Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą
- Autor:
- Robin Williams
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą
- Jak stworzyć dobry konspekt prezentacji?
- Jak zaprojektować estetyczne slajdy?
- Jak stworzyć interesującą fabułę?
To naprawdę musiało kiedyś nastąpić! Jak każdemu profesjonaliście, także i Tobie przyszło zmierzyć się z zadaniem przygotowania "bardzo ważnej" i zapewne "bardzo pilnej" prezentacji... Zasada pierwsza - tylko bez paniki! Zasada druga - poznaj wszystkie zasady! Znajdziesz je w tym oto podręczniku, przeznaczonym dla wszystkich, którzy nie tylko chcą stworzyć profesjonalną, estetyczną prezentację, lecz zamierzają także skutecznie przykuć uwagę i oczarować swoich słuchaczy.
Jeśli dotąd nie potrafiłeś dokładnie określić, dlaczego jedne prezentacje są dobre, a inne nie, teraz, ku przestrodze, otrzymasz wyczerpującą odpowiedź. Dowiesz się, od czego trzeba zacząć pracę nad prezentacją oraz jak najlepiej ją rozplanować. Poznasz wszystkie zasady tworzenia perfekcyjnych wizualnie, przejrzystych i przyciągających uwagę slajdów oraz przeczytasz co nieco o tworzeniu i porządkowaniu treści, aby była ciekawa dla odbiorców. Zgłębisz kwestie techniczne związane z estetyką prezentacji, jak również czynniki psychologiczne, decydujące o jej atrakcyjności dla słuchaczy. Odkryjesz, jak dobrze stosować i wkomponowywać elementy dodatkowe, takie jak animacje, grafiki, zdjęcia i dźwięki. A gdy już opanujesz wszystkie zasady, nauczysz się świadomie i efektownie je łamać!
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi, jak:
- nakreślić logiczną strukturę prezentacji;
- zadbać o przejrzystość prezentowanych treści;
- wyselekcjonować i uporządkować materiał;
- zbudować wciągającą fabułę;
- profesjonalnie zaprojektować wygląd slajdów (formatować tekst, dobierać tła, czcionki, kolory itp.);
- dodawać ciekawe efekty i elementy multimedialne;
- robić wrażenie na swoich słuchaczach.
Opanuj sztukę projektowania i tworzenia skutecznych prezentacji!
Wybrane bestsellery
-
Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwe...
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Przed marcem 2020 roku biurowa praca w domu budziła wątpliwości. Stanowiła rodzaj profitu dla nielicznych. Zakładano, że ten, kto pracuje w domu, właściwie nie pracuje — prawdziwa praca była w biurze. Szersze wykorzystywanie pracy zdalnej traktowano jako pomysł na nieokreśloną przyszłość. A...
Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy Twoje domowe biuro. Jak pracować zdalnie i odnosić sukcesy
(14.50 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
29.00 zł(-66%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedst...
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wp...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Prezentacje to dziś jedno z podstawowych narzędzi komunikacji biznesowej. Dobrze opracowana i przeprowadzona prezentacja niesie ze sobą nieodparcie atrakcyjną moc przekazu. Z tej książki dowiesz się, jak opracowywać koncepty, przekładać je na język obrazów, przekazywać treści w naturalny, właściw...
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
This book offers extensive practice questions, meticulously arranged to prepare you for A+ Core 1 and Core 2 exams, ensuring you’re fully ready. The questions are evenly distributed based on the significance of each exam domain.
CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions CompTIA A+ Practice Tests Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102). Pass the CompTIA A+ exams on your first attempt with rigorous practice questions
-
This book provides pragmatic guidance on service management as an organizational capability. The chapters will guide you through key information about various methods, best practices, and frameworks that form the foundation for a service management capability, along with common processes and key ...
A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices A Practical Guide to Service Management. Insights from industry experts for uncovering, implementing, and improving service management practices
Keith D. Sutherland, Lawrence J. "Butch" Sheets, Lisa Schwartz
-
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny, złożona jest z czterech rozdziałów (dwóch o charakterze teoretycznym i dwóch empirycznych) oraz wniosków. W rozdziale pierwszym omówiono istotę funkcjonowania przedsiębiorstw w erze IR 4.0, koncentrując się na jej założeniach i wyzwaniach, z któr...
Otwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0 Otwarta kultura organizacyjna przedsiębiorstw w erze Przemysłu 4.0
(42.00 zł najniższa cena z 30 dni)19.90 zł
42.00 zł(-53%) -
W dzisiejszym dynamicznym świecie online, sztuczna inteligencja (AI) stanowi klucz do osiągnięcia wyjątkowego sukcesu w biznesie. Ta książka jest Twoim niezbędnym przewodnikiem po rozwijaniu i wykorzystywaniu potencjału AI w celu maksymalizacji zysków w świecie internetowej przedsiębiorczości. ...
AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci AI w Biznesie Online: Automatyzacja, Personalizacja i Sukces w Sieci
-
This practice book comes with a plethora of practice questions that are designed to condition and prepare you for each domain of the exam. The questions are distributed according to the weightage each domain holds in the exam.
CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt CompTIA A+ Practice Test Core 1 (220-1101). Over 500 practice questions to help you pass the CompTIA A+ Core 1 exam on your first attempt
Ebooka "Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Ittechblog.pl 2011-05-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Któż z nas nie chciałby umieć przygotowywać świetnych prezentacji multimedialnych na różne „okazje”? Prelekcja na temat ochrony lasów tropikalnych, przedstawienie projektu budżetu firmy i związanych z tym rozwiązań czy zwykłe zaliczenie „na 6″ w technikum dzięki mowie na temat Web 3.0 — w każdym z tych przypadków prezentacja multimedialna staje się rzeczą niezbędną, a dla niektórych osób — złem koniecznym. Książka „Prezentacja, która robi wrażenie” to podręczny zestaw wskazówek dla tych wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak sklejkę tekstu z obrazkami zamienić w realną pomoc dla prelegenta oraz doskonały materiał dla słuchaczy. O czym jest ta książka? "Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą” to książka, która w bardzo zgrabny sposób ukazuje świat prezentacji multimedialnych z nieco innej strony. Rzec można śmiało, że autorka — Robin Williams — w niezwykle subtelny sposób lawiruje pomiędzy próbą przekazania czytelnikowi cennych rad z zakresu designu, a jednocześnie zagłębia się nierzadko w świat psychologii. Poszczególne rozdziały odnoszą się do kolejnych elementów prezentacji multimedialnych, których czytelnik w przyszłości zapewne wykona co najmniej kilka. Autorka prowadzi nas za rękę po zakamarkach slajdów, zaprzeczając stosowanym w prezentacjach konwencjom, łamiąc je i wyrzucając do kosza. Zamiast starych lub niepoprawnych standardów chce nas przekonać do nieco głębszego wejrzenia nie tylko w zawartość kolejnego slajdu, ale także odniesienie go do publiczności, która wysłuchuje naszej prezentacji. Zdaniem przewodnim książki jest zdecydowanie: „Prezentacja jest pomocą dla Ciebie; to Twój konspekt. Dla publiczności jest ona idealnym uzupełnieniem tematów, o których opowiadasz.” Pozycja ta przedstawia nam nie tylko designerski sposób patrzenia na każdy z kolejnych slajdów. Książka Robin Williams to praktyczny, przyspieszony kurs robienia doskonałych prezentacji. Zapewne nieraz spotkaliście się ze słabą prezentacją, na slajdach której nie było nic widać, bądź slajdy nijak miały się do poruszanej przez prelegenta kwestii? Konkluzja jest prosta: prelegent powinien przeczytać tę książkę. :) Warta swojej ceny? Odpowiedź na pytanie postawione w nagłówku jest oczywista: jak najbardziej! Jeśli zobaczysz tę pozycję w księgarni — bez wahania ją zakup (o ile oczywiście planujesz robić prezentacje — książki tego typu są bardzo użyteczne). Z pozycji tej dowiesz się przede wszystkim: - jak optymalizować zawartość slajdów pod kątem przejrzystości, trafności przekazu, korzystania z animacji (autorka zabieg taki odradza, odradza także stosowanie ClipArtów) oraz - co ciekawe - wprowadzania pewnego rodzaju fabuły do całej prezentacji, -jak zaprojektować estetyczne i "wydajne" slajdy, które nie rozproszą uwagi słuchaczy, a Tobie pomogą jeszcze lepiej dotrzeć do osób na widowni, -w jaki sposób zwracać uwagę na psychologiczne aspekty projektowania slajdów (wykorzystywanie kontrastów do przykuwania uwagi, powtarzania treści do "ugruntowywania ich pozycji" w całości przekazu czy tworzenia związków pomiędzy elementami slajdu), -jak korzystać wydajnie z Twojego programu do tworzenia prezentacji. Autorka obala bądź potwierdza także kilka mitów na temat prezentacji multimedialnych. Oto niektóre z nich: - "nigdy nie czytaj treści slajdu na głos", - "nigdy nie umieszczaj na slajdzie więcej niż pięć punktów, - "nigdy nie używaj PowerPointa", - "nigdy nie używaj Ariala ani Helvetiki. Podsumowanie Rady zebrane w książce „Prezentacja, która robi wrażenie” są moim zdaniem bezcenne i choć może się wydawać, że powyższy tekst jest próbą nakłonienia Was — czytelników — do wydania prawie 40-tu złotych to uwierzcie mi — pozycją tą jestem zachwycony (tutaj chciałem wstawić porównanie, ale nie potrafię odpowiedniego znaleźć :)). Warto przejść się do Empiku i przeczytać pierwszych kilka stron tej pozycji. Niech na korzyść książki Robin Williams przemówi także kolorowe wydanie tej pozycji (a takowe czyta się o wiele przyjemniej niż szary tekst).
-
Recenzja: youthcoders.net Iwona Siedlecka, 2011/03/08Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy, komu w związku z wykonywaną pracą czy innymi obowiązkami przyszło wykonywać żmudne prezentacje multimedialne, chciałby posiadać usystematyzowany zbiór mądrości będących odpowiedzią na pytanie „ jak stworzyć prezentację idealną?”. Taki zbiór porad- przepis na udaną i interesującą prezentację-przedstawia w swej książce pt. „Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą.” Robin Williams. Autorka dzieli się z czytelnikiem swoim doświadczeniem (zebranym w trakcie ponad dwudziestoletniej pracy związanej w wygłaszaniem prezentacji) w postaci pokaźnego zestawu uwag i wskazówek dotyczących tworzenia udanej prezentacji multimedialnej. Wskazówki te odnoszą się głównie do tego, jak: -Nakreślić logiczną strukturę prezentacji -Zadbać o przejrzystość prezentowanych treści -Wyselekcjonować i uporządkować materiał -Zbudować wciągającą fabułę -Profesjonalnie zaprojektować wygląd slajdów -Dodawać ciekawe efekty i elementy multimedialne Ponadto, Williams pokrótce przedstawia czytelnikowi programy służące do tworzenia prezentacji, zwracając przy tym uwagę na ich zalety i wady, a także najciekawsze z ich możliwości. Jednak to nie koniec atrakcji- autorka dzieli się z nami również wieloma źródłami (zarówno darmowymi, jak i odpłatnymi) przydatnej i ciekawej grafiki oraz szeregu niestandardowych czcionek. Książka jest napisana bardzo prostym językiem, czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie-autorka zwraca się bezpośrednio do czytelnika, co daje efekt raczej pogadanki na temat dobrej konstrukcji prezentacji niż poważnego formalnego wykładu. Autorka pisze konkretnie i bezpośrednio, a jej ironiczne wstawki są naprawdę zabawne. Inną istotną sprawą, którą należy pochwalić, jest barwna grafika książki, a także obfitość zamieszczonych w niej przykładów slajdów prezentacji, które komentuje autorka w celu zobrazowania wskazówek dotyczących tworzenia porządnej prezentacji. Często są to bardzo ciekawe i zaskakujące propozycje. Dla przykładu, autorka wytrwale zachęca czytelnika do odejścia od głęboko zakorzenionego poglądu, że na każdym wolnym skrawku slajdu powinien znaleźć się jakiś rozśmieszający tłumy gif… Dużym plusem książki jest jej usystematyzowana, podzielona na części i rozdziały treść. Autorka prowadzi swój kurs według naturalnej dla (mam nadzieję) każdego człowieka kolejności tworzenia prezentacji- od przygotowania materiałów, poprzez wyrównanie tekstu, aż po ubarwienie prezentacji różnymi animacjami. Dzięki temu czytelnikowi bardzo łatwo jest poruszać się po książce i w szybki sposób dotrzeć do fragmentu, które najbardziej go w danej chwili interesuje. Co ciekawe- na końcu pozycji znajduje się krótki test-zadanie dla czytelnika, którego celem jest sprawdzenie i utrwalenie wiedzy nabytej w trakcie czytania książki. Muszę przyznać, że gdy książka trafiła w moje ręce, byłam bardzo podekscytowana. Myślałam : „ Świetnie! Teraz każda moja prezentacja będzie wyśmienita! „ .A ponieważ często jestem zmuszona wykonywać prezentacje multimedialne, pozycja ta była dla mnie niczym Święty Graal. Jednakże, ku mojemu zaskoczeniu, Williams nie daje czytelnikowi gotowego przepisu na udaną prezentację, jakiego pewne wielu z nas by się spodziewało po przeczytaniu tytułu książki,. Myślę tu o poradach typu „prezentacja powinna mieć czerwone tło, czcionkę Calibri i jakiś chwytliwy obrazek w prawym dolnym rogu i przejście slajdów szachownica”. Owszem, autorka w swej pracy zawarła ogromną ilość wskazówek i dobrych porad, polegających jednak mniej więcej na :„ tak rób, a tego unikaj w trakcie tworzenia prezentacji”. Większość z nich wydaje się mi bardzo oczywista, być może z tej racji, iż jestem dość obyta w tworzeniu prezentacji. Rzadko kiedy autorka zaskakuje mnie czymś oryginalnym, pewną „złotą wskazówką”. Po przeczytaniu książki odniosłam wrażenie, że raczej utwierdziłam się w swoich przekonaniach na temat tego, jak wygląda dobra prezentacja, niż nauczyłam czegoś nowego. Stąd też, w ostatecznym podsumowaniu poleciłabym książkę „ Prezentacja, która robi wrażenie” każdemu, kto nie czuje się pewnie w robieniu prezentacji. Komuś, kogo warsztat w zakresie utrzymania estetyki prezentacji wymaga porządnego szlifu, a także osobom , którzy tak jak ja lubią utwierdzać się w swoich trafnych przekonaniach.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Non-Designer's Presentation Book
- Tłumaczenie:
- Aleksander Jurczak, Sławomir Kupisz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2747-9, 9788324627479
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-01-25
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 5690
- Książka w kolorze:
- Tak
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Komputer w biurze
Prezentacje
Spis treści książki
- Przedmowa (8)
- Czym jest prezentacja? (12)
- Czy prezentacja musi mieć postać cyfrową? (12)
- Moje doświadczenia (14)
- Tak, postać cyfrowa będzie optymalna (15)
- Zła prezentacja, czyli jaka? (18)
- Struktura (18)
- Prezentujący (18)
- Prezentacja (18)
- Dobra prezentacja. Jak to zrobić? (19)
- Wyraź to słowami (19)
- Oprogramowanie (20)
- Apple Keynote (21)
- Microsoft PowerPoint (22)
- Google Presently (23)
- OpenOffice Impress (24)
- Plan, organizacja, konspekt (26)
- Stare, dobre karteczki samoprzylepne (27)
- Funkcja konspektu w programie do tworzenia prezentacji (28)
- Mapy myśli i chmury tematów (29)
- Widoki Sortowanie slajdów i Stykówka (30)
- Cztery zasady tworzenia prezentacji (32)
- Skracaj tekst! (34)
- Unikaj rozbudowanych zdań złożonych (36)
- Notatki zachowaj dla siebie (37)
- Stosuj stronę czynną (38)
- Unikaj rzeczowników odczasownikowych (40)
- Nie bój się eksperymentów z edytowaniem tekstu (41)
- Czasem od tekstu uciec się nie da... (43)
- Rozprosz tekst! (44)
- Użyj tylu slajdów, ile trzeba (46)
- Z ilu slajdów powinna być złożona prezentacja? (49)
- Kiedy potrzeba - grupuj! (50)
- Kiedy nie da się uniknąć zagęszczenia informacji (51)
- Przejrzystość designu (52)
- Pozbądź się zbędnego materiału (54)
- Logo nie musi być na każdym slajdzie (55)
- Tła (56)
- Proste tła dla złożonych informacji (59)
- Kiedy można używać bogatych i szczegółowych teł? (59)
- Nie używaj durnych klipartów (60)
- Wybieraj zdjęcia o adekwatnej treści (62)
- Filmy i animacje (62)
- Animacja ogniskuje uwagę (64)
- Przejścia i animacje jako dopełnienie (66)
- Twórz wyraźne przejścia między głównymi wątkami (68)
- Używaj przejść do nakierowywania publiczności (69)
- Używaj animacji do obrazowania i objaśniania (70)
- Animuj wykresy dla większej przejrzystości (71)
- Kilka faktów o animacji (72)
- Wprowadź swoich słuchaczy (74)
- Powiedz, dokąd zmierzasz (75)
- Tekst a obraz (75)
- Odkryj ludzki wymiar opowieści (76)
- Słuchacz też człowiek (76)
- Opowiadaj adekwatne historie (77)
- Zróżnicuj tempo (78)
- Zakończ wyraźnie (80)
- Zostaw czas na pytania (81)
- Cztery zasady tworzenia prezentacji (84)
- Twórz kontrast krojem pisma (86)
- Twórz kontrast kolorem (88)
- Kontrast ugruntowuje treść przekazu (90)
- Kontrast organizuje (91)
- Kontrast przyciąga uwagę (92)
- Powtórzenia tworzą spójną estetykę (94)
- Stosuj jednolity styl (96)
- Powtórz obraz, ale trochę inaczej (98)
- Jedność w różnorodności (99)
- Znajduj powtarzające się motywy i wzmacniaj je (100)
- Powtarzalne nie znaczy jednakowe (102)
- Wyrównanie porządkuje slajd (104)
- Wyrównanie porządkuje sekwencję slajdów (106)
- Wyrównanie ujednolica prezentację (107)
- Wyrównane slajdy świadczą o Twojej bystrości (108)
- Wyrównaniem zorganizujesz wszystko (109)
- Burz porządek świadomie (110)
- Twórz związki (112)
- Przestrzeń negatywna nie jest zła (113)
- ...unikaj jednak uwięzionej przestrzeni negatywnej (114)
- Bliskość zwiększa klarowność i porządkuje przestrzeń (115)
- Odległość jest punktem wyjścia (116)
- Które zasady tu działają? (118)
- Wyłącz autodopasowanie (126)
- Wyrównuj tekst ku górze (127)
- Dbaj o odstępy (128)
- Dopracuj interlinie (128)
- Dostosuj odstępy pomiędzy akapitami (129)
- Dostosuj odstępy pomiędzy punktorem a tekstem (130)
- "Zawieś" punktory; wyrównaj tekst (131)
- Unikaj "prasowania" zdjęć (132)
- Cała prawda o konspektach (134)
- Konspekt jest świadectwem (135)
- Postuj swoje notatki (136)
- Nigdy nie czytaj treści slajdu na głos (138)
- Nigdy nie używaj krojów szeryfowych (140)
- Nigdy nie korzystaj z animacji (141)
- Nigdy nie używaj więcej niż jednego tła (142)
- Na każdym slajdzie musi się znaleźć obrazek (143)
- Nigdy nie umieszczaj na slajdzie więcej niż pięć punktów (144)
- Nigdy nie zawieraj więcej niż dwóch, trzech słów w jednym punkcie (145)
- Nigdy nie używaj PowerPointa (146)
- Nigdy nie wyłączaj świateł. Nigdy nie włączaj świateł. (146)
- Nigdy nie rozdawaj konspektów przed prezentacją (147)
- Nigdy nie używaj wykresów kołowych (147)
- Nigdy nie używaj Ariala ani Helvetiki (148)
- Quiz: Uwierz swoim oczom (150)
- Lista kontrolna: przekaz (160)
- Lista kontrolna: slajdy (161)
Zanim zaczniesz projekt
1. Od czego zacząć? (11)
2. Grunt to przygotowanie (25)
Optymalizuj zawartość
3. Przejrzystość (33)
4. Trafność (53)
5. Animacje (63)
6. Fabuła (73)
Projektowanie slajdów
7. Kontrast (85)
8. Powtarzanie (93)
9. Wyrównanie (103)
10. Odległość (111)
11. Połącz wszystko w całość (117)
Zasady i... zasady
12. Poznaj swój program (125)
13. Konspekty (133)
14. Tych zasad nie przestrzegaj (137)
15. Uwierz swoim oczom (149)
Źródła czcionek, grafiki, animacji i dźwięku (162)
Skorowidz (163)
Oceny i opinie klientów: Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą Robin Williams (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii