ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Public relations od podstaw

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Philip Henslowe
Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
1.0/6  Opinie: 1
Stron:
184
Druk:
oprawa miękka

Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami. Znajomość podstaw tych branż jest niezbędna do rozpoznania i właściwej oceny problemów, które mogą pojawić się podczas tworzenia kampanii PR.

"Public relations od podstaw" to książka przeznaczona zarówno dla tych osób, które rozpoczynają pracę w roli specjalisty od działań PR, jak i dla tych, które pracują już w tej branży. Przedstawia proces projektowania i wdrażania profesjonalnej kampanii PR. Opisuje prawne i etyczne aspekty działalności public relations oraz zasady współpracy z firmami zewnętrznymi i podwykonawcami -- agencjami reklamowymi, drukarniami, fotografikami i projektantami. W książce zawarto również informacje dotyczące organizacji targów, spotkań i wystaw, kontaktów z mediami oraz sposobów oceny skuteczności kampanii.

  • Korzystanie z usług zewnętrznych firm konsultingowych
  • Etyka i prawo w kontekście działań PR
  • Współpraca z podwykonawcami materiałów wykorzystywanych podczas kampanii
  • Organizacja targów, wystaw i imprez promocyjnych
  • Sponsoring i działalność edukacyjna
  • Zasady redagowania pism, artykułów i notek prasowych
  • Współpraca z mediami
  • Ocena i analiza zakończonej kampanii

Jeśli pracujesz lub chcesz pracować w branży PR,
ta książka stanie się Twoim podstawowym przewodnikiem.

Wybrane bestsellery

Philip Henslowe

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności