Prawo reklamy (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Grzybczyk Katarzyna
Okładka książki/ebooka Prawo reklamy

Okładka książki Prawo reklamy

Okładka książki Prawo reklamy

Okładka książki Prawo reklamy

Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
330
Druk:
oprawa miękka

Książka

59,00 zł
50,57 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:

- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.

Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.

Grzybczyk Katarzyna

Zamknij

Wybierz metodę płatności