ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Marek Jankowski
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Marek Jankowski - okładka książki

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Marek Jankowski - okładka książki

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Marek Jankowski - okładka audiobooka MP3

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę Marek Jankowski - okładka audiobooks CD

Obróć Zajrzyj do książki

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Small Business
Ocena:
5.0/6  Opinie: 15
Stron:
192
Czas nagrania:
6 godz. 1 min.
Czyta:
Hubert Chłopicki
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Audiobook
Audiobook CD

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (18,50 zł najniższa cena z 30 dni)

37,00 zł (-73%)
9,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(18,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (11,96 zł najniższa cena z 30 dni)

29,90 zł (-57%)
12,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(11,96 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook CD mp3

29,90 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?

 

 

 



 

Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Marek Jankowski

Marek Jankowski - podcaster, przedsiębiorca, autor książek Mała wielka firma i Pułapki small biznesu. Były dziennikarz radiowy, pracował m.in. w RMF FM i Polskim Radiu. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców pt. Mała Wielka Firma. To najdłużej ukazująca się tego typu audycja internetowa w Polsce i jeden z najpopularniejszych podcastów biznesowych. To również blog (https://malawielkafirma.pl), kanał na YouTubie (https://malawielkafirma.pl/youtube) oraz konferencja bijąca rekordy popularności. Zdobywca nagrody Podcaster Roku 2017, a od 2018 r. członek kapituły przyznającej to wyróżnienie. Twórca kursu PodcastPro™ (https:// podcastpro.pl). Uczy, jak za pomocą podcastu wzmocnić swoją markę. W kursie wzięło udział już ponad 900 uczestników (stan na styczeń 2021). Facebook: https://malawielkafirma. pl/facebook, Instagram: https://malawielkafirma.pl/instagram, LinkedIn: https://malawielkafirma.pl/linkedin, Twitter: https://twitter.com/malawielkafirma.

Zobacz pozostałe książki z serii Small Business

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności