacja ustawień (339)
- Weryfikacja integracji za pomocą wtyczek do przeglądarki (340)
- 4.4. Yandex Metrica (342)
- Dashboard (343)
- Reports (344)
- Maps (346)
- Session Replay (347)
- Users (348)
- Segments (350)
- Goals (350)
- Content (350)
- Integrations (351)
- 4.5. Stat4Seo (352)
- Dodawanie strony (353)
- Dodawanie fraz (353)
- Statystyki (354)
- Analiza pozycji fraz (356)
- Dodawanie kategorii fraz (356)
- Admin (358)
- Inne (358)
- Raporty Excel/PDF (359)
- 4.6. Webpozycja (359)
- Analiza danych (361)
- Moje domeny (361)
- Śledź konkurencję (363)
- Raporty PDF i CSV (364)
- Analiza SERP (365)
- 4.7. Seostation (366)
- Dashboard (367)
- Strony - Dodawanie nowej strony (367)
- Podsumowanie (369)
- Wykres pozycji (370)
- Dzienne pozycje (371)
- Raporty (372)
- Alerty (372)
- Zadania (372)
- Bonusy (372)
- 4.8. Podsumowanie (373)
- 5.1. Wstęp (375)
- 5.2. Brand24 (376)
- Tworzenie projektu (377)
- Ustawienia projektu (377)
- Wzmianki (377)
- Podsumowanie (378)
- Analiza (378)
- Źródła (379)
- Cytaty (381)
- Porównanie (381)
- Raporty (381)
- 5.3. Wizytówka w Google Moja Firma (382)
- Rejestracja wizytówki (384)
- Strona główna (385)
- Wpisy (385)
- Informacje (386)
- Statystyki (387)
- Jak klienci szukają Twojej firmy (388)
- Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę (388)
- Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę (388)
- Działania klientów (389)
- Zapytania o trasę (390)
- Rozmowy telefoniczne (391)
- Wyświetlenia zdjęć (391)
- Liczba zdjęć (391)
- Opinie (391)
- Wiadomości (391)
- Zdjęcia (392)
- Produkty (393)
- Usługi (393)
- Pozostałe sekcje (394)
- 5.4. Podsumowanie (395)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Wyszukiwanie fraz/redagowanie treści (19)
Rozdział 2. Analiza konkurencji (75)
Rozdział 3. Audyt SEO (139)
Rozdział 4. Raportowanie wyników (305)
Rozdział 5. Dodatek (375)
Zakończenie (397)
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Paweł Cengiel (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii