ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study

Autor:
Jacek Folga
Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study Jacek Folga - okladka książki

Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study Jacek Folga - okladka książki

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
32
Dostępny format:
     PDF

Pozytywna ocena firmy przez otoczenie – udziałowców, kontrahentów czy branżę – zależy od tego, jak dobrze radzi ona sobie na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży – tym lepiej. Dlatego warto poznać wszystkie tajniki i sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku.


Wybrane bestsellery

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki

Zamknij

Wybierz metodę płatności